Despre Amortizoare

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • @adrian22 Cum zice mr.K doar ca, daca ai bani de sachs, ia kayaba.

    Comment


    • la mine, cu amortizoare stock, pe ulei,la 50 de mii cel din stanga deja a inceput sa lase ulei.masina a mers doar in bucuresti,timisoara,95 la suta pe asfalt.

      rectific:amortizorul din dreapta.fata.
      Last edited by ZUZUTMX; 2 May 2013, 21:59. Reason: Automerged Doublepost

      Comment


      • Am văzut kayaba pe dacia shop la un preţ bun......Mulţumesc .

        Comment


        • salut,
          am 130k si inca nu am schimbat nici un amortizor, dar se pare ca dau semne, cel putin alea pe spate cand am greutate in viraje cam ma leagana.Tre sa o duc pe un stand sa vad cum stau cu amorizoarele , nu dealtceva , dar in feb am ITP.

          Comment


          • Din cate tn minte, ITP-u' parca nu te cauta de amortizoare, doar noxe, lumini, stergatoare etc, frane si jocuri la directie.
            Cel putin la ultimele 2 ITP-uri (luate pe bune) nu s-au legat de amortizoare.

            Si ale mele sunt cam duse...toate 4, am peste 140 mii km cu ele...si ma tot gandesc intre Sachs si Kayaba, vreau ceva nici prea rigid dar in acelasi timp o tinuta de drum buna. Intre astea 2 care sunt mai rigide?
            Last edited by Kojak; 21 October 2013, 22:16.

            Comment


            • sincer, nu mai stiu
              intrebare: cand schimb amortizarele e musai sa schimb si arcurile?

              Comment


              • Nu e musai, decat daca vrei sa treci la ceva sport deci arcuri mai joase.
                Io unu' nici nu iau in calcul si schimbarea arcurilor...masina de familie

                Comment


                • Nici eu nu le schimb , daca sunt ok acolo sa stea)))
                  cam care e viata unui amortizor?

                  Comment


                  • Depinde de exploatare...durmurile pe care mergi in g-ral, cat de mult mergi incarcat la cap. maxima sau pe aproape etc.
                    Daca esti curios de cata vlaga mai au in ele fa un test de amortizoare pe un stand ITP, e maxim 30 lei.
                    Io nu mai dau banii pe test ptr. ca valorile de acolo nu fac altceva decat sa-mi confirme ceea ce deja stiu, si anume ca trebuiesc inlocuite.

                    Comment


                    • eu nu stiu ce sa zic,
                      facandu mi reviziile in curte nu am mai fost cu ea demult la un stand sa vad cum stau si cu franele pe spate, amortizoare ...., dar cred ca acu in iarna tre sa i fac revizia ( si fiind frig) o sa ma duc la un cervise ( cu piesele mele desigur)...)) si o sa vad cum stau

                      Comment


                      • Originally posted by paunescu View Post
                        salut,
                        am 130k si inca nu am schimbat nici un amortizor, dar se pare ca dau semne, cel putin alea pe spate cand am greutate in viraje cam ma leagana.Tre sa o duc pe un stand sa vad cum stau cu amorizoarele , nu dealtceva , dar in feb am ITP.
                        nu au nicio treaba cu amortizoarele. l-am facut in august. dar oricum, stiam asta deja.

                        Comment


                        • Intrebare ptr. cunoscatori:
                          Daca schimb acu' toate cele 4 amortioarele (cu tot cu flanse si rulmenti) urmand ca in primavara sa schimb si tot ce tine de directie (se impune de pe acum, am ceva jocuri, nu f. mari...da' vine iarna cu cratere-n asfalt cat china), influenteaza in vreun fel d.p.d.v. al unei eventuale uzuri excesive, amortizoarele cele noi?
                          Nu de altceva, da' ma cam rupe la buzunar sa schimb si directia si amortizoarele deodata.

                          Comment


                          • N-au treaba. Le faci pe rand cum poti.

                            Ia Kayaba. ;)

                            Ma tot intreb pe unde mergeti? Ca si eu tot in Bucuresti ma invart ... si ceva drumuri pana la Valcea in weekend... si nu simt probleme mari.
                            Last edited by madhorsefuzzy; 21 October 2013, 22:59.

                            Comment


                            • Oleaca de offtopic.

                              Hmm...chiar vrei sa intru in detalii si sa-ti zic pe unde am facut km in toti anii astia...
                              Iti dau numa' un exemplu, sa zicem ca in 2008 Transalpina nu avea asfalt decat pe 10-20% din toata lungimea ei. Aia de la Romstrade de-abia se apucasera de ea. Io am parcurs-o in intregime atunci, a 2-a oara insa, ca prima data m-am "infipt" in pasu' Urdele, acolo a fost stop joc. Uitasem ca n-am 4x4.
                              Ca si contraexempu am "rulat fin" si pe autobenzi pan tari cu "apa mai calda"...da' totusi la aproape 150 mii km azi-maine, nu mai am pretentii. Rulaju'-n Bucuresti are o pondere de cca. maxim 30% din totalu' km, si asta in ultimii 2 ani.

                              @madhorsefuzzy, cati km ai cu masina?
                              Drumu' pan' la VL e bun, mai ales de la Pitesti incolo, inclusiv pe serpentinele de pe Dealu' Negru ("honor et patria' )

                              Comment


                              • asa e, drum bun pana la valcea. in bucuresti e nasoleala. ma mir cum de n-am rupt-o pana acum.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google