Salutare! Astept o parere despre motorul de 1.5 dci 110 cp euro 4 de pe megane 2007 . Ce parere aveti despre fiabilitatea acestui motor? Are vreo buba? Va multumesc!
Parere Motor 1.5 Dci Euro4
Collapse
X
-
Eu zic sa iti faci cont pe reno.ro (nu stiu de ce nu-i zice Renault...) si sa intri pe sectiunea Megane si sa intrebi acolo. Sau macar sa citesti niste topicuri si vezi ce versiune e motorul cu "bube". Am vazut ca cele ce au mai multi cp au consum mai mare. Unele au venit cu injectoare (nu mai stiu ce firma) care erau proaste... la fel ca si la logan. Altele au fap (filtru de particule frantuzesc ) , altele nu au.
Piesele sunt scumpe la Renault, sa schimbi un bec trebuie sa dai roata jos, iar pe partea electrica sunt proaste. La tabla sunt bune. Nu au nici pe jumatate fiabilitatea unui Logan 1.
Daca tot schimbi marca, in functie de buget as zice sa te orientezi pe ceva mai calitativ si cu intretinere mai ieftina (opel, seat, skoda, vw)
Acuma nu-mi sariti in cap, ca si eu tot Dacie am... dar am vazut ca si un Golf 3 dotat calumea si cu km putini e peste logan la confort. (de performante nu are rost sa zic, ca depinde mult de motorizare).
Comment
-
Mersi de parere!
Nu o sa schimb marca, loganul nu il vand. O sa fie a doua masina, mai am un var cu megane 2 si nu a avut pana acum probleme. Deasemenea, cel pe care vreau sa il iau este al unui prieten care trece pe meganul nou. Masina este din 2007 decembie, cumparata de noua si folosita pentru naveta zilnic aproximativ 100 km. Are 200 000 si ceva de km, toate reviziile facute la reprezentanta la timp cu piese de orgine. Masina este impecabila atat la exterior cat si la interior. ( a avut casco de noua pana in ziua de azi) full option. Chiar ieri mi-a aratat factura si de noua a fost 19 500 euro.
Asta ma trage catre aceasta masina. Ii cunosc istoricul si stiu cum a fost folosita/intretinuta.
Comment
-
Originally posted by PRESTIGE View Post...cel pe care vreau sa il iau este al unui prieten care trece pe meganul nou. ...toate reviziile facute la reprezentanta la timp cu piese de orgine. Masina este impecabila atat la exterior cat si la interior. ...
Asta ma trage catre aceasta masina. Ii cunosc istoricul si stiu cum a fost folosita/intretinuta.
Comment
-
Megane II s-a facut pana in 2008 si a fost echipat cu motorul de 1.5 dCi 105cp. Dupa 2008 a aparut Megane III care a venit tot cu 1.5 dCi, dar 110cp.
E Megane II sau Megane III?
1,5 dCi a avut tot timpul probleme cu perifericele (injectoare, pompa de inalte, turbina). Daca vrei un Megane diesel cu care vrei sa nu ai probleme, 1.9 dCi este cea mai buna alegere.
Am un coleg care a avut un Megane II din 2007, 1.9 dCi si l-a dat la 230k in stare perfecta de functionare.Last edited by vitriol; 9 December 2016, 09:16.sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.
Comment
-
Am fost cu masina si merge impecabil, nu ai ce vina sa ii bagi. Trage bine, nu scoate fum, motorul suna frumos. La fel ca si la cel al varului meu care are acelasi model doar ca 50 000 km.
Da, Vitriol. Greseala mea. Este cel de 105 cp din noiembrie 2007.
Citeam pe net ca la faceliftul la 2 s-a schimbat injectia de la delphi la siemens si nu ar mai avea probleme. Cunoaste cineva acest lucru?
P.S Chiar zilele trecute am vorbit cu un prieten care este inginer la renault ( unde isi facea revizia la masia) si a zis ca este ok masina, o cunoaste si ca nu a avut niciun fel de problema la motor pana acum. Si ca are toate reviziile facute la ei la reprezentanta.
Sincer eu prefer in orice moment benzina pt fiablilitatea motoarelor, dar acum m-am cam sucit cu ocazia asta. Mai ales ca este de la un cunoscut.
PS2: Si-a comandat noul renault megane baiatu asta si reprezentanta i-a oferit 3000 euro pe masina la buyback si este programat ca saptamana viitoare sa o duca. Trebuie sa ma hotarasc pana duminica cel tarziu si sa ii zic daca o iau.
Comment
-
Cu 3000 de euro mi-o da. Acesta este anuntul. CLICK Nu sun prea multe poze si nici nu este pregatita de '' vanzare '' masina. Cauciucuri noi vara/iarna cu jante separate. Are o singura zgarietura pe aripa spate, in rest nicio problema cu caroseria. Interiorul la fel.
Mai astept pareri! Va multumesc!!!
Comment
-
Ca bani masina merita la dotarile pe care le are.
Nimeni din lume nu-ti garanteaza pentru motor ca, daca n-a avut probleme pana acum, nu poate incepe sa aiba.
200k km pentru niste injectoare si o turbina de pe Renault (ca sa nu sara carcotasii ca Renault nu produce turbine si injectoare) sunt suficienti.
Acum, poti avea bafta ca masina sa mearga mult si bine fara sa ai ghinion si sa pice ceva. Dar nu cred ca o turbina cu multi km nu incepe sa aiba joc in ax.
Pentru mine diesel sh inseamna max. 50k.
O turbina noua +injectoare inseamna ~2000 de euro. Dar sunt firme care reconditioneaza turbine si injectoare, la preturi mult mai mici, cateva sute de euro.Last edited by mr.K; 9 December 2016, 15:59.
Comment
-
pretu e bun
asa cum sublinia si mr K, cam de la km astia incep sa apara problemele, daca nu au fost
o reconditionare de turbo la 2.0tdi la un amic a fost 3300 de lei, l-a lasat la o luna dupa ce a luat-o, la 230.000km
asta e cu volanta dubla?
decizia e destul de grea, asa raport pret-dotari e f ok, doar ca nu ai garantia ca peste x km/luni nu incep sa cedeze piesele grele
daca bugetu tau excede binisor cei 3 mii de euro (adica daca ai o rezerva de 5 mii sa zicem) investitia cred ca merita, fata de logan. daca nu...trebuie facute niste calcule in caz ca se intampla niste chestii mai "nasoale"
ca sa fiu sincer, daca as fi in locul tau, nu as renunta la 16v care are mai putini km pt o masina cu mai multi km
inteleg ca tentatia este mare, dar la rece nu stiu daca are sens/logica. masina ta e din ce an? 2006? nu mi se pare nici o afacere sa dai o masina din 2006 cu relativ putini km pt o masina din 2007 cu mai multi km. daca era din 2011-2012-2013 da, era okLast edited by cristi....; 9 December 2016, 19:42.
Comment
Comment