Se potrivesc daca nu pui de alta masina inafara de Logan
Despre Amortizoare
Collapse
X
-
Avand in vedere ca la Sandero a inceput sa curga si sa troncane amortizorul spate dreapta m-am decis sa le schimb pe ambele cu Bilstein B4. Are montat careva? As dori un feedback pentru ca am mai gasit in unele parti cum ca ar troncani si acestea pe drum. Se simte ceva diferenta fata de amortizoarele din fabrica? Mai aveam optiunea sa cumpar Monroe, dar pentru 20 lei in plus, m-am gandit la Bilstein.
Mersi.
Comment
-
Salutare. Am si eu o problema si banuiesc ca ar fi din cauza amortizorului dar am zis sa va intreb si pe voi. Pe stanga fata am amortizorul scurs si cand iau viraj dreapta intr-o curba in mers huruie pe partea stanga fata destul de deranjant. Initial am crezut ca e de la cauciucurile de iarna dar dupa ce le-am schimbat tot asa face. De precizat ca alte probleme la articulatie nu am si unghiurile sunt facute recent.
Comment
-
Rulment, planetara, capat de bara, pivot.
Mai pot fi si astea. Alte probleme la articulatie poate nu aveai cand ai verificat ultima data, pot apare dupa o groapa mai sanatoasa in care ai dat. Mergi si verifica masina la un service cu platouri culisante, ca la ITP. Doar asa ai o parere clara, nu tragand de roti.Last edited by mr.K; 16 April 2013, 09:30.
Comment
-
Originally posted by iulius s.p. View PostAmortizoarele de prim montaj[OE] sunt pe gaz[Monroe] poti monta pentru soselele din Romania pe ulei[Sachs sau Automotor].
Amortizoarele conteaza foarte mult la tinuta de drum a masinii,in curbe si in special la franare. Recomand schimbarea lor la cel mult 100000km.
Amortizoarele Monroe montate din fabrica erau ulei-gaz, nu gaz-ulei.
Comment
-
Monroe, mai ieftine. Astea aftermarket sunt pe gaz, un pic mai rigide ca alea din fabrica, sta masina mai ferm pe sosea.
Cam 120 lei/buc fata si 90 lei/buc alea de pe spate.
Poti sa schimbi si tampoanele si rulmentii daca sunt uzate.
Sachs e varianta mai buna dar costa ~ 200 de lei/buc.Last edited by mr.K; 30 April 2013, 09:17.
Comment
Comment