Plus (+) Doar Cand Ai Motorul Pornit

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Plus (+) Doar Cand Ai Motorul Pornit

    Salutare,
    De unde trag un fir de + care are curent doar cand e motorul pornit. Nu vreau plus cu contactul pus, nu depre el vorbesc, vreau doar cand e motorul pornit.
    Daca stie cineva il rog sa spuna, vreau sa leg niste Drl. Locul ecact unde e un plus cu motor pornit.
    Multumesc

  • #2
    Din alternator, de la semnalul care se duce la LED-ul care indica in bord defect incarcare.
    Tot de acolo se ia semnal si pentru electropompa directie asistata ( sa nu consume bateria daca alternatorul nu incarca ), servodirectia functioneaza decit cind motorul merge si alternatorul incarca.
    Pentru DRL s-ar putea sa-ti trebuiasca si un releu, depinde cum vrei sa faci schema, oricum mare lucru nu e.

    LED-ul se aprinde cind primeste masa din alternator, deci iti trebuie releu ca sa-ti iei +12V prin contacte releu

    Comment


    • #3
      Mersi.
      Accept si alte pareri, sunt sigur ca nu sunt singurul interesat de asa ceva sau or sa mai fie si altii.

      Comment


      • #4
        Cam așa: la punerea contactului ai presiune minimă ulei, releul aclanșează, se deschide 30-87a. La pornirea motorului, presiunea uleiului crește, releul nu mai este aclanșat se închide 30-87a, apare semnal motor pornit.

        Poza corespunde situației motor pornit.

        PS. Colegul are montajul pentru DRL dar probabil nu-l vrea activ dacă are cheia în contact și motorul oprit
        Attached Files
        Last edited by t0rquemada; 3 September 2014, 21:01.
        Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

        Comment


        • #5
          Se mai poate lua de la comanda luneta dezaburire; pin B31 conector verde, ce corespunde sigurantei F18-10A. Se monteaza releu, cu + protejat prin siguranta.
          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

          Comment


          • #6
            Multumesc mult. O multime de pareri si idei. Am sa analizez sa gasesc cea mai buna varianta, cu releu si siguranta bineinteles.
            Si da e asa cum a spus colegul t0rquemada, nu vreau sa fie aprins cu contactul pus, vreau sa functioneze exclusiv cu motorul pornit.
            Multumesc pentru raspunsuri
            Last edited by carcotashul; 3 September 2014, 21:47.

            Comment


            • #7
              Uite si schema mea, atita m-a dus pe mine capul... Iau de la alternator cum a facut si fabrica cu servoelectrica GEP
              Din pacate n-am gasit creion...
              Attached Files

              Comment


              • #8
                t0rquemada intre sonda de ulei si releu pune o dioda
                „Nu ne tragem din maimuță, dar ne îndreptăm cu pași repezi spre asta.” — Arsenie Boca

                Comment


                • #9
                  @vasile 66 E o schemă de principiu, evident mai trebuie niște diode pe ici pe colo.
                  E buna și schema lui bogdan_cr, (avantajul unui scaner la casa omului)
                  @IancuMIC Ce te faci dacă dezaburirea fucționează și fără motor pornit ?
                  Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                  Comment


                  • #10
                    Dezaburire/dezghet luneta, functioneaza doar cu motor pornit.
                    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                    Comment


                    • #11
                      Daca vrei sa legi DRL-uri calumea si nu pocnitori, le legi direct pe baterie.

                      Comment


                      • #12
                        Cititi aici înainte de a face recomandări.

                        @IancuMIC Dezaburirea(în funcție de versiunea de echipare) poate fi pornită ca la Dacia1310, temporizat și temporizat doar cu motor pornit (între ultimele 2 diferența o face o setare din UCH).
                        Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                        Comment


                        • #13
                          ala cu nite-lite e o tampenie de chicita inspirata din senzorii de lumina de pe alte masini.
                          Daca omul are DRL-uri calumea si omologate, gen Phillips, le alimenteaza direct pe baterie, iar frul suplimentar pe care il au, il leaga pe pozitie sau faza scurta.
                          Last edited by Razvy; 3 September 2014, 23:46.

                          Comment


                          • #14
                            De la martorul incarcare baterie. Asa am si eu montajul luminilor de zi pe faza scurta. Schema e pe forum.
                            GL-22-TOF

                            Comment


                            • #15
                              Cu multumiri domnilor.
                              Pune un link de la schema ta danielliviu

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google