Ai amortizoare normale, pe ulei. Decat pe 1,6 16v sunt pe gaz.
Despre Amortizoare
Collapse
X
-
-
Eu le-am schimbat pe-ale mele la 100.000 (acum am 107.000) si chiar era necesar, masina facea ca titanicul pe furtuna pe drum cu denivelari, la viteza mare. Am pus tot monroe, cred ca m-au costat in jur de 300 lei , doar cele fata, pe spate nu e cazul. Problema e ca n-am schimbat numai amortizoarele ci si capetele de bara+pivot dreapta+bascula cu pivot stanga. Am pus si doua gume de iarna, tot pe fata, (le aveam de anul trecut) si vreau sa spun ca acum masina se comporta mult mai ciudat ca inainte. De pilda... la viteze de 110-130 km/h, mai ales in depasiri, pe drumuri cum ar fi Buc-Urziceni sau Buzau-Mizil simt cum parca vrea sa fuga de sub mine. N-am simtit-o nicicand mai instabila ca acum desi pana in toamna n-aveam probleme la 140-165km/h. Unii imi spun ca ar fi gumele de iarna de vina, altii ca tre neaparat facut unghiul de fuga. Si ce-am constatat recent... am si joc la volan si, culmea, de cateva zile, cand iau viraje mai stranse se aude un scartait usor tot de la volan. Ca si cum ar fi ruginit si trebuie uns. Habar n-am ce scartaie dar nu e de sub masina ci chiar de undeva de la volan. Scuze pt limbajul atehnic dar chiar nu ma pricep. Ideea asta e... cu directie si gume schimbate... masina mea se comporta mult mai rau decat in trecut.
Comment
-
@m1ster_m asta mi sa intamplat si mie dar eu nu am schimbat caucucuri sau pivoti. am avut si eu joc in volan, se simtea la viteze mari exact ca la tine dar la mine problema a fost bieleta de pe partea dreapta si exact asa se auzea si la mine cand viram sau cand mergeam foarte incet pe drumuri de ex pe piatra cubica.
Comment
-
Salut m1ster_m tocmai, ma refeream la aceasta bieleta,(vezi poza) bieleta de directieAttached Files
Comment
-
Multumesc inca o data, Renault dar tocmai vin de la mecanic si mi-a spus ca n-am nimic uzat. Tre doar sa fac geometria rotilor, e normal sa faca asa dupa ce-am schimbat aproape toata directia. Mi-a spus ca in mod sigur de la schimbarea capetelor de bara si a cauciucurilor se comporta asa. Maine cred ca am sa pun iar gumele de vara (la ce iarna avem noi nu-i cazul sa mai chinui masina cu gume de iarna) si fug sa-i faca unghiul de fuga . Zi buna!
Comment
-
Da intradevar si unghiul de fuga poate sa fie. Oricum ma bucur ca ai descoperit "buba" sa ne ti la curent dupa ce iai facut unghiul de fuga. Dar apropo tie mancat cauciucul mai mult pe o parte? sau nu ai mers mult cu aceste cauciucuri?
Comment
-
Din fabrica Logan e dotat cu amortizoare Monroe (ulei gaz - gazmatic) si fata si spate. Un amortizor se inlocuieste doar daca eficacitatea suspensiei scade sub 40% (aproximativ) iar eficacitatea lor se masoara pe standul special de la service (atentie, cand faceti acest control sa va asigurati ca nu aveti alte jocuri in suspensie - ex. rotule inferioare, rulmenti cu joc, .....)
In rest nu e cazul ca acestea sa fie schimbate preventiv. BAFTA !!!
Comment
-
salutare
La mine a inceput sa scartaie pe spate in mers cred ca trebuie sa o urc putin pe cric si sa ma uit la amortizoare si sa la ung daca e cazul sper sa fie asta motivulym! dorinu2005@yahoo.com
BARBATII ADEVARATI PREFERA 1.5 DCI
Comment
-
Am montat amortizoare Monroe pe Loganul meusi am facut de atunci 35000 km.si sunt foarte multumit.Masina se aseaza mult mai bine pe sosea la viraje decat cu cele originalesi cred ca am facut o afacere buna tinand cont ca le-am cumparat cu 140 lei/bucata din targ de la Vitan.ia-ti Monroe si nu vei regreta!
tutupiciu spune ca Loganul vine cu amortizoare Monroe.Aceasta afirmatie este FALSA.Amortizoarele de pe Logan sunt de provenienta poloneza, la fel si cele Monroe.
Comment
Comment