Turbo-charger / Electro-charger

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    the real thing.



    .. si cele din plastic fac treaba buna la motoare mai mici de 1.6
    .. ideea e sa ai cuplu la turatii relativ mici (2000-3000) .. sunt niste teste pe youtube pt curiosi ;)

    Originally posted by Seba View Post
    un 1.6 ajunge sa traga undeva la 80litri/secunda in 6000rpm.
    sa vedem, daca sunt bune sau nu?!?
    .. 80l/s inseamna 0.08 mc/s .. in specificatiile unui anume electro-charger ei zic ca poate da 800 cfm, echivalentu a 0.378 mc/s, asta inseamna ca poate da de aproximatin 5 ori mai mult aer decat ai zis tu mai sus. Teoretic si ar face treaba mai mult decat bine, zic eu ..
    Last edited by Mkl; 4 February 2010, 15:36. Reason: Automerged Doublepost

    Comment


    • #92
      deci pana la urma e bun sau teapa ... pentru motor de 1,4 cat castiga
      drive with speed than you die fast

      Comment


      • #93
        Teoretic .. ca practic habar n am .. cu un filtru sport si o dracie deaia, banuiesc ca o sa fie nevoie si de un remap, se poate castiga putere considerabil.

        Comment


        • #94
          800cfm un blower electric la 12V? un compresor Eaton45 da 500cfm la 14000rpm...ceea ce nu-i tocmai putin si de-abia face 0.8 bar pe un logan 1.6mpi (vezi masina lui vgroza). eu zic ca pt scurt timp e ok asa un blower, dar in nici un caz nu mi l-as pune pe masina asa pt 10-20 de secunde de putere, apoi bye-bye...oricum nu scapati de resoftari si teste afr, dyno, ca sa faceti ceva calumea. doar cu ventilatorul si softul stock ii faci sex protejat motorului. adica il f@#$, dar nu simti nici o placere...
          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

          Comment


          • #95
            Nu ma pricep in electronica si nu te contrazic.. poate o sa ajung sa testez o jucarie de aia .. acum, cele din linkurile mele, la ce voltaj crezi ca se alimenteaza? .. ca sunt intr adevar puternice

            Comment


            • #96
              taicamio si-a pus pe dacia 1300 ceva asemanator facut dintr-o turbina de hota (din aia cu multe lamele) si ceva motor electric pe 12v de vreo 3000rpm (zic eu). acuma ceva debit avea cand era pornita dar presiune nu, oricum si cand statea motorul i-si putea trage aer lejer printre lamele. acuma de performante castigate: pai la turatii mici si medii era o idee mai puternic motorul, mai sus nimic. asta a fost in urma cu 3-4 ani, odata cand a trebuit sa mearga la ITP l-a demontat si nu l-a mai pus inapoi, puteti banui de ce.

              mai mult de 2-3 cp sigur nu facea, si astia doar la anumite turatii unde se nimerea sa fie debitul ala de aer indestulator. presupunand ca produsele astea comerciale au un design mai bun si debit mai mare tot pe o laja ingusta de turatie va avea vreun efect - adica fix unde se nimereste in functie de cilindree, de diametrul galeriilor etc etc etc.

              io mam vindecat de astea in momentul in care am desfacut conducta de admisie dintre turbo si galerie la un transit, soferul i-a dat blana si io am tinut mana la turbina, pai ce debit avea aia, abia tineam mana in fata ei, ori asta electrica era o besina de tantar pe langa ea.

              io unu voi fi convins cand voi vedea o fisa dyno....
              Un om fie crede, fie nu ca poate sa faca ceva, de obicei are dreptate.

              Comment

              Working...
              X
              Anulare DPF
              Politica de Securitate Google