Daca ai avut tu ghinion asta nu inseamna ca marca in general e una proasta.
Despre Amortizoare
Collapse
X
-
Originally posted by Hirayama View PostEu am Kayaba pe 16V si sunt multumit; mai bune decat Monroe care sunt pe 8V, sunt mai rigide...
Spre deosebire de Monroe, Kayaba cand se uzeaza incep sa para mai rigide....Monroe cand se uzeaza par foarte elastice, topaie masina.....cu astea Kayaba masina zdruncina parca e caruta ( ff rigida) cand se uzeaza - impresiile mele
Depinde cum le pui, asta influenteaza cat te tin....daca nu le amorsezi inainte sau le pui cu arcuri sport ( sau taiate ) le scurtezi viata si vor incepe sa curga
Mai este o chestie cu Kayaba....care probabil a intalnito colegul si de care s-au mai plans si altii.....ideal ar fi sa le utilizezi cu kit-ul cu flansa tot Kayaba; s-au mai plans si altii din ce am vazut ( prin alte parti ) de problem cu garda dupa ce au pus kayaba cu flanse originale Renault sau altele mai ieftine.....
Deh, kit-ul complet flansa amortizor Kayaba e cam 100 / bucata.....
De ce schimbi amortizorul? Pentru ca e fleasca, nu mai tine roata pe sol.
Ar insemna ca aceste KYB n-ar mai trebui schimbate niciodata.
Ah, ca se sparge vreun simering si se merge cu masina pana curge tot uleiul din amortizor, iar mai apoi se blocheaza tija in corpul respectivului mortizor - sta e deja nesimtire din partea conducatorului auto. Inainte de a se bloca, un astel de amortizor bate de te scoate din masina.
2. Cum anume amorsezi un amortizor? Iarta-ma, dar e cea mai mare prostie auzita de mine in saptamana asta ... Lamureste-ma!
3. Problema cu garda : care garda, de ce nu ar merge flanse originale cu amortizoare KYB?
Daca te referi la garda la sol, flansele nua u cum sa influenteze decat daca cumva sunt atat de uzate incat le lipseste material.
Garda la sol a unui autoturism de tipul Daciei Logan este asigurata de arcuri, in particular in combinatie cu amortizorul. Daca pui pe Logan berlina amortizoare de fata de MCV/VAN, folosind arcurile berlinei, masina va sta saltata de bot. Puse unul langa altul, amortizorul de MCV avea talerul sudat mai sus si tija o idee mai lunga.
Asadar, o proasta alegere a amortizorului duce intr-adevar la probleme cu garda (la sol)
Comment
-
Originally posted by alynu View PostDa pt loganu meu nu au fost bune de nimic poate pt prima echipare din fabrica pt alte marci poate dar nu pt logan aftermarchet deci nu e vb de nici un ridicol aici in postarea mea de mai sus
KYB este unul dintre cei mai mari furnizori de amortizoare din lume pentru producători de vehicule. Peste 1 milion de amortizoare sunt fabricate în fiecare săptămană. KYB Europe GmbH furnizează produse de clasă mondială din punct de vedere al calității și serviciilor pentru piața aftermarket din Europa, Orientul Mijlociu și Africa.
Sediul principal al companiei KYB Europe se află în apropiere de Dusseldorf, Germania, şi împreună cu cele 6 sucursale pune la dispoziţie amortizoare şi arcuri elicoidale pe pieţele post-vânzare din Europa.
Corect era sa spui altceva; dar, asta e.Last edited by IancuMIC; 17 April 2016, 18:46.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
Originally posted by dsign View Post1. (...)
2. Cum anume amorsezi un amortizor? Iarta-ma, dar e cea mai mare prostie auzita de mine in saptamana asta ... Lamureste-ma!
Comment
-
Mea culpa : http://www.kyb-europe.com/kyb-romani...ting-tips.html
Insa mi se pare o prostie : eliminarea aerului de unde? Nu cumva amortizorul e un sistem inchis etans? Daca iese aerul pe langa simering, n-ar trebui sa iasa si uleiul tot pe acolo???
In manualele de reparatii pt Subaru (imi e cea mai la indemana marca acum, care foloseste si KYB cateodata, la prim montaj) nu exista asa ceva. Sa nu mai zic ca amortizoarele noi vin comprimate la maxim in ambalaj. Faptul c ii desfaci piedica si il lasi sa se extinda la maxim pana faci montajul ar trebui sa fie suficient pentru asa zisa amorsare. Mai astept ceva argumente tehnice clare pana sa ma declar convins de aceasta metoda.
Comment
-
La 1 era doar o impresie personala, comparativ cu alea pe "ulei" sau "clasice".....
La 2 tiai raspuns singur...ai gasit la kyb recomandarea insa si eu am pus multe fara sa le amorsez....insa daca asa a zis producatorul asa am facut
La 3 este folclor de pe forum....am si scris asta, mie nu mi sa intamplat niciodata insa altora care au scris probabil ca da....vezi ca a scris pe undeva Ironicku despre treaba cu flansele, repet eu nu am avut asemenea probleme dar altii leau mentionat...si vad ca mai apar si pe aici...
Cam atat....ma pregatesc sa schimb koni-urile cu kyb...
Comment
-
2) Si la monroe se recomanda sa faci 2 excursii cu tija amortizorului tinut in pozitie verticala (scrie pe cutie). Ele fiind stocate culcat in magazin se duce gazul in partea dispre roata unde nu ar trebui, scrie si pe cutie. Deh, ieftine , nu ca alea scumpe de subaru cu care lucreaza Dsign. E etans, dar are si gaz sus, nu e cu ulei pana sus ca crapa dreaq cand se incalzea/dilata uleiul....
Last edited by einstein1984; 18 April 2016, 13:50.Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.
Comment
-
Ca din popor : daca va dau preturi la amortizoarele de Subaru, v-o iau conturile razna )
Serios, inca nu apare prin vreun manual de service asa ceva, cu amorsarea. Argumentul imi este inteles acum, insa Toma tot necredincios e.
Astept un amortizor de STI, care are tija groasa cat tot corpul amortizorului de spate de Logan (!!!!!!) sa vad cine il poate "amorsa" pe ala.
Comment
-
Asculta nene moderator Iancu mic,de la un timp tot ataci la persoana trb sa vii concluzii graitoare pe acest forum nu ca sant ridicol ba nu stiu ce vb pt ce ati deschis acest forum?fie care sa isi puna parerea iar noi citim analizam si luam o hotarare corect nu ? Imi pare sa iti spun ca tu nu esti un moderator te crezi doar un stapan pe acest forum postarile care nu iti convin incepi sa ataci si sa jignesti acea persoana cu limbajul tau inadecvat pe acest forum!!!!!!!
Comment
-
Originally posted by 827sam View Posthttp://www.epiesa.ro/set-reparatie-r.../part-2924206/
hutchinson set reparatie rulment
Cel mai complet catalog de piese auto din Romania ce cuprinde atat producatori OEM cat si aftermarket. Identificare dupa serie sasiu, consultanta de specialitate, retur in 14 zile.
amortizor monroe
e o configuratie decenta care merge cel putin 80-100.000 km
Monroe schimbate in urma cu 30k, impreuna cu flanse si rulmenti. De doua saptamani fata e fleasca si aud niste zgomote ciudate la denivelari. Am fost la o statie ITP cu platane pentru o verificare si articulatia e ok. Sa-mi fac timp si o sa fac un test de amortizoare...
To be continued...sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.
Comment
Comment