Problema Opel Corsa Martor Baterie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema Opel Corsa Martor Baterie

    Salutare. Rog un moderator sa mute topicul in sectiunea corespunzatoare, in cazul in care nu se incadreaza aici.
    Am o problema la un Opel Corsa benzina care ma depaseste.
    La rece, masina merge ok. Dupa vreo 2 minute, cad acele se aprinde martorul de la baterie si masina are momente in care se tureaza greu. Merge greu. Se intampla cateodata sa se opreasca motorul in mers.
    De ace am inteles ca e o problema generala la acest model si ca se oxideaza contactele.
    Ok, dar restul?
    Aveti idei?
    Multumesc.
    sigpic

  • #2
    Cu tot respectul, dar ai încercat să adresezi această întrebare pe forumul celor de la Opel? Aici putem să ne dăm doar cu presupusul...

    Comment


    • #3
      M-ai scutit de un efort; daca i-as fi spus eu asta, ar fi sarit @alessandro, sa-mi spuna ca e acelasi principiu ca si la Logan. .
      Aluzie la acest post.
      Probleme tehnice Logan : probleme motor,probleme cutie viteze ,probleme ambreiaj ,probleme frana ,probleme bord
      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

      Comment


      • #4
        Se poate sterge.
        Multumesc pentru nimic.
        sigpic

        Comment


        • #5
          Verifica conexiunea masa motor-baterie,fata de masa caroseriei...!

          Comment


          • #6
            Ok, o sa verific. La asta nu m-am gandit.
            sigpic

            Comment


            • #7
              Alternator plecat cu pluta, ia vezi daca cu el debransat electric merge bine.
              Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

              Comment


              • #8
                Dupa lungi cautari se pare ca aceste modele au avut problema cu fulia de la alternator. Cand ajung acasa ma apuc sa verific.
                Multumesc einstein
                sigpic

                Comment


                • #9
                  opelu benzinar are fulie fixa,asa ca problema este din alta parte,curea intinsa la maxim si intinzatoru nu mai face fata so tina tensionata cureaua,carbunii de la releu de incarcare prea uzat,sau blocati in suportu lor
                  pentru ceasurie de bord sunt 2 modele trw si vdo,identice la exterior foarte diferite la interior
                  ar fi bine sa verifici tensiune de incarcare 14,20--14,50 fara consumatori si 13,80 cu consumatori puternici,aeroterma,degivrare,faza lunga,ac pornit
                  „Nu ne tragem din maimuță, dar ne îndreptăm cu pași repezi spre asta.” — Arsenie Boca

                  Comment


                  • #10
                    EU nu am zis nimic de fulie. Dar daca sarcina alternatorului variaza brusc asta poate induce balbaieli in mersul motorului.
                    Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Anulare DPF
                    Politica de Securitate Google