If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
@Octavian_30 cunosti vreun MPI de la Dacia tiganit la maxim cu peste 200.000 km? .....................
Nu spun de tine, dar iti raspund pt ca e caz tipic de roman la care motoru tre sa tina juma de milion de kilometrii si daca se poate in timpu asta sa nu schimbe mai nimic la el.
As fi multumit sa stiu ca 150-200000 km am facut o ''treaba '' buna cu motorul respectiv si la revedere, altu - dar deh....la noi vrem si tiganit bine si fiabilitate ca unu' stock.
@razvan729: fiat coupe 2.0_16v Turbo, are 200 de cai. e motorul de pe Lancia Delta Integrale si ala are de fabrica, cu chiulasa decomprimata, presiune in turbo de 0.8 bari. raport de compresie cam ca dacia 1300, 8.5:1. daca tu pe logan cu raport de compresie 9.5:1 sau 9.8:1 (la loganul saispe volti) bagi 0,8 bar, ma indoiesc ca motorul ala nu isi scuipa supapele si cuzinetii prin tobe. facusi cat de cat un calcul sau ai dat 0,8-ul ala din auzite de la altii?
Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
drivere de xp si vista nu sunt pe cd-ul ala? au trebuit sa scrie un cd ca sa puna 2 poze cu un motor de foen pe gura admisiei...firma serioasa, efecte serioase. au zis si cate minute are garantie dracia aia?
daca la 160 isi da in nas, unde-s aia 13 cai? in bobinajul motorului? hai mai deluxe, serios acuma, daca avea crestre de putere, nu trebuia s-o simta taman de la 160 la 180-190? sau ii da 9 cai pana la 4500rpm si dupa aia tot la 75 ajunge motorul?
Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
) asta am intrebat si eu ... a zis ca plusul e un surplus la acceleratie
eu am pus asa ca faza ... nu ma tenteaza ... imi plac supapele mele la locul lor si nici nu dau 97 eur pe o turbina de plastic care are probabil si pale de plastic ))
- kit complet (carcasa, filtru, furtun flexibil,
adaptoare, coliere, etc)
- carcasa carbon real tratata termic
- filtru conic SIMOTA lavabil
- castig 7-15 in functie de motor
- sunet sportiv
- acceleratie mult imbunatatita
- nu trebuie schimbat, se poate curata
- se poate monta pe orice masina
- sistem Cold Air Intake (trage aer rece din afara
compartimentului motor)
teleshopping...7-156 cai in functie de motor, dar in functie de care motor? ca sigur nu-s 7 cai la 1.4mpi si 15 cai la 1.6mpi...garantat ca nu!
si-n plus, ce turbina are kitul asta? aici vorbim de coolere de procesor pe post de turbo la logan.
Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Ok care vrea o turbina electrica dar nu ca acelea din comert de 8/13 cai cum spuneati voi gen feon ...ci una artizanala compusa dintr-un electromotor 12v de duba cu turbina de 26cm diametru din plastic gros de 0,5 cm .....static baga aproape un bar dar cu conditia sa ai acumulator de amperaj calumea si nu descarcat ...pretul???...as prefera aproape pe degeaba ca sa mu ma injurati daca va arde instalatia sau va strica alernatorul ,iar sunetul se aude ca la centrala nucleara Cernavoda
fa-ti topic la anunturi online, strict legate de masini. asta e zici tu, da are sanse mari sa fie ce trebuie, dar cum zici si tu, cat tine bateria si cablul, apoi, Dumnezeu cu mila
Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
pai da dar cine o sa alerge ca racheta????....sincer am probato pe masina mea de 2000 cm iar eficienta se simte mai mult la turatii ff mari pt ca la cele joase practic sufoca motorul (are prea mult debit de aer) ,insa acum a inceput sa-mi cam faca cu ochiul turbosuflantele de aceea vreau s-o mareit pe asta electrica si nu pentru a cistiga ceva ci pt a nu o vedea cum zace degeaba printr-un raft plin de praf
O intrebare despre ventilatorul electric de logan diesel daca se poate !....stie cineva cam cati wati poate avea? ,..rotatii pe minut?.. precum si daca acest motoras este pe 'perii' ori carbuni ???????!!!!...
dar ventilatorul de benzinar ce are? nu stiu in afara de site-urile producatorilor de suflante industriale unde gasesti un grafic presiune/debit la vreun suflator de-asta in fluierul piciorului. normal ca dai mai mult aer, simti ceva putere, dar pana la a ajunge sa sustii un 0.4 bar la turatia motorului de 6000rpm, e cale lunga. de aia turbinele au 120000rpm, nu 2500 ca si coolerele procesoarelor revenind la ventilatorul ala de bord, puterea consumata cred ca e undeva la 200W (zoc si eu, la jaguar stiu ca e 350W si ma gandesc ca ala de logan o fi macar la jumatate).
Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
am intrebat asta pentru ca am vazut de curind la un amic strungar care isi facuse el din acel motroras de ventilator de logan un electric-charger asemanator celor de se gasesc in comert ...doar ca este ceva mai marisor ,iar turbina arata identic cu acele exhaustoare care exista pe la halele industriale (cu f multe lamele)...eram curios sa stiu daca o face ceva mai mult decit 'feonurile' alea de se gasesc de cumparat ...mie parca asa mi s-ar paraea avind in vedere ca motorasul ala este mai mare ...acum nu stiu ce sa zic pt ca nici 'feonurile' alea din comert nu le-am vazut cum arata si cit baga
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment