mici manevre se mai fac in sensul ca producatorii lucreaza in asa fel incat la testele oficiale consumul sa iasa cat mai mic, in timp ce la conditii normale de lucru consumul creste mult.ei deja stiind in ce conditii se va face consumul oficial asa ca stiu unde sa lucreze
lucrul asta se poate observa la euro5 vs euro4, diferentele dintre consumurile oficiale la euro5 si consumurile obisnuite fiind maricele, in schimb la euro4 consumurile oficiale chiar sunt foarte mult corelate cu realitatea.
pe de alta parte sa recunoastem totusi ca euro6 va consuma mai putin decat euro5 poate chiar serios mai putin. urasc oamenii care nu cred in evolutia tehnologica, ganditi-va ca producatorii de automobile investesc enorm, enorm in scaderea consumului. asa in mare incepand din 2002-2003 (cand esp a devenit comun pe mai toate masinile, airbaguri cortina bla bla) masinile nu s-au schimbat foarte foarte mult, unul din punctele unde producatorii au lucrat enorm fiind acela al reducerii consumului.
lucrul asta se poate observa la euro5 vs euro4, diferentele dintre consumurile oficiale la euro5 si consumurile obisnuite fiind maricele, in schimb la euro4 consumurile oficiale chiar sunt foarte mult corelate cu realitatea.
pe de alta parte sa recunoastem totusi ca euro6 va consuma mai putin decat euro5 poate chiar serios mai putin. urasc oamenii care nu cred in evolutia tehnologica, ganditi-va ca producatorii de automobile investesc enorm, enorm in scaderea consumului. asa in mare incepand din 2002-2003 (cand esp a devenit comun pe mai toate masinile, airbaguri cortina bla bla) masinile nu s-au schimbat foarte foarte mult, unul din punctele unde producatorii au lucrat enorm fiind acela al reducerii consumului.
Comment