Turbo-charger / Electro-charger

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Turbo-charger / Electro-charger

    Stima tuturor.
    As dori sa aflu pareri, poate chiar experiente, despre acest sistem de admisie modificat. Mai precis daca vreunul dintre voi a montat sau a vazut montat un asemenea sistem. Cel turbo pare mai complicat, din cauza antrenarii prin cureaua motorului ( role de intindere, redimensionare curea etc ). Cel electric insa este mai simplu atat ca montaj cat si ca principiu. Intr-adevar cel electric nu asigura decat o crestere de maxim 10% din putere ( chiar daca unii mai optimisti dau pana 30%) dar castiga prin montajul extrem de simplu. Sistemul turbo este antrenat, cum spuneam, de cureaua motorului si intra in actiune la o anumita turatie a motorului ( depinde de la tubina la turbina ) printr-un cuplaj centrifugal. Turbo asigura pana la 30% bonus de putere. Cel elctric este alimentat permanent, dupa pornirea motorului, indiferent de turatie. Poate fi deconectat, admisia aerului devenind cea normala.
    Am gasit niste linkuri pentru aceste sisteme.
    Astept pareri.
    Stima

    http://dreamtuning.ro/dream/index.ph...oducts_id=1154 - ELECTRIC CHARGER

    http://dreamtuning.ro/dream/index.ph...oducts_id=1141 - TURBO CHARGER

  • #2
    Nu cred ca scoti mai nimic din asta

    Comment


    • #3
      Cred ca punind un motor de la o pomoa de directie de la 1.5 dCI cu tot sistemul electronic ar merge foarte bine

      Comment


      • #4
        Tot vad pe alte forumuri ( opelclub.Ro ) si se dovedeste cu Dyno castigul de cai putere, la benzina aspirate. La turbo-dieseluri, castigul este doar in timpul de reactie. Debitul de aer nu creste in acest caz, dar creste viteza acestuia.

        Comment


        • #5
          Daca se dovedeste pe dyno e ok

          Comment


          • #6
            Turbo se monteaza pe evacuare,ce spui tu(pe curea)e compresor iar astea doua implica mult mai mult decit un simplu montaj...
            turbo electric.....Mi-e rusine sa spun dar eu am pe meganul meu si.....Mult prea scump pt ce stie sa faca singurul lucru pe care il simt,parca,insist,parca trage mai de jos dar in ture mari la motorul meu incurca,ajunge sa obstructzioneze aerul in loc sa dea mai mult,crede-ma nu vb din auzite,nu merita
            ar merita un compresor dar aici tre sa intervi si la soft si la chiuloasa si la injectoare deci...Alegerea itzi apartzine
            voi muta in curind turbina electrica pe logan si atunci ma voi putea pronuntz si cum se comporta la motoare mai mici...Bafta
            sigpicnu o mai vind...am donato

            Comment


            • #7
              Sebi_rr, ce motorizare ai pe megane si ce motorizare are loganul?
              Sunt turbine antrenate de gazele de evacuare si sunt turbine actionare de curea. Se cunosc dupa forma. Oricum multumesc pentru informatie. Pana acum esti primul ce a vazut si simtit de aproape asa ceva.

              Comment


              • #8
                Vb cu fica. Si vezi parerea lui.

                Comment


                • #9
                  Fica, este userul? De pe loganclub? Se pare ca nu exista.

                  Comment


                  • #10
                    Daca vrei sa obtii mai multa putere decat din resoftare atunci apeleaza la Elia.

                    Comment


                    • #11
                      Pai meganu are 18 16v iar loganu 14.....S-ar putea pe logan sa isi faca treaba...
                      ...Si dace sunt turbine angrenate de gaze si altele pe curea....Care sunt compresoarele????????
                      sigpicnu o mai vind...am donato

                      Comment


                      • #12
                        Niste idei uriase pe o masina asa mica
                        drive with speed than you die fast

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by sebi_rr View Post
                          Pai meganu are 18 16v iar loganu 14.....S-ar putea pe logan sa isi faca treaba...
                          ...Si dace sunt turbine angrenate de gaze si altele pe curea....Care sunt compresoarele????????
                          Turbinele sunt angrenate numai de gazele de esapament.

                          Comment


                          • #14
                            Asta incercam sa explic si eu,ca sunt trei lucruri diferite care fac acelasi lucru doar ca turbina foloseste energia gazelor de evacuare,deci nu ia din puterea motorului,compresorul ia din puterea motorului,ca si cum ai porni clima,iar electricul....Ma abtzin
                            sigpicnu o mai vind...am donato

                            Comment


                            • #15
                              Eu cred ca in turatii ridicate un compresor electric mai mult ar incurca motorul, chiar si un 1.4.
                              A mai spus cineva ca vrea sa puna (pe alt subiect) un compresor electric, actionat (turat) in functie de turatia motorului. Pai cate jjde mii de ture tre sa aibe ca sa reuseasca sa bage aer peste puterea naturala de aspirare a motorului? Multe, prea multe. Chiar si prin multiplicari, nu cred ca poate face fata.
                              Daca o turbina in forja lucreaza la peste 100000 rot/min...
                              Last edited by Octavian; 29 September 2008, 08:58.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google