Buna ziua , as avea si eu nevoie de ajutor , ca sofer sunt incepator deabia luna aceasta o sa scap de semnul de incepator si urmeaza sa ma angajez si in acelasi timp sa-mi achizitionez o masina (Second Hand ) bineinteles...si m-am gandit la masina romanului Dacia Logan , asa ca as avea nevoie de cateva pareri despre ce model sa aleg pana in 1500 euro in sensul motorizare tinand cont ca voi face undeva la 40-50 km pe zi minim datorita locului de munca care o sa-l ocup ! As prefera sa-mi lasati si argumente la propunerile dumneavoastra ! Multumesc si o zi buna in continuare !
Ajutor in a alege un Logan pana in suma de 1500 euro
Collapse
X
-
900 de euro este timbrul de mediu pt Matiz E3, daca gasesti unu la pret de fier vechi, poate iesi pe plus cand ai sa-l dai pe un tichet rabla.
Trimis de pe al meu K013 folosind TapatalkLast edited by Oti; 4 November 2015, 15:18.„Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”
Comment
-
-
-
Originally posted by Kasy View PostDeci sa inteleg ca nu se merita niciun logan second hand ?
Trimis de pe al meu K013 folosind Tapatalk„Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”
Comment
-
Din cate vad nu a mentionat nimic in primul post despre starea masinii, poate nu doreste o masina la linie si in mintile ei dpdv tehnic. Daca treaba sta asa....gasesti logan si la 1000e. Pentru anumite persoane primeaza bugetul si nu neaparat starea in care se prezinta o masina dar dupa sa nu te intorci pe forum sa ne zici ca loganul e cea mai proasta masina din lume, ca ai descoperit 2 galeti de chit pe ea, e stramba, ii cad rotile pe drum sau mai stiu eu ce.
Ce vrei mai exact de banii astia? Sa mearga si atat? Optiuni ceva?
Comment
-
Cu 1000 de euro deja intri la categoria epave.
Daca nu conteaza starea, uite un cazan.
La 1000 de km pe zi, un benzinar e potrivit.
Cu 1500 de euro iti cumperi un TV bun. Daca vrei masina buna, nu-s destui banii.
Comment
-