Salutare,
Am ~1900 de euro.
Am urmarit anunturile, in banii acestia gasesc Logan ph1, euro3, de prin 2005-2006.
Am posibilitatea sa iau un astfel de Logan de la cineva cunoscut (destul de bine intretinuta masina ), motor 1.6, de la finalul lui 2005, ~130k km. (masina are toate dotarile: abs, 2 airbag, 4 geamuri electrice, oglinzi electice, servo, AC, inchidere centralizata + alarma)
Ce ziceti, se merita un astfel de Logan sau sa mai stang niste bani si sa cumpar masina in primavara? iar atunci sa fie ceva de dupa 2007, euro4, dar la care nu stiu ce s-a schimbat si cand.
De cele DCI m-as cam feri, ca in principiu lumea merge subturat cu ele si nu e ok.
Altceva: la ce ar trebui sa fiu atent, pe unde ar putea aparea rugina la ele? (in afara de aripi/oale spate)
Problema se pune asa:
-Se merita un Logan ph1? (cred ca este varianta dinainte de facelift, pt ca are ceasurile acelea albe, consola aceea gri cu model)
Masina nu o voi trece pe numele meu, taxa fiind enorma.
Am ~1900 de euro.
Am urmarit anunturile, in banii acestia gasesc Logan ph1, euro3, de prin 2005-2006.
Am posibilitatea sa iau un astfel de Logan de la cineva cunoscut (destul de bine intretinuta masina ), motor 1.6, de la finalul lui 2005, ~130k km. (masina are toate dotarile: abs, 2 airbag, 4 geamuri electrice, oglinzi electice, servo, AC, inchidere centralizata + alarma)
Ce ziceti, se merita un astfel de Logan sau sa mai stang niste bani si sa cumpar masina in primavara? iar atunci sa fie ceva de dupa 2007, euro4, dar la care nu stiu ce s-a schimbat si cand.
De cele DCI m-as cam feri, ca in principiu lumea merge subturat cu ele si nu e ok.
Altceva: la ce ar trebui sa fiu atent, pe unde ar putea aparea rugina la ele? (in afara de aripi/oale spate)
Problema se pune asa:
-Se merita un Logan ph1? (cred ca este varianta dinainte de facelift, pt ca are ceasurile acelea albe, consola aceea gri cu model)
Masina nu o voi trece pe numele meu, taxa fiind enorma.
Comment