If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Stau si ma intreb de ce Loganul pierde atat de mult la pret intr-un timp scurt? Adica, la o berlina pe injectie cumparata in februarie 2001 si vanduta in noiembrie 2006 cu cca.65.000 km la bord nu am pierdut decat 300$ la vanzarea ei, iar daca ar fii sa imi vand Logan-ul Laureate Plus 1.4 cumparat in iulie 2006 cu 45.000km la bord pierd 2300 Euro?
Nu inteleg care e mecanismul.
Mai bine sa pui raul înainte, si sa lasi ce e mai bun ca o surpriza.sigpic
Pt ca piata sh s-a mai dinamizat , acum mai ai de unde alege. Fara suparare dar tu este unul dintre vanzatorii care si-au luat masina au folosit ani de zile , jdemii de km si apoi spun vreau jmii de euro ca masina e bine intretinuta si cam asa se vand pe piata . (eu sunt din Pitesti si acolo toti jepcarii auto incearca sa vanda rable din 95-98 cu preturi de 2000E deci sa fim seriosi) . Asta este deprecierea - este un bun care fie il amortizezi si ramai cu el fie il vinzi cu restul de valoare
Poate ca din cauza ca nu sunt fiabile. (cunoscandu-se fiabilitatea scazuta in timp a modelelor Renault). Eu, de exemplu, in 3 luni am avut 2 probleme. Inmulteste cu 3 ani si sa vedem daca mai cumperi ....
La noi inca piata nu este bine asezata, ca sa zic asa. O masina pe care o cumperi de la dealer isi pierde cam 10% din pret daca vrei sa o vinzi a doua zi. La un pierde cam 20% din valoare, la trei ani inca un pic...Cam asta e la o analiza foarte sumara. Sunt o multime de alti factori care contribuie la formarea unui pret-km parcursi, anvelope, revizii facute la timp sau nu, chiar culoarea, probleme mai mult sau mai putin ascunse, ofertele de pe piata SH, de pe piata de masini noi...
Tu ai fost mai nefericit. Insa posesorii de Logan-uri pe parcursul celor 4 ani nu au prea avut mari probleme . Gen AMORTIZOARE sau chestii relativ consumabile intra in categoria probleme ... Atunci nu`sh ce sa zic . Am vazut Logan Ph1 1.4 COAJA - 400k de km schimbat toata tura de amortizoare + inca 2 pe partea dreapta + schimburi de ulei si intretinerea relativ normala ... DECI dupa parerea mea ... Foarte fiabil
Loganul pierde asa mult pentru ca un om ca mine care vrea sa-si ia logan prefera sa ia unul nou (daca tot sunt pe banda rulanta) decat sa dea cu 2000E mai putin pe unul sh. Ia ganditi-va un pic, daca va cumparati o masina de 100 000E si peste doi ani o vindeati cu 50 000E? Cine pierde mai mult?
sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.
Vai de mine ce aberatii am putut sa citesc!Sa inchida cineva thread-ul!Orice masina NOUA pierde 20% pe an din pretul de factura!O masina luata cu 50.000 euro in 2-3 ani o vinzi cu jumate pretul!INTREBARE: De ce pierde Logan-ul asa mult la pret?
PS: Inchideti va rog thread-ul asta ca ne facem de ras!
In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment