Motor Euro 6

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • In cazul sistemelor Start-Stop, demarorul este perfecționat pentru a avea o viață utilă mai lungă. Lagărele sunt durificate, angrenajul planetar este îmbunătățit și se utilizează un bendix mai robust.
    Alternatorul este îmbunătățit pentru a fi cu 60 % mai eficient și pentru a permite o încărcare mai rapidă a bateriei la turatii joase.
    ...
    Cineva spunea aici ca acest sistem este o gaselnita a celor de la Dacia. Eu as zice ca sunt fortati sa introduca sistemul.
    Ia priviti cum stau lucrurile la nivelul marilor producatori.
    PSA si Honda introduc sistemul in 2006, BMW, Fiat si VAG in 2008, Toyota, Volvo in 2009, Renault, Ford, Mercedes si Opel in 2010.
    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

    Comment


    • Vreo 250 000 de porniri parca era durata de viata la o pompa de injectie de diesel, 100 000 la un demaror (alea de S&S sunt specifice).
      Archangelo, ca ti-a cazut tie un demaror nu insemana ca sunt toate proaste, si la naveta spatiala se mai defectau lucruri.
      Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

      Comment


      • Naveta spatiala e un prototip cu miliarde de piese in plus decat forashul de Logan, normal ca se mai defecteaza.

        Eu sunt curios de altceva, legat de lipsa Ad Blue din statiile de carburanti.
        In momentul asta deja sunt vandute masini cu Euro 6 si circula pe soselele patriei.
        Daca nu au Ad Blue, cica se blocheaza functionarea motorului pe motiv de depasire noxe oxizi de azot. Ce fac proprietarii masinilor, isi aduc Ad Blue din Ungaria?

        „Maşinile echipate cu motoare Euro 6 sunt dotate cu sisteme de absorbţie a noxelor cu aditivi de tip AdBlue şi au echipamente de control al emisiilor poluante, care blochează funcţionarea motorului, în momentul în care se constată (măsoară) o depăşire a valorilor prestabilite ale emisiilor poluante generate”, explică cercetătorul clujean.

        Motorul nu mai porneşte decât într-un service dotat cu echipament de alimentare cu AdBlue. Nici o reţea de distribuţie de carburanţi din România nu este dotată ca atare şi nici nu a anunţat programe de adaptare a staţiilor în acest sens
        Last edited by mr.K; 12 June 2015, 08:35.

        Comment


        • nu, cumpara de la dealer.
          pe bune, camionagii de unde or baga oare? ca la aia cred ca tre sa bagi ceva damigene
          nu de alta dar am auzit prima data prin 2007 de unii care se plangeau de adblue.
          bmw am inteles ca are de vanzare, dealerii vag ai mari...
          deci se gaseste. oricum masina te anunta din timp bine care e nivelul in rezervor.

          Comment


          • misto cand o sa ramana romanu' in intersectie la romana cu ea

            Comment


            • Sau cand o sa ajungi in reprezentanta pentru erori la sistemul AdBlue. Are si o pompa sistemul, care poate pica si aia, eventual dupa ce masina iese din garantie.
              Un produs AdBlue neconform duce la uzura prematura a motorului, de aceea nu se acorda usor licente de productie si ca urmare sunt putini producatori, lucru ca duce la o pozitie de forta in fixarea preturilor.

              Deci salvam planeta pe banii nostri.
              Last edited by mr.K; 12 June 2015, 11:36.

              Comment


              • AdBlue e uree frate, te pishi in el de rezervor si merge. Peugeot avea adblue prin 2007 parca? Sau era 2005. Si au si in benzinarii, la bidon de 25 de kile.
                Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                Comment


                • E uree cu apa, dar asta nu inseamna ca o produci la tine la WC.
                  Este puternic coroziv şi, prin urmare, nu are voie să vină în contact cu metale neferoase, anumite materiale plastice, etc.
                  Adica trebuie manevrat cu grija.

                  Cica lichidul ingheata la -11 grade celsius, deci mai e nevoie si de o rezistenta care sa-l mentina lichid.

                  Pentru mine e evident ca nu-i decat un cost suplimentar inutil, in loc sa reduca noxele prin alta tehnologie, apeleaza la AdBlue care se descompune in amoniac si CO2 (adica scadem oxizii de azot pe seama cresterii emisiilor de CO2) , mai iese si un banut....au vazut ca le merge cu camionagii care aveau masini cu motoare Euro 3 si incep sa tepuiasca si proprietarii de autoturisme.
                  În catalizatorul de oxidare (DOC) au loc reacțiile de reducere a hidrocarburilor (HC), monoxidului de carbon (CO) și a oxizilor de azot (NO).
                  2NO + O2 → 2NO2 monoxidul de azot (NO) combinat cu oxigenul (O2) este convertit în bioxid de azot (NO2)
                  2CO + O2 → 2CO2 monoxidul de carbon (CO) combinat cu oxigenul (O2) este convertit bioxid de carbon (CO2)
                  4HC + 3O2 → 2CO2 + 2H2O hidrocarburile nearse (HC) în prezența oxigenului (O2) sunt convertite în bioxid de carbon (CO2) și apă (H2O)
                  Este si pe emag AdBlue. Motorina mai trebuie sa vanda emag-ul.
                  Last edited by mr.K; 12 June 2015, 12:14. Reason: Automerged Doublepost

                  Comment


                  • Originally posted by mr.K View Post
                    Deci salvam planeta pe banii nostri.
                    Dar tu ce credeai?

                    AdBlue este o uree industrială şi într-adevăr îngheaţă undeva pe la -11 grade Celsius. Să vedem cât mai ţin acum, acumulatorii la Diesel.

                    Comment


                    • Adblue era deja pe aproape toate camionele cu euro5, deja la uero 6 nu prea mai au cum fara.
                      Mazda skyactiv parca nu au SCR pe dieselurile lor.
                      Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                      Comment


                      • Originally posted by einstein1984 View Post
                        Mazda skyactiv parca nu au SCR pe dieselurile lor.
                        Corect, dar acolo le-a gândit japonezul.
                        Păcat că nu au bugetul de reclamă al VAG-ului.

                        Comment


                        • Diesel cu 14:1 raport de comprimare.... meah, nu are tratament de gaze de esapament dupa dar nici prea eficient nu e. Japonezii nu prea au traditie cu dieselurile.
                          Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                          Comment


                          • Originally posted by einstein1984 View Post
                            Japonezii nu prea au traditie cu dieselurile.
                            Încearcă mai întâi să mergi cu unul şi după aceea mai vorbim.

                            Comment


                            • Cat AdBlue din asta consuma un autoturism la 100 km?
                              La camioane cam toti dau consumul la 1-1.5 litri/100 de km, la autoturisme imi inchipui totusi ca nu pui AdBlue odata cu plinul de carburant.

                              Ca o picanterie a "beneficiilor" aduse de tehnologia noua, la VAG.

                              S-a rezolvat problema, desigur, la reprezentanta. Pompa de adblue defecta. Piese inlocuite, pompa de adblue si calculatorul aferent acestui ansamblu. Piese 5300 ron + manopera 300 ron. Garantie 2 ani.
                              Alea de la renoaie or fi mai bune...sau mai ieftine.
                              Last edited by mr.K; 12 June 2015, 12:49.

                              Comment


                              • Din moment ce masina se scumpeste doar 300 euro, se pare ca nu este atat de scumpa tehnologia la renault.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google