Despre Amortizoare

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 122.xxxKm cu amortizoare schimbate la 90.000Km. Ales gresit Bilstein. Pe spate s-au dus in 25.000Km. Pe fata au cam 68% eficienta dupa 25.000Km. Tzeapa!

    Si e bine sa fie schimbate amortizoarele cat mai des. Diferenta o simti imediat chiar si intre niste amortizoare cu 25.000km si unele noi.

    Sunt asa de multe variabile cand vine vorba de gropi si confort.

    De ex.: cea mai buna suspensie, amortizoare noi, directie noua ... si faci greseala sa cumperi niste cauciucuri tari (de noi) Continental TS850 si se duce naibii totul ..

    Comment


    • Pai de ce erau tari Continentalurile alea, e o caracterisitica a lor, sau aveau DOT-u' vechi?

      Comment


      • DOT 2012 nu stiu saptamana. Le-am pus in iarna trecuta pe masina proaspat produse. Initial am dat vina pe jantele noi de aliaj mai dure decat cele de tabla. Acum mi-am dat seama ca sunt ele dure. Continental se si lauda cu asta: pereti laterali intariti. N-am fost atent: tzeapa mea!

        Comment


        • Ok...sa revenim, deci care-s mai rigide, Sachs sau Kabaya?
          Monroe black reprezinta o alternativa ok?
          Idee e ca n-am chef de ceva f. rigid ca sa-mi zdruncine ficatii-n mine...drumeagurile sunt cum sunt.

          Comment


          • Originally posted by madhorsefuzzy View Post
            DOT 2012 nu stiu saptamana. Le-am pus in iarna trecuta pe masina proaspat produse. Initial am dat vina pe jantele noi de aliaj mai dure decat cele de tabla. Acum mi-am dat seama ca sunt ele dure. Continental se si lauda cu asta: pereti laterali intariti. N-am fost atent: tzeapa mea!
            adica de la cauciucuri s-au dus amortizoarele ?! sa fim seriosi.
            poate doar daca erau pline, dar altfel...
            Last edited by B997NDL; 22 October 2013, 00:40.

            Comment


            • Originally posted by Kojak View Post
              Ok...sa revenim, deci care-s mai rigide, Sachs sau Kabaya?
              Monroe black reprezinta o alternativa ok?
              Idee e ca n-am chef de ceva f. rigid ca sa-mi zdruncine ficatii-n mine...drumeagurile sunt cum sunt.
              am inteles ca (virgula) kabaya ar fi mai bune decat sachs, monroe sau bilstein! dar in rapele de la noi se preteaza ceva pe foi...ca la sarete!
              Keep walking...

              Comment


              • Originally posted by Kojak View Post
                Ok...sa revenim, deci care-s mai rigide, Sachs sau Kabaya?
                Monroe black reprezinta o alternativa ok?
                Idee e ca n-am chef de ceva f. rigid ca sa-mi zdruncine ficatii-n mine...drumeagurile sunt cum sunt.
                Mai mult decat ok sunt Monroe, ca raport calitate/pret sau tinuta de drum/confort.
                Sunt un pic mai rigide decat Monroe de uzina, botul masinii sta mai bine in curba, dar prin gropi ai confort destul de bun.
                Last edited by mr.K; 22 October 2013, 09:10.

                Comment


                • De care Monroe?? Ceva indicativ...

                  Nici eu nu le-am schimbat (120000 km), trei sunt de uzina (Monroe) si al patrulea e Bilstein, schimbat acu vreo 25-30000 km, luat o bordura si strambat telescopu (si janta).

                  Diferentele se simt la viraje rapide luate asa mai in forta, pe viraj dreapta se tine mai bine, pe viraj stanga e cam barca, se simte ca e mai uzat cel de fabrica )

                  La franari de urgenta nu am remarcat sa imi faca figuri.

                  Comment


                  • Asa se numesc: Monroe Original Black
                    ;
                    Cu 10% mai rigide fata de echiparea de fabrica

                    Comment


                    • Thank you.

                      Ce stiam eu ca e vreo 250 lei bucata...
                      Sa vedem ce bani raman de la izolarea casei si ne bagam la o pereche.

                      Comment


                      • Gasesti si mai ieftine, acelasi produs

                        Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                        Comment


                        • @Kojak Pune cu incredere amortizoare Kayaba. O sa fii foarte multumit de stabilitate si confort. Am de 34.000 km amortizoare Kayaba si nu dau niciun semn de oboseala.

                          @madhorsefuzzy TS 850 au aparut in 2012 si sunt cauciucuri de iarna, nu inteleg cum puteau sa fie tari de noi....

                          Comment


                          • Pai asa e modelul de nou: tare. Stiu ca a aparut in 2012. L-am luat nemaigasind TS810 asimetric decat foarte vechi ca si DOT.

                            Nu trebuie sa ma credeti: mergeti in orice vulcanizare si puneti mana pe ele comparativ cu alte modele si o sa va convingeti.

                            @Kojak: ia tati Kayaba (mare grija sa le faca amorsare la montaj). Restul ... doar daca vrei sa ai surprize neplacute ...

                            Comment


                            • Eu am acest model de cauciucuri si nu sunt tari(comparativ semperit, barum, michelin(de iarna toate)). Oricum, nu cauciucurile(cel putin TS 850) sunt de vina ca ti s-a stricat directia, ci super drumurile si autostrazile romaniei. Sau piesele au fost contrafacute.

                              Comment


                              • Stati ca faceti o confuzie. Eu nu am zis ca mi-au stricat cauciucurile ceva, ci doar ca sunt foarte tari comparativ cu Sava Eskimo avute inainte si chiar cu Dunlop BluSport Response de vara.

                                Tot ce imi strica cauciucurile astea este confortul basaului cand trec peste micile denivelari de pe sosele. Nimic altceva. Si le tin la 2.0 pe toate 4.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google