Turbo-charger / Electro-charger

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    foarte grav...
    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

    Comment


    • #32
      deviem........
      sigpicnu o mai vind...am donato

      Comment


      • #33
        Originally posted by Seba View Post
        poate ma dai azi o tura...
        Deci domnul "rasturnator de situatie", te'ai dat cu aspiratorul? Sa imi para rau ca nu am investit bani in asa ceva?
        Merci
        Last edited by andy_x3m; 22 January 2009, 19:38.
        sigpic

        Comment


        • #34
          nu stiu cati ati observat dar aceasta poza de prezentare este luata de pe forumul nostru www.loganclub.ro http://dreamtuning.ro/dream/index.ph...oducts_id=1154


          deci ei nici nu au o poza facuta de ei....
          0.9 tce SL plus

          Comment


          • #35
            Nu cred ca este asa. Eu am luat poza lor si am postat-o in primul post al prezentului topic. Deci ....este invers.

            Comment


            • #36
              Poza e de pe masina lui FICA, ti-o pot confirma toti loganistii bucuresteni ce stiu masina. Poate ca aia de au site-ul au avut acordul lui sa o posteze.
              sigpic
              Shit does not happen. Shit takes time, shit takes effort.

              Comment


              • #37
                eu am copiat poza de pe site-ul lor si am vazut ca scria www.loganclub.ro..deci e luata de aici ....care e nikul userului de care vorbiti..sa ii vad si eu masina
                0.9 tce SL plus

                Comment


                • #38
                  seba ...
                  Folosirea unui amestec stoechiometric (lamda=1) nu este avantajoasa decat la anumite niveluri ale sarcini ale motorului.

                  IN GENERAL, PENTRU CA UN PROCES DE ARDERE SA DECURGA IN CONDITII OPTIME (ARDERE COMPLETA) E NECESAR SA SE INTRODUCA IN FOCAR O CANTITATE DE AER MAI MARE DECAT CEA TEORETIC NECESARA(lamdamai mare ca 1, deci amestec sarac), PENTRU CA TOT COMBUSTIBILUL SA DISPUNA DE AERUL NECESAR ARDERII" . Culmea e ca acelasi lucru a spus si proful de Termodinamica.
                  Masinile de raliu merg cuun raport mediu intre 12:1 si 13.5:1 aer la combustibil, motiv care justifica flacarile de pe esapament la franare (se aprind combustibiull nears).
                  Injectia de benzina controleaza si ajusteaza permanent amestecul functie de sarcina, temperatura, emisii, calitate a combustibilului (ECU stie ce calitate are comb. din rezervor), si rareori se intampla ca amestecul sa ajunga la 14,7:1 evident nici pe sarac nu merge.Un amestec sarac mareste cantitatea de oxizi si nitrogen din emisii .

                  DAR NU ASTA E THE POINT

                  nr2: turbocompresor (actionat de cureaua de accesorii): fara resoftare si decomprimare, in timp stricati motorul, din cauza detonatiilor la ture mici
                  nr3: turbosuflanta (antrenata de gazele arse): fara resoftare si decomprimare, in timp stricati motorul, din cauza detonatiilor la ture mici

                  detonatiile sunt rezultatul unor setari incorecte ale motorului in mare

                  decomprimare ... in ce sens? la ce te referi? si cum gandesti tu sa scapi de problema asta?


                  sorry de caps ... nu se considera tipat ... se considere delimitare

                  decomprimare
                  Last edited by DeLuXe; 23 January 2009, 00:57.
                  sigpicMy ride

                  Comment


                  • #39
                    man, unii cunoastem ce zici tu, mai in detaliu sau nu
                    cand am mentionat despre amestecul ala si detonatii si turbo, eu m-am referit clar la improvizatii, unde nu ai nici un control, dar euforia turbo te poate duce sa faci lucruri aiurea. n-am sustinut ca e musai ca motorul sa functioneze doar in 14,7:1, in mod evident asta nu e optim, dar nici sa pui turbina si sa faci presiune de 1 bar si sa pocnesti motorul pt ca nu te-a dus mintea sa decomprimi, sa dai mai multa benzina tocmai sa nu apara detonatii masive, etc...eu ma refeream la mers constant, sarcina mica/medie unde e bine sa fii aproape de acel 14.5-14.7. sunt si masini de strada ce merg cu 15-16:1 si nu se bubuie motoarele, dar asa ssunt gandite/construite sa mearga. la raliuri ai si amestec de 9-10:1, 12:1 e chiar sarac pt unele motoare de curse.
                    decomprimare faci cand transformi un aspirat cu raport mare de compresie, gen 10-11:1 intr-un turbo, care are nevoie de o rata de compresie de 8-9:1 sau chiar mai putin din cauza asupraalimentarii care daca s-ar mentine acel 10:1 initial ar putea duce raportul de compresie final in zona dizalelor, 19-20:1, und enici o benzina nu mai e stabila si detoneaza instant fara scanteie=autoaprindere, deci nu mai ai control asupra regimului de functionare al motorului si-n plus il si distrugi. decomprimarea se face cu 2 garnituri de chiulasa (metoda ieftin, tiganita) sau cu placa de cupru distantoare intre garnitura de chiulasa si blocul motor (asta e metoda eleganta...).
                    Last edited by Seba; 23 January 2009, 12:21. Reason: Automerged Doublepost
                    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                    Comment


                    • #40
                      frumoasa discutie dar de ce am impresia ca se repeta si nu o intelege nimeni?
                      voi pune si eu o poza cu al meu ,e total diferit de ce vad aici.
                      sigpicnu o mai vind...am donato

                      Comment


                      • #41
                        Deluxe, banui ca a explicat seba ok treaba si nu mai e nevoie sa zic si eu in mare parte acelasi lucru. Doar ca... eu ma referam de boost mic, undeva in 0,4 - 0,5 pentru a te folosi de internele stock. E, la un boost "asa de mic" nu ai nevoie sa decomprimi mai mult de 8:1 (chiar si 9:1 cred ca e suficient). Treaba asta o faci cel mai simplu prin departarea chiulasei de bloc (nu sunt necesare pistoane hemisferice, "cocosate", cum se numeau odata), dar si aici mi-a luat-o seba inainte cu explicatiile, asa ca...
                        sigpic

                        Comment


                        • #42
                          crezi ca o suflanta electrica face un bost de 0,4 bari? sau crezi ca are asa debit incat sa-l poata mentine la turatia de sa zicem 4500rpm? acolo un 1.6 aspirat cu azul deshis in blana are nevoie de 60 de litrii de aer pe secunda la presiune atmosferica. oare uscatorul ala de par poate sa-i dea debitul ala la presiune de 0,4 bari? daca normezi debitul, iti trebuie suflanta de camion. nu de alta, dar motorasul ala nu atinge 150000rpm ca o turbina pusa pe evacuare ca sa compenseze diametrul mic al rotorului compresor. ala elctric poate in cel mai fericit caz sa genereze 0.2 bari dar static, adica ii asptupi ieisrea si amsori 0.2 bari. cand o eliberezi (cazul unor turatii medii spre mari ale mari ale motorului), adio presiune...
                          ps: nu am avut ocazia sa merg cu masina lui sebi_rr. cu prima ocazie promit sa postez impresiile...
                          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                          Comment


                          • #43
                            ce impresi potzi spune?!?!
                            o tura cu renou si atunci......
                            sigpicnu o mai vind...am donato

                            Comment


                            • #44
                              si eu ce am zis? cand o sa am ocazia...
                              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                              Comment


                              • #45
                                am pus turbina electrica.......pe post de ventilator la filtru de aer sport,mai raceste admosfera
                                sigpicnu o mai vind...am donato

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google