Despre Amortizoare

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • eu as zice ca e normal, pt ca amortizoarele facute pt logan sunt mai moi, chit ca-s sachs sau altceva.
    amortizoarele din fabrica vin cu aprox 50% pe spate. cel putin atat mi-a iesit mie la test.
    internal combustionizer

    Comment


    • da si cand au undeva la 40 % cica trebuie schimbate, asa yic cei care iti fac testul de telescoape, aia inseamna ca mergi numai 10% cu telescoapele noi ? nu ti se pare banal putin.

      Comment


      • Cum se face testul asta pentru telescoape?

        Comment


        • la statie de ITP l am facut eu langa reprezentanta Dacia-renault la noi in MS, da cred ca la orice statie ITP poti sa faci testul, e undeva la 20-25 de lei.

          Comment




          • asa arata amortizoarele la masina mea. 30 mii (treizeci mii) km. la inceput avea putin peste 50% pe spate.
            nu trebuie schimbate daca ajung sub 40% pt ca asa sunt ele, moi (pe spate). la o reprezentanta ti se va spune asta, daca nu-s meseriasi care bat campii.

            un amortizor tare care initial da 70% pe spate (pe lancia kappa am vazut asa la test) ala trebuie schimbat cand ajunge pe la un 40%.

            nu am intrebat cam la ce procent trebuie schimbat la logan, dar o sa ma interesez si de asta. cert e ca atunci cand da semne de duca, scuipa si uleiul afara si se observa (in cele mai multe cazuri, dar nu obligatoriu).

            cel mai simplu e sa fie schimbat la x km, cat se recomanda si gata bataia de cap.
            internal combustionizer

            Comment


            • salut.am si eu o intrebare,imi curge ulei din amortizor dr fata se poate intampla cv rau.
              1.4 MPI-FURIOS

              Comment


              • ceva rau nu are cum sa se intample, doar ca nu o sa mai ai stabilitate. o sa joace roata ca "margeaua".
                Inteleptul nu spune ce stie, iar prostul nu stie ce spune.

                Comment


                • Originally posted by popavlm View Post
                  ceva rau nu are cum sa se intample, doar ca nu o sa mai ai stabilitate. o sa joace roata ca "margeaua".
                  Se poate intampla un lucru si mai rau...trebuie sa scoti bani din buzunar sa-l(e) inlocuiesti.In rest,totul e bine.
                  Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                  Comment


                  • Ce amortizoare merg mai bine pe arcuri sport? Monroe sau Bilstein. Tinand cont dupa vorba nestiutorului "ce-i mai bun e si mai scump" eu as alege Bilstein.Intentionez sa le schimb pe cele din fabrica.

                    Comment


                    • si eu am arcuri sport, da eu vreau sa mi pun sachs, parerea mea, acum stii tu parerile sunt impartite

                      Comment


                      • Originally posted by klau1989 View Post
                        salut.am si eu o intrebare,imi curge ulei din amortizor dr fata se poate intampla cv rau.
                        O sa cedeze probabil cam in cateva mii de km, iar masina se va comporta prost la drum.

                        Comment


                        • popavlm:ms mult pt rasp,azi m-am uitat mai bn la amortizor si a fost o eroare.
                          1.4 MPI-FURIOS

                          Comment


                          • azi s-a dat verdictul trebuie schimbate toate amortizoarele pt ca la test au iesit 65 % 75 % 66% si 66% si tot ce e sub 70 % trebuie neaparat schimbat , am fost pe la 3 service-uri si tot asa mi-au zis , deci lista de cumparaturi e urmatoarea : 2 flanse cu rulment , 2 amortizoare fata , 2 amortizoare spate si capatul de bara dreapta are un mic joc dar il schimb si pe ala , adica e mi-e -/+ 75 ron acuma oricum trebuie sa-mi fac unghiurile , un prieten de cum s-a urcat la volan nici nu a schimbat a 2a si mi-a si zic " de ce e asa instabila " si eu a?! acum adica , el a accelerat pana la 90 la ora , a facut zig zag pe drum si masina se lasa asa tare ca ziceam ca o sa ne rasturnam .... si acuma sunt mai hotarat ca niciodata sa bag bani in ea ca sa nu-mi mai faca probleme vre-o 2 ani macar sper sa dispara probleme dupa aia :| , ce imi recomandati ? eu m-am gandit asa : flanse + rulment de la lamforder si amortizoare de la monroe , capul de bara il pun tot trw , pt ca si celalalt e la fel , scuze de postul asta asa lung dar nu vreau sa arunc banii asa pe geam pt ca nu ma dau afara din casa :|

                            Comment


                            • e tare curios cum dau astia scorurile la amortizoare. ceva nu e in regula.
                              ps. vezi postul meu anterior cat a scos la mine (test facut la reprezentanta) si e admis.

                              daca amortizoarele s-ar schimba la sub70%, ce-ar insemna? toate masinile sa aiba amortizoare super sport si sa-i vezi pe toti cu dintii sparti de la pietricelele din asfalt?

                              vezi ca la tine e facut testul aiurea, ori ai inteles tu gresit valorile.
                              Last edited by zeegermans; 16 November 2011, 22:41.
                              internal combustionizer

                              Comment


                              • asa zic si eu, o fii inteles gresit, mie cand am facut testul pe fata aveam 75% dar pe spate era undeva maxim 45% si mi a zis ca daca scade de 40% sa le schimb, mentionez ca tot la dacia am facut testul. mi a mai zis domnul de acolo ca cea mai tare masina are maxim 80%.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google