Temperatura Lichid Racire Ralanti

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Temperatura Lichid Racire Ralanti

    Salutare, detin un Logan diesel 85cp din 2007, si vreau sa intreb si eu cate ceva.
    Am observat ca in perioada in care temperatura exterioara este scazuta, la pornirea motorului, turatia acestuia la
    ralanti este de xxx rot/min.
    Stiu ca datorita faptului ca, motorul este rece, aeroterma electrica pornita si ce o mai fi pe acolo, turatia motorului este mai ridicata.
    Dupa o anumita perioada am observat ca turatia motorului scade brusc la o valoare mai mica (poate aceeasi valoare de ralanti care este mentinuta vara).
    Normal ca aceasta scadere brusca de turatie se observa doar in perioada in care sunt in stationare (la stop, in aglomeratia din trafic).
    Toate cele spuse sunt pentru intrebarea:
    - la ce temperatura a lichidului de racire se intampla acest lucru.
    Apelez la cunostintele dvs doar pentru a afla temperatura lichidului de racire din momentul respectiv.

    Va multumesc si va urez sanatare si sarbatori fericite.
    Attached Files

  • #2
    La mine la benzinar atunci cand stau pe loc la ralanti de 700 rot/min stiu c-am 4 pavele aprox. 89 grade.
    La ralanti ce este sub 1000 rot./min dar peste 850 rot.min am 2 pavele si aprox. 60 grade , iar ce este peste 1000 rot/min temperatura sub 45-50 grade.
    Last edited by prometheus; 14 December 2015, 20:01.
    sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

    Comment


    • #3
      La mine apar 2 pavele si dupa o perioada scade si turatia de ralanti

      Comment


      • #4
        Când a scăzut la valoarea finală (așa face și la mine), eu presupun că apa a atins temperatura optimă. Interesant este că dacă mă dau la ea sau este foarte aglomerat, ajung să văd și cele 4 pavele de unde, odată apărute, nu mai coboară.

        Comment


        • #5
          Nu se stabilizaeaza turatia de relanti, cand se atinge temperatura optima, adica ~86*C; ar insemna sa dureze destul de mult, mai ales pe vreme rece.
          Din ce observ la meganul din dotare, relantiul se stabilizeaza la ~800rpm, inainte de a aparea primul patratel, adica inainte de 50*C; probabil ca pe la 40*C, avem relantiul standard.
          Aici ar trebui amintit faptul ca la un diesel, o anume turatie este data si de functionarea bujiilor, dupa pornirea motorului.
          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

          Comment

          Working...
          X
          Anulare DPF
          Politica de Securitate Google