If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
La completare poti sa pui nediluat, dar daca ai de pus vreun litru deja e mult, ai probleme la masina? Te intreb pentru ca intre minim si maxim intra ~jumatate de litru.
am mai spus. antugelul care este in bidon este deja "diluat" nu este pur ca sa zic asa
solutia din bidon in concentratia ei maxima are cel mai scazut punct de inghet.
graficul ala este pentru % ethylene glycol dar daca in bidon concentratie de ethylen glycol e deja 60 % ?
Eu stiu ca exista antigel concentrat si antigel diluat, la comercializare. Acum ca difera concentratia si rahaturile care le scriu pe ambalaj, e problema lor.
Uite un exemplu random. Scrie clar Se foloseste diluat cu apa demineralizata sau distilata in proportie de 1+1 volumetric.
In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
La completare poti sa pui nediluat, dar daca ai de pus vreun litru deja e mult, ai probleme la masina? Te intreb pentru ca intre minim si maxim intra ~jumatate de litru.
E peste minim cam cu jumatate de unghie. Deci pot pune un pic de antigel nediluat.
la al meu logan lichidul de racire e cel de fabrica de 5 ani.am 24.000 km facuti.ar trebui schimbat sau trebuie urgent schimbat ??? si ce lichid sa cumpar, e gata preparat,sau tre sa fac eu amestecul,.am avut dacia 1310 ma pricepeam cat de cat dar la motoarele astea mai moderne cam deloc .daca e sa ma duc intr-un service cam la ce "scor"sa ma astept sa faca ei schimbul?
Vezi ca e oferta la Norauto 100 de lei cu tot cu lichid si manopera,sau cumperi 3 litri de antigel,3 de apa distilata si te apuci de treaba.Desfaci busonul de la vasul de expansiune,desfaci colierul de jos de la radiator lasi sa curga atigelul vechi intrun vas,pui alt colier in loc dintrala cu surub dupa care umpli instalatia cu antigel pornesti motorul si se aeriseste singura.Te uiti si tu pe parcurs daca mai e nevoie mai completezi.Succes.
Este o risipa si mai ales o poluare fara rost sa schimbi antigelul asa cum scrie in cartea masinii. Antigelul meu are 7 ani , si nu are nici o depunere. Am luat cateva mg si l-am tinut in congelator si tot nu ingheata. Stiu , o sa ziceti ca i-au scazut proprietatile de lubrifiere , anticoroziune etc. Dar va aduceti aminte ca la vechile dacii vara foloseam apa simpla? La fel este si cu schimabatul distributiei. Eu inca nu am schimbat distributia , desi daca ar fi fost sa ma iau dupa carte acum trebuia shimb a doua curea. Asta am invatat de la seful meu , care zice ca el nu schimba niciodata antigelul. La fel este si cu uleiul. Daca nu faci minim 15 000 km cu un ulei full sintetic nu are rost sa il schimbi , chiar daca a trecut 1 an. Precizez eu am 50 000 km, si masina merge ca in prima zi.
@Laur La anu ma gândeam sa schimb distribuția, antigelul, lichidul de frână și de servo, dar după ce am citit sfaturile date de tine, o sa ma mai gandesc
La fel este si cu schimabatul distributiei. Eu inca nu am schimbat distributia , desi daca ar fi fost sa ma iau dupa carte acum trebuia shimb a doua curea.
Distributia se schimba atunci cand se rupe. Am auzit eu cazuri in care a tinut chiar si 180k.
Antigelul, la fel, nu se schimba. Doar se completeaza cu apa de la robinet.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment