si creste un pic consumul, nu?
Turbo-charger / Electro-charger
Collapse
X
-
ba face...zgomot si consuma curent la ture extrem de mici ajuta un pic, dar depinde de motorul ala electric cat de sesizabila/insesizabila e diferenta.
sebi, de tras trage mai bine? verificat cu cronometrul pe repriza ma refer, nu senzatii audio-vizuale...dpdv al performantelor, e vreo diferenta cu suflanta aia au ba? pe verificate, repet...Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
face buzunarul mai subtire ca e scumpa,in rest.........plec mai bine la start dar ierd dupa 3000 de ture enorm,simt in pedala nu mai trebuie nici un cronometru....apropo,inca nu am dat nici o liniuta cu loganu,ceva oferte?sigpicnu o mai vind...am donato
Comment
-
cred si eu ca e bun pana la 2500 ture , ceea ce as vrea eu insa sa spun e sa il poti face sa plece la 1.000 ture ( spun 1000 ca sa nu stea pornit si in relantiu ) si sa se opreasca la 2,500 , cred ca si-ar merita toti banii atunci , n-o fi buna ideea ?''M-am certat si cu Mitica Dragomir, dar fara jigniri. El m-a facut oligofren, eu l-am facut zdreanta, dar nu ne-am insultat''. (Gigi Becali)
Comment
-
voi ati calculat ce debit tre' sa poata sustine ventilatorul ala, inainte sa-l montati? cred si eu ca un uscator de par nu scoate 100litrii/secunda, cat are nevoie un motor la 6000rpm. e normal sa-si dea in nas dupa 3000rpm, cand motorul are nevoie de mai mult are decat da ventilatorul ala si care ventilator se cpomporta ca o frana pt motor daca nu e bine dimensionat. ma rog, detalii tehnice, care nu conteaza cand pe masina ai "turbo"...Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Seba, te infraza prin doua metode, ambele eficiente. 1. obtureaza aerul care ar fi intrat la presiune atmosferica si 2. nu pompeaza un volum de aer necesar bunei functionari a motorului.
Avantajul ar fi ca poti mere mai usor in frana de motor, ca la camioanele roman-diesel:dsigpic
Comment
-
acum sa nu fim rai daca stii cat debit de aer consuma motorul si cat poate sustine motorul ala si implicit la ce presiune poate sustine acel debit, il alegi corespunzator situatiei si atunci ajuta. eu am gasit unul care ar merge, scoate dublu debitului necesar motorului, dar in sarcina face 0.05 bari oricum e un plus. minusul e ca are nevoie de 24V si 5A (100W) si costa vreo 280 de euroi...Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Dupa pret, banui ca e vorba de un motor non-contact. Daca imi e permis, la ce ture face aceel volum de aer? Ai calculat turele cu elicea montata sau doar cat poate urca teoretic motorul in ture? Te intreb pentru a vedea majoritatea de ce sume este vorba pentru un "boost" de 0.05.
Numai de binesigpic
Comment
-
nu am calculat, am luat suflanta cu cea mai mare presiune si debit, la o tensiune continua acceptabila (16-30Vdc) de pe site-ul firmei ebm-papst, un fel ded "guru" in materie de suflante/ventilatoare/coolere single-stage...peste tot pe unde am lucrat am vazut suflante/compresoare ebm si documentandu-ma despre ele, intreband pe altii ce parere au, a reiesit un singur lucru: foarte bune. daca-mi aduc bine aminte, presiunea maxima e 900 Pa, adica aprox 0.1 bari, dar static, la debit 0 cu motorul in fortaj maxim. debitul amxim e de 505m3/h, de vreo 2 ori cat are nevoie un 1.6. pa graficul d efunctionare a;l suflantei, al 210m3/h, ieseau vreo 500Pa presiune statica, deci 0.05 bari. turatia e undeva la 2200rpm (e turatia suflantei, nu a motorului in gol).Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
draciile alea electrice va spun eu nu fac 2 bani ,sunt prea mici cu un motoras slab si cu o turbina extrem de mica ,eu va asigur ca nici 0,1 bar static nu baga....ca sa ma distrez recent am facut si eu una artizanala dar mult mai mare si acctionata de un electromotor de dubita iar turbina are un diametru de 26 cm si este compusa din doua parti colectorul si rotorul (elicea ),practic turbina este la fel ca una de aspirator de camere insa de 10 ori mai mare iar circulatia aerului absorbit trece si prin carcasa electromotorului pe care este fixat busonul de evacuare astfel facindu-se si o racire suplimentara a electromotorului ...rezultatul final dupa o luna de munca migaleli ,centrari, reglaje este ca abea baga 0.1 bar cu evacuarea astupata si bateria incarcata ff bine ,e drept ca are un volum de aer extrem de mare daca stai cu fata in el la o juma'de metru iti fîlfîie falcile iar dupa citeva secunde incepe sa te usture ochii rau ...asa ca va imaginati ce mare brinza poate face feonurile alea de se gasesc de cumparat inca nu l-am montat la masina sa vad ce si cum (ma cam inmuiat lenea pe caldura asta) insa tot ce pot sa spun sigur este ca mai mult de un boost de citeva minute(o depasire ,un demaraj)nu-ti poate oferii pt ca se incinge repede ,si-ti papa bateria rapid daca al ti prea mult pornit
Comment
Comment