Este afişat şi consumul la ele?
Motor Euro 6
Collapse
X
-
Consum urban 3.7l/100km si extraurban - 3.6l/100km.
3.7l urban ?? cam putin.Attached FilesLast edited by prometheus; 22 June 2015, 11:10.sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?
Comment
-
Originally posted by Ampt View PostSuficientă cât să ajute producătorii să se încadreze în normele noi de poluare.
Sunshine, vorbesti din auzite sau ai testat? Captur oprea motorul bine merci cu AC si ventilatie pe auto, si baga si rece. Daca vrei 18 grade si ventilatia la 4 cred ca lasa motorul pornit, dar aia e mai rar.Last edited by einstein1984; 22 June 2015, 11:11.Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.
Comment
-
Originally posted by einstein1984 View PostPoluarea nu are legauira cu consumul, ...
Producătorii folosesc tot felul de tertipuri pentru a anunţa un consum cât mai mic (de ce crezi că a apărut acest Start-Stop), tocmai pentru a declara emisii de CO2 cât mai mici, astfel încât ele să se încadreze normelor de poluare existente. De ce crezi că nimeni nu vrea să schimbe normele ECE, deşi la nivel de UE au fost presiuni în acest sens către toţi producătorii de maşini?
Ce susţii tu este doar o diferenţă de semantică sau dacă vrei mai pe româneşte, "Este aceeaşi Mărie, dar cu altă pălărie".
Comment
-
Odata cu Euro6C prin 2018 vine si un nou ciclu de conducere urban pentru evaluarea consumului.
Colegu, hai sa nu mai aberam.
Ai mai sus in topic un tabel cu ce anume cere EUro 6b, si nu specifica NICAIERI limite de CO2/km! Normele euro zic cat de curat sa fie gazul de esapament (ponderea de gaze poluante ca CO, NOX, HC in emisii, o proportie), nu cat gaz ai voie sa emiti in total. Exista motoare de 5 litri turbo euro6 si ard zeci de litri de benzina.
CO2 nu este un poluant, e un gaz cu efect de sera, emisiile sale fiind guvernate de alte acte normative decat alea cu normele EURO. Una e sa zici ca autobuzul are voie sa duca doar 100 de pasageri, si alta e sa zici ca nu poate transporta mai mult de 3 tigani.
Treburile astea nu se amesteca doar ca vrei tu sa le amesteci!Last edited by einstein1984; 22 June 2015, 11:30.Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.
Comment
-
Si mie mi se pare exagerat acel 3.7 l/urban.Hai poate un 5.5 litri mai credeam dar asa...no way!
Una peste alta a ajuns sa coste un logan 13.050 de euro(Laureate DCI - full).Eu zic ca este totusi cam mult pentru o masina ce rugineste in cateva luni de la achizitie.Last edited by prometheus; 22 June 2015, 11:46.sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?
Comment
-
La euro 6 diferenta de pret intre laureate 1.2 si dci a crescut la 2100 euro (de la 1900). Cam mult! La diesel pe langa pretul combustibilului pentru motor se mai adauga pretul motorinei consumate de al cincilea injector si costul de intretinere pentru filtru de particule, ca la euro 5 dar evident dupa multi kilometrii (dar nu foarte multi), pretul ad-blue si eventualele neplaceri cu acumulatorul (din cauza ad-blue - nu stiu cum s-a rezolvat aceasta problema pentru o iarna adevarata).
Comment
-
Originally posted by abc View PostLa euro 6 diferenta de pret intre laureate 1.2 si dci a crescut la 2100 euro (de la 1900). Cam mult!
Dacă nu parcurgi cu maşina cel puţin 20.000 de kilometri anual, chiar nu mai merită să plăteşti diferenţa pentru un Diesel.
Comment
-
Originally posted by cristi.... View Post
De vina pentru aceste rezultate este modalitatea prin care ele sunt testate si omologate conform normelor UE."
"Conform testelor realizate pe modele precum BMW 320d, Mazda 6 sau VW Passat CC Euro 6, masinile au afisat emisii de 10 ori mai mari decat ceea ce spun producatorii."
"Rezultatul se datoreaza faptului ca aceste motoare sunt creditate cu emisii de NOX Euro 6 in conditii de laborator, insa daca mergem cu masina pe sosea diferenta de turatie aduce automat o crestere a emisiilor."
Un articol despre testarea emisiilor în condiţii reale, pe şosea, nu în laborator cum este acum.
"Uniunea Europeană propune testarea emisiilor în condiţii reale de trafic pentru toate maşinile noi vândute pe Bătrânul Continent după 1 septembrie 2017, măsură criticată dur de oficialii ACEA, care reprezintă interesele producătorilor de automobile de pe acest continent. Noile reglementări se concentrează pe emisiile de particule, nu pe emisiile de CO2, măsură care ar afecta în mod special motorizările diesel. Potrivit unor studii realizate de organizaţii pentru protecţia mediului, emisiile maşinilor sunt cu o treime mai mari în condiţii reale decât cele măsurate în laborator, iar noile norme propuse de Uniunea Europeană i-ar face pe membrii ACEA să investească sume colosale în dezvoltarea de motorizări mai eficiente, iar aceste costuri se vor răsfrânge în buzunarele clienţilor de maşini noi."
Comment
-
@einstein1984: Vorbesc de un Clio-ul 0.9 TCe al prietenei. Cu motorul oprit de Start-Stop (sau mă rog, Stop&Start cum îi zice la Renault), dacă dau drumul la ventilație doar (fără AC), motorul pornește instant. La fel și la statul la semafor. La ralanti cu ventilația pornită, Stop&Start nu oprește motorul.
Poate este din cauza stării bateriei (drumurile <3km nu îi sunt străine), dar chiar și așa...
Comment
Comment