Despre Amortizoare

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Si eu am tot Monroe pe gaz pe fata,sunt un pic mai rigide dar parca sta mai bine in curbe.
    La schimbare amortizoarelor am inlocuit si rulmentii si flansele,iar unul dintre rulmentii din capatul telescopului a fost praf cand l-am dat jos, eu zic sa schimbi si flansele si rulmenti pt ca daca, cade dupa aia ceva trebuie sa dai din nou jos amortizorul si sa o iei de la capat pt a ajunge la flanse/rulment.
    sigpic

    Comment


    • #77
      Am discutat cu cineva si mi a zis ca se schimba doar rulmenti pentru ca doar aia se uzeaza ,iar despre flanse mi a zis ca nu se uzeaza.

      Comment


      • #78
        garantia este de 50.000 km,dar in limita a 18 luni de la data cumpararii, deic trebue intrunite cumulativ cele doua conditii nu separat.Garantia nu se aplica celor care intrunesc cele doua conditii, dar care nu au facutr reviziile deloc sau la timp la service-urile autorizate DACIA.

        Comment


        • #79
          Loganul meu e un laureate din 2005 și am trecut de 100.000 km......zilele astea am schimbat amortizoarele pe spate fiindcă la test mi-a ieșit 40%. Am cumparat Monroe pe gaz și sunt mulțumit de felul în care se comportă mașina cu ele. Am prins o ofertă la un magazin și am plătit unul și am primit 2......am plătit 125 ron. Și să nu uit.....pe cele date jos de pe mașină scrie DACIA.

          Comment


          • #80
            stie cineva daca amortizoarele spate la MCV sunt pe gaz sau ulei? inclin sa cred ca nu sunt pe gaz pt ca unul mi-a curs si efectiv vedeam cum se scurge din el sub forma de picaturi, nu-mi dau seama ce e pt ca nu avea nici un miros.

            Comment


            • #81
              -nu exista amortizoare doar pe ulei; cele care se spun ca sunt pe ulei nu au in interior gaz ci doar o anumita cantitate de aer comprimat ca sa evite formarea de spuma in timpul functionarii
              - cele pe gaz sunt cele mai bune dar a nu se intelege gresit: NU exista numai pe gaz. Acelea carora li se spune pe gaz sunt de fapt pe gaz si ulei si sunt mai bune pentru ca amortizeaza mai bine socurile si in plus gazul ajuta la combaterea formarii spume, spuma ce apare in functionare datorita incalzirii uleiului in jurul valorii de 90 de grade (la un drum foarte accidentat)

              Amortizoare logan fata MONROE ORIGINAL 119 ron
              Amortizoare logan spate MONROE ORIGINAL 99 ron
              Last edited by chupamyth; 16 July 2010, 20:10.

              Comment


              • #82
                Hai s amai revigorez eu threadul.
                Uite ca dupa un an tot aceleasi preturi sunt, amortizoare Monroe fata Logan, pe gaz-120 lei, exclusiv rulment si tampon. 2 bucati echipate complet-360 lei.
                Masina are 80k, dar unul din amortizoare scapa un pic de ulei, viata multa nu mai avea.
                Comportamentul masinii dupa schimbare n-avea cum sa fie decat imbunatatit.

                Comment


                • #83
                  Am schimbat si eu amortizoarele din fata la 34000km masina este din 2005, nu prea am avut probleme cu cele originale dar un bou a intrat exact in roata din fata stanga, indoind telescopul cu janta cu fuzeta cu tot...
                  Am pus Monroe pe gaz si sunt multumit cu ele, masina se comporta mult mai bine in curbe si este mai stabil la franare. Cele originale au fost Monroe normal pe ulei facut in polonia, scria si Dacia pe ele cu litere mari si Monroe mai jos cu litere mai mici.

                  Comment


                  • #84
                    Am nevoie de un sfat. Trebuie sa schimb amortizoarele pe spate si nu stiu ce sa aleg: SACHS sau MONROE. Am 105.000 km si am amortizoarele originale.

                    Comment


                    • #85
                      SACHS , mie toti mi au spus ca sunt mai bune decat originalele care, cica sunt monroe. eu unul sachs vreau sa mi iau pe gaz super touring., e o parere, bafta

                      Comment


                      • #86
                        am si eu un pic peste 100k, am amortizoarele originale si pe fata si pe spate, am schimbat toata bucsaraia, rulmenti, capete de bara, etc, etc, dupa toate astea tot mai am un mic troncanit pe partea dreapta, numai la denivelari, mi s.a spus la servis ca din amortizor, intrebarea mea este bate el sau rulmentul, flansa sau cu ce o mai fi el echipat?
                        si am inteles bine, un monroe echipat ajunge la 180 lei?
                        sigpic

                        Comment


                        • #87
                          eu la 30 de mii am schimbat rulmentii de la amortizor, am intel ca aia bat primii mia ales pe drumurile noastre.....

                          Comment


                          • #88
                            sa inteleg ca se gasesc si separat, nu?
                            sigpic

                            Comment


                            • #89
                              cum imi dau seama daca flansele de la amortizor sunt uzate ? la mine am schimbat bucsele si tot se aude un zgomot de parca imi zboara roata pe pietre, daca ma duc pe drum drept nu se aude nimic ori cat as incerca sa reproduc zgomotul :S ??? (ex: frane , stanga , dreapta repede ,cum fac monoposturile sa-si incalzeasca anvelopele, accelerari ) si dupa o accelerare daca pun o frana brusc se aude un fel de "dc"

                              Comment


                              • #90
                                flansele de amortizor se verifica asa:
                                ridici masina cu un cric sau o pui pe o capra, pui ambele maini sub roata si incerci sa o ridici in sus cu miscari ritmice...daca se misca acolo sus unde trece amortizorul prin caroserie inseamna ca are joc flansa
                                la fel, cu masina ridicata pui mainele pe roata la ora 12 si la ora 6(sus pe roata si sub ea) si tragi de ea...daca se misca in acelasi loc, acolo unde trece amortizorul prin caroserie e rulmentul de sarcina dus
                                in ambele cazuri se schimba ca ansamblu (set de reparatie-flansa de amortizor+rulment sarcina) pe ambele parti stg+dr
                                spor la treaba

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google