Turbo-charger / Electro-charger

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    pai pe asta se bazeaza aia de si le monteaza, sa-i scoata la o depasire din scurt. ala ce l-ai facut tu poate e prea mare pt motorul tau. daca intri la ebm-papst pe site, o sa vezi niste blowere de-ti muta si maselele si au debit, au presiune decenta, sa zicem, totul la niste sute de vati. putini, nu mai mult de 200-250. deci se poate, dar trebuie calculat, dimensionat...oricum si alea dau presiune statica de 1.2 bari, deci iesirea obturata. in momentul cand incepe motorul sa consume aerul respectiv, toata cresterea de putere se rezuma la scoaterea filtrului si eventual o axa cu came cava mai deschisa decat cea stock. ca efect, ma refer, la ture mici si medii. oricum la ture mari basina aia de ventilator nu face fata la debitul necesar motorului. un 1.6 ajunge sa traga undeva la 80litri/secunda in 6000rpm.
    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

    Comment


    • #62
      trc

      am vazut si eu alea de pe site-ul acela de care spui dar vad ca sunt doar ventilatoare si atit ,nu seamana de loc cu turbinele iar ceea ce am facut eu de fapt este identic cu o turbina de aspirator de camera insa cu mult mai mare si care este actionata de un electromotor ,insa ceea ce nu ma multumeste pe mine este faptul ca nu-mi poate oferii decit un bosst de citeva minute si atit, nu poate functiona continu pt ca haleste acumulatori pe paine si deci consuma ff mult exact cum ai tine un electromotor sa functioneze permanent si bineinteles ca asta nu-i bine ,dar ia priviti aici ce am gasit si astep sa va spuneti parerile mai ales ca am inteles ca este ff eficient desii costa ff mult, cautati aici;http://image.turbomagazine.com/f/885...ger.jpeg....si astep pareri despre dracia asta care cica functioneaza continuu si are presiune destul de mare dar mai ales ce fel de sistem de propulsat aerul o avea ca elice de turbina nu pare sa aiba ma gindesc ca o fi niste pompite cu piston ceva...voi ce credeti????????!!!

      Comment


      • #63
        daca vrei supraalimentare pe logan, cel mai bine e pe compresor, cu electricele alea chiar nu are rost, daca pui un ventilator in fata filtrului de aer ai obtinut aceeasi tampenie, adica impresia ca mama ce turbo am... asta e pe incercate ce va zic
        Last edited by Seba; 28 July 2009, 15:50.

        Comment


        • #64
          pai ventilatoarele alea fac treaba mai buna decat orice ventilatior home-made pus pe post de turbina. daca voiam sa-ti dau link de turbine, te trimiteam la hks, kkk sau garret vorbim de tiganii cu suflante de foen sau de turbo profesionale?
          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

          Comment


          • #65
            eu unul vb de supraalimentare serioasa si facuta cu cap, nu de copilarii... dar pe logan raman la parerea mea, atata timp cat il tii pt orice ocazie si nu il faci doar de curse, cea mai buna varianta e compresorul (in cazul in care vrei sa te duci sus ) , daca vrei doar un pic mai mult te limitezi la o resoftare cu optimizarea curbei de cuplu si putere in plaja de turatii 1500-3500 , o admisie, cauciuri mai late, arcuri sport si poate evacuarea si gata... ai obtinut o masina acceptabila in termeni de raspuns si performante oferite daca vrei mai mult... mai sunt o gramada... problema cu turbina la logan sunt modificarile, daca nu faci resoftarea cum trebuie , nu ai facut nimic, in afara de asta iti trebuie si alta admisie, evacuare, pompa de benzina, cel putin astea ca sa te poti bucura de turbo... altfel e doar acolo si castigul va fi ireevant fata de potential si de banii investiti.

            Comment


            • #66
              da la o marire a camerei de ardere? o garnitura de chiuloasa mai mare nu zice nimeni? imi si imaginez cum sar schije din chiuloasa!
              MIR.ul Meu http://www.loganclub.ro/forum/cam_as...61.html?t=3761

              Comment


              • #67
                Am zis eu acum cateva pagini, dar cine sa caute...
                Poza aia e interesanta. Sunt, intradevar niste sisteme cu piston care pot asigura o presiune mare pentru cateva secunde, dar si aici cred ca e problema de consum de curent. Oricum, compresorul "mecanic" electric, daca il poti numi asa, e o solutie mai credibila decat feonul pus pe post de turbina.
                sigpic

                Comment


                • #68
                  pe motorul de logan merge o supraalimentare de o,8 bari fara micsorarea raportului de comprimare, nu risti sa spargi motorul. la mai multa presiune , da, e corect ce ai spus tu, si daca nu ma insel exista versiuni de pistoane de pe motoarele de pe clio ce merg si pe logan pt asta, sau garnituri de chiulasa suprainaltate... dar oricum, faci o investitie de mii de euro(in cazul in care te pricepi si iti montezi totul singur ) si nu realizezi mare lucru comparativ cu alte masini.... de asta zic ca nu se merita.

                  Comment


                  • #69
                    totusi ce credeti se merita o 'dracie' electrica dar dinaceea care da randament bineinteles insa numai pt un bosst de un minut sau chiar mai mult??????? ..am descoperit de curind o dracovenie de compresor care avea o turbina ciudata rau cu un soi de palete culisante capaibe sa creeze o presiune destul de mare comparativ cu 'feonurile' acelea electrice care se gasesc in comert ....am verificat personal dracia respectiva cu un ceas barometru care scotea o presiune statica de 0.4 bar ceea ce cred ca este destul de mult pt o turbina extrem de micuta cu niste pale ff mici (cu suprafata de numai 2cm patrati o paleta)si actionata de un prapadit de motoras de 12 volti mult mai slab decit unul de ventilator de racire atit ca poate functiona doar pt un boost si atit...oare se merita?

                    Comment


                    • #70
                      totul se reduce la ce vrei. vrei un boost micut, cu dezavantajele aferente, sau vrei putere adevarata cand te gandesti deja sa schimbi motorul sau chiar masina pentru ca iti dai seama ca un 1.4-1.6 aspirat de genul celor de pe logan nu sunt efectiv construite pentru asa ceva.

                      nu va mintiti singuri, nu ca ati cumparat un "renault" sau o "dacia", ati cumparat "sub 10k euro". nici ferrari insusi nu va oferea ceva mai bun la pretul asta. in principiu pentru ca firmele foarte mari nu se coboara la felia asta de piata, iar apoi pentru ca, din cate a dovedit-o piata pana acum [fara reduceri si alte minciuni economico-publicitare] nu se prea poate.
                      sunt firme axate pe piata gen entry level care experimenteaza cu ce Logan inseamna pe piata auto internationala. iti trebuie tupeu sa faci asa ceva, risc si in caz de reusita rezultatele apar. insa nu toti sunt dispusi la asa ceva.

                      in plus trebuie sa intelegi limitele tehnologice ale unu astfel de motoras. cati stiti mecanica auto si ati facut un calcul brut, de productie, la modificarile pe care le aveti in minte, nu vorbesc de o admisie sau o evacuare sport, dar de o chiulasa modificata de exemplu, de a pune in balanta puterea si consumul, de a realiza exact ce se vrea un motor ca asta si ce inseamna fanatism pe bani de bere.

                      Mazda RX-8 o fi 1.3L, 232CP, 6 viteze si 9000rpm in ceas, dar cat costa la achizitie? cat e consumul? care e felia de piata pe care o ataca? toti vrem un motor de 200cp cu consum de 4l/100 si pret <10k. adevarul e ca-i doar o utopie. ai exact ceea ce platesti. nimic mai mult. pretul corect, nu? dupa piata cel putin, cam asa ar fi. asa ca, turbo pe benzinar de 1.4? extrem de posibil. daca te tin buzunarele sa schimbi jumatatede motor doar ca sa dormi linistit ca esti tu destul de mizdos sa faci din ***** bici si sa si pocneasca.

                      fratilor, lasati Loganurile, cumparati-va BMW-uri SH si rupeti-le la liniute, daca asta va incalzeste pe voi. dar luati in considerare pretul unui astfel de BMW [sau orice ar fi el] de catalog si pretul unui Logan cand va atinge batranetea super-sportivei. aici e diferenta.

                      turbo-charger? electro-charger? nu stiu. ieri am tractat o dacia papuc incarcata cam 20km, pana m-am plictisit [dinspre Resita pana in Timisoara]. si azi am fost pe Timis la gratare si aer curat, o balaceala in apa, prin padure, boscheti si drum "facut" parca cu TNT-uri. si "joanghina de 1.4" a facut fata respectabil. nu pot decat sa zic mersi si sa ma bucur.

                      ma scuzati ca poate sunt la ora asta cam luat cu Timisoreana in freza, dar incerc sa vad partea plina a paharului. si e plina cu ceva frumos pana la urma urmei. e cazul meu poate. nu stiu. sa fiu eu multumit pana la capat. dar parca v-as dori si voua la fel. nu stiu in schimb daca acceptati pe deplin.

                      Comment


                      • #71
                        @bro... mare dreptate ai. Nota 10!

                        Comment


                        • #72
                          numai ca aici se descuta despre ce posibilitati ar exista sa pui asa ceva pe Logan MPI. :P

                          S.
                          I have no special talent. I am only passionately curious.

                          Comment


                          • #73
                            Originally posted by bro View Post
                            .................................................. .........
                            .................................................. ...............................................

                            in plus trebuie sa intelegi limitele tehnologice ale unu astfel de motoras. cati stiti mecanica auto si ati facut un calcul brut, de productie, la modificarile pe care le aveti in minte, nu vorbesc de o admisie sau o evacuare sport, dar de o chiulasa modificata de exemplu, de a pune in balanta puterea si consumul, de a realiza exact ce se vrea un motor ca asta si ce inseamna fanatism pe bani de bere.

                            Mazda RX-8 o fi 1.3L, 232CP, 6 viteze si 9000rpm in ceas, dar cat costa la achizitie? cat e consumul? care e felia de piata pe care o ataca? toti vrem un motor de 200cp cu consum de 4l/100 si pret <10k. adevarul e ca-i doar o utopie. ai exact ceea ce platesti. nimic mai mult. pretul corect, nu? dupa piata cel putin, cam asa ar fi. asa ca, turbo pe benzinar de 1.4? extrem de posibil. daca te tin buzunarele sa schimbi jumatatede motor doar ca sa dormi linistit ca esti tu destul de mizdos sa faci din ***** bici si sa si pocneasca.

                            fratilor, lasati Loganurile, cumparati-va BMW-uri SH si rupeti-le la liniute, daca asta va incalzeste pe voi. dar luati in considerare pretul unui astfel de BMW [sau orice ar fi el] de catalog si pretul unui Logan cand va atinge batranetea super-sportivei. aici e diferenta.
                            .................................................. ...............

                            ma scuzati ca poate sunt la ora asta cam luat cu Timisoreana in freza, dar incerc sa vad partea plina a paharului. si e plina cu ceva frumos pana la urma urmei. e cazul meu poate. ..................................................
                            Cum se vede mpi-ul asta amarat, e foarte fiabil si tocmai de asta se mai poate scoate ceva din el, cu modificari care nu-l omoara in secunda doi

                            La mazda RX8 1300 cmc ai uitat sa spui ca are motor rotativ (Wankel) , e alta treaba, dar oricum are Honda motor stock la 8000 rpm

                            Daca imi iau BMW pt liniute ce farmec mai este (este dar se taie din el) eu vreau sa ma dau cu Loganu (nu al meu neaparat) sa rup cate un BMW obosit ))

                            Noroc si sa-ti fie de bine, pe caldurile astea merge berea minunat!
                            E clar ca tu ai vazut paharu cu ceva frumos in el ( deseara iti urmez exemplul ))) sa vad , eu oare ce-o sa vad ).

                            Comment


                            • #74
                              @Octavian_30 cunosti vreun MPI de la Dacia tiganit la maxim cu peste 200.000 km? Vorbiti de fiabilitatea motoarelor astea de parca s-au facut teste pe ele de cand lumea! Nu te supara dar cand mai vrei sa rupi cate un BMW obosit, cauta unul care sa fie obosit bine, ca altfel...

                              Comment


                              • #75
                                cu electro-chargerele ce se mai aude...?....a mai gasit cineva ceva noutati in domeniu? dar dinacelea cu randament nu d-alea de uscat parul...pe mine ma cam tenteaza sa pun in practica ciudatenia aceea de turbina pe care am vazuto eu dar realizata la o scara marita si actionata de un electromotor 'suparat',eu cred ca ar face ceva avind in vedere relatarile multora care spun chiar ca si ''feonurile'' acelea pina la o anumita viteza si turatie se simte ceva diferenta

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google