@dr_p - cam nasoala situatia. Spun cum as face daca as fi in cazul tau.
Scot furtunul ce duce la carter. Montez in stutul de la capacul culbutori un furtun, la capat o sticla 0.5L pt colectarea "mucilor". Gaura din T astupata cu un dop.
Am doua situatii:
1. Se modifica in bine funct motorului. In acest caz, problema este la supapa PCV.
2. Nu se modifica cu nimic in functionare. Rezolvarea ar fi reprogramarea clapetei electronice si verificarea instalatiei GPL.
Mergi cam 1000km, dupa asta concluzii.
Ambele variante se rezolva , cum a scris Aris86, garantie, OPC,....etc
Nu uita sa ceri un test de compresie.
Scot furtunul ce duce la carter. Montez in stutul de la capacul culbutori un furtun, la capat o sticla 0.5L pt colectarea "mucilor". Gaura din T astupata cu un dop.
Am doua situatii:
1. Se modifica in bine funct motorului. In acest caz, problema este la supapa PCV.
2. Nu se modifica cu nimic in functionare. Rezolvarea ar fi reprogramarea clapetei electronice si verificarea instalatiei GPL.
Mergi cam 1000km, dupa asta concluzii.
Ambele variante se rezolva , cum a scris Aris86, garantie, OPC,....etc
Nu uita sa ceri un test de compresie.
Comment