Un compresor electric nu are debit de aer prea mare si trebuie legat la turometru in functie de turatie sa modifice cantitatea de aer care intra in camera de ardere ... E ceva mai complicat ... Mai usor pt logan ar fi un compresor de debit mare pus pe fulia mare a distributiei ... Io unu am inceput proiectul asta de ceva vreme ... Adica mi-am modificat fulia ) am prelungit-0 si am mai pus una
Turbo-charger / Electro-charger
Collapse
X
-
Varianta cu compresor pe curea cred ca e cea mai ok,sa nu bagi bust prea mare ca atunci va trebuii sa umbli si pe la motor)
turbina electrica e frectzie la picior de lenm,am eu si la ture mari incurca,iar de legat in functzie de turatzie nici nu se pune problema,cind i sa vedetzi una functzionind o sa ma intzelegetzi)sigpicnu o mai vind...am donato
Comment
-
Originally posted by Octavian___30 View PostEu cred ca in turatii ridicate un compresor electric mai mult ar incurca motorul, chiar si un 1.4.
A mai spus cineva ca vrea sa puna (pe alt subiect) un compresor electric, actionat (turat) in functie de turatia motorului. Pai cate jjde mii de ture tre sa aibe ca sa reuseasca sa bage aer peste puterea naturala de aspirare a motorului? Multe, prea multe. Chiar si prin multiplicari, nu cred ca poate face fata.
Daca o turbina in forja lucreaza la peste 100000 rot/min...Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
Nr1: turbina actionata de axa cu came (distributie): cea mai proasta varianta posibila, pt ca axa cu came se invarte cu jumatate din turatia motorului...
nr2: turbocompresor (actionat de cureaua de accesorii): fara resoftare si decomprimare, in timp stricati motorul, din cauza detonatiilor la ture mici
nr3: turbosuflanta (antrenata de gazele arse): aceleasi probleme ca la nr2.
nr4: turbina electrica: prefer sa nu comentez mai mult decat un simplu "ha, ha"...Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
-
Poi in primul rand trebui sa decomprimi motorul, asta daca vb de o presiune de pana in 0,5, peste cam trebuie sa ii schimbi toate internele. "Aspiratorul" ala pus pe post de turbina nu cred ca face mare branza. Calculati asa:
volum de aer necesar pentru un boost de 0,3 (o presiune mai jos de 0,3 nu cred ca modifica semnificativ). Deci, pentru a baga o presiune de 0,3 "rasnita" aia trebuie sa invarta elicea peste 50.000 - 100.000 rpm (nu calculez ca nu am date, dar estimativ). Ce consum de curent e necesar pentru asta? Ce motor electric clasic poate face asta si pentru cat timp(vb de motorul clasic pe perii, cele non-contanct sunt mult mai scumpe)? Daca ma uit la firele de alimentare as spune ca nu cere mai mult de 5 - 10A (nu cred ca tin firele alea mai mult de atat).
Bun, apoi oare nu este necesat un soft care se se comporte adecvat la surplusul de aer? E adevarat senzorul detecteaza mai mult aer->mai mult gaz-> teoretic mai multa putere... Dar detonatiile?!
Am vrut sa achizitionez asa ceva, dar am preferat sa investesc banii in ceva
LE eu nu spun ca nu este o achizitie buna, doar imi ridic niste intrebariLast edited by andy_x3m; 30 September 2008, 12:40.sigpic
Comment
-
FIK a zis ca e multumit de el, a zis ca are crestere de putere. Ia legatura cu el.
Comment
-
de doua zile am si eu asa zisul turbo electric pe loganul de 1,6 parca o simt ca trage mai de jos si scade mai repede in ture,nu ma intrebatzi de ce ca nu stiu vre-o explicatie logica,in rest poate se vede ceva pe gitek ca eu nu simt,trebuie sa ies afara sa vad daca e ceva in plus....om vedeasigpicnu o mai vind...am donato
Comment
Comment