If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Tin minte ca cele originale la mine ( 2004 ) leam avut cam 200 000 km....dupa teste erau la 50% insa diferenta a fost colosala cand leam schimbat ; nu merita sa le tii atat de mult, pt 250 cat face o pereche de amortizoare decente....
Astept sa urc Kyb pe 8V....daca e frumos in weekend
La 120.000 km le-am schimbat pe cele din fabrica pentru ca nu mai statea masina bine pe drum si "cursesera". Am fost si pe drumuri forestiere cu masina dar si mult prin Bucuresti . Nu le-am facut niciun test, am tinut cont doar de comportamentul masinii pe susea.Mai trebuie sa le schimb si pe cele de pe spate pentru care ma gandisem la Kyb. Tot Kyb am vrut si pe fata dar Monroe erau mai ieftine si n-am avut rabdare sa mai astept o luna cu alea vechi.
Vine cu impresii , am montat amortizoarele, pe asfalt sunt super adic a devenit foarte stabila, dar pe drum cu denivelri sunt foarte rigide amortizoare se misca tot in masina iti zdruncina creierii. Îns am întâmpinat alt fenomen imi scartaie anvelopele atunci când iau curbele, de ce oare, înainte nu am auzit niciodata? Daca stie cineva , ii raman dator. Multumesc .
intentionez sa schimb amortizoarele (cele originale au inceput sa balanseze la orice gropita)cu unele kayaba.m ar tenta si arcurile eibach dar ma gandesc ca se face prea rigida. as vrea o garda mai joasa si sa nu se mai aplece la franare dar fara sa o fac caruta. ceva pareri?
vad pe aici ca majoritatea celor care isi schimba amortizoarele, schimba si rulmenti si altele. este neaparat sa schimb si rulmentii amortizoarelor?
vand fonomin (pasla) pentru antifonare, pret avantajos
vand lampa adaptabila la torpedo
Este neaparat nevoie sa mergi cu masina la mecanic (daca nu te pricepi) si sa o controlezi.
Verifici eficienta amortizoarelor pe stand, starea burdufelor de protectie, starea flanselor si a rulmentilor, starea arcurilor.
Eibach sunt moi si cu aproximativ 3cm mai jos, sunt un upgrade cinstit pentru cei pe care nu-i deranjeaza garda joasa.
Prefer intotdeauna sa imi sacrific confortul, atunci cand este vorba de siguranta!
Monroe schimbate in urma cu 30k, impreuna cu flanse si rulmenti. De doua saptamani fata e fleasca si aud niste zgomote ciudate la denivelari. Am fost la o statie ITP cu platane pentru o verificare si articulatia e ok. Sa-mi fac timp si o sa fac un test de amortizoare...
To be continued...
Update (am uitat sa mai scriu de atunci): problema e ca masina are un tacanit intre scaunul de la sofer si volan. Amortizoarele corespund.
sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.
Eu mi.ai pus kayaba, dupa aproape 3000de km sunt foarte ok, intr.adevar sunt mai dure fata de monroe, iar atunci când e masina încărcată se aseaza super pe asfalt. Eu sunt multumit.
pentru ca nu am posibilitatea sa ma dau cu o masina cu arcuri eibach, ar putea cineva sa mi spuna, aproximativ cam unde s-ar incadra eibach -urile fata de stoc. pe o scara de la 0...la ... 10 unde 0 sunt arcurile stoc si 10 ar fi o caruta fara suspensii.mi ati fi de mare ajutor in luarea deciziei.
ma gandesc ca impreuna cu amortizoarele kayaba ,mai dure ,sa nu obtin o suspensie prea tare.
multumesc!
@ dsign nu am inteles exact la ce te ai referit cu
"Prefer intotdeauna sa imi sacrific confortul, atunci cand este vorba de siguranta!"
vand fonomin (pasla) pentru antifonare, pret avantajos
vand lampa adaptabila la torpedo
am trecut pe eibach +kayaba
masina dupa cum au spus si altii coboara 2-3 cm ,suspensia este mai rigida dar comfortul nu este afectat.cel putin pt mine este exact ce am vrut.in special atunci cand franezi nu ti se mai ridica portbagajul in cap.ma saturasem de adrenalina de care beneficiam la fiecare franare mai in scurt.
masina sta mai bine pe sosea, iar la viteze mai mari nu mai face balansul acela la ocolirea unui obstacol neprevazut, practic o simti mai manevrabila.
recunosc ca nu sunt dintre cei ce folosesc masina pentru circuit sau alte liniute.pentru uzul de zi cu zi este ideala suspensia asta
vand fonomin (pasla) pentru antifonare, pret avantajos
vand lampa adaptabila la torpedo
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment