O Mica Intrebare

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • O Mica Intrebare

    Salut am un logan 1.4 mpi .. Merg cu el mai sport... Am avut faze cand i`am dat cu a 2-a si 70.. Imi puteti spune ca am auzit tot aici.. Ca ti se taie bujia ?? imi puteti explica si mie va rog? cu multumiri !

  • #2
    Nu ti se taie bujia. La o anumita valoare a turatiei , scuze dar nu stiu exact cat este la benzinare, ti se taie alimentarea cu benzina. Poti face un test la accelerarea in gol, si vei observa ca la un moment dat calculatorul iti taie alimentarea, radandui drumul , tot asa la o anumita valoare mai scazuta normal. Mentinand pedala de acceleratie la maxim calcata, motorul va avea niste oscialtii de turatie . Zgomotul nu-i prea placut , asa ca sa nu te sperii .
    Sper ca am nimerit-o cu explicatia , si ca sa inteles ce am vrut sa zic.

    L.E. = observ ca in semnatura ai motorizarea diesel .
    , sunt cu ochii pe voi !
    :thumbsup:

    Comment


    • #3
      Este de mirare ca nu au sarit bujiile de la locul lor prin capota...Desigur ca nu este proprietate personala masina,gresesc?...Gandeste-te ca turometrul era pe linia rosie,asemenea chinuri nu sunt normale pentru transmisie si implicit pentru modestul motor de 1,4l...Las-o mai usor...

      Comment


      • #4
        Originally posted by FLORYN View Post
        Nu ti se taie bujia. La o anumita valoare a turatiei , scuze dar nu stiu exact cat este la benzinare, ti se taie alimentarea cu benzina. Poti face un test la accelerarea in gol, si vei observa ca la un moment dat calculatorul iti taie alimentarea, radandui drumul , tot asa la o anumita valoare mai scazuta normal. Mentinand pedala de acceleratie la maxim calcata, motorul va avea niste oscialtii de turatie . Zgomotul nu-i prea placut , asa ca sa nu te sperii .
        Sper ca am nimerit-o cu explicatia , si ca sa inteles ce am vrut sa zic.

        L.E. = observ ca in semnatura ai motorizarea diesel .
        La 6200 rotatii, parca se taie alimentarea...
        niciodata sa nu contrazici o femeie......o va face ea singura dupa 5 minute...

        Comment


        • #5
          Fratele meu are 1.5 85 cp eu .. Modestu 1.4 bujiile le`am schimbat de curand la revizia de 30.000 .. Si .. Masina e mea

          turometru nu arata nimic rosu .. din cate citisem eu pe aici .. poti sa ii dai si 7000 rpm

          masina merge perfect...nu am avut probleme cu ea in acesti 2 ani deloc..
          Last edited by MirCip; 20 October 2008, 19:53.

          Comment


          • #6
            Da, sa stii ca pot sa-i dai si 10.000 rpm si sa-ti iei si zborul cu ea, eventual...
            Mai, sa fim seriosi nu inteleg de ce trebuie sa mergi cu a 2-a cu 70 km/h cand poti merge usor cu a 3-a sau cu a 4-a la viteza aia.
            Si in legatura cu taiatul bujiei nu mai comentez nimic...
            Daca nu ai avut probleme pana acum, asteapta-te sa apara.
            Cel mai nou proiect auto din România!
            Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

            Comment


            • #7
              Probabil ia facut un test enduro?i-am dat si eudar cand am intrat in depasiri din coloana.
              CT-97-VIPsigpic

              Comment


              • #8
                Da exact vroiam sa vad ce poate masinuta asta... Ma rog acum mi`am dat seama ca nu are nici un rost sa o fortezi mai ales in bucuresti .. Andrei m`ai speriat.. Ce s`ar putea duce la ea? pe viitor sa stiu

                Comment


                • #9
                  Schimba uleiul la timp ( opteaza pt un full synt ), si nu vei avea nici o problema. Motorul nu va avea nimic daca faci asta cand e necesar.

                  Comment


                  • #10
                    Salut cezar uleiul l`am schimbat de 1000 km aproximativ la revizia de 30.000 .. Am pus elf.. bujii schimbate placute de frana filtre peste filtre .. si masina merge boboc
                    Last edited by MirCip; 21 October 2008, 00:19.

                    Comment


                    • #11
                      Nu are nimic motorul daca mai vede si turatii ridicate. Nu se strica nimic. Foloseste cu incredere toate puterea motorului, insa nu abuza de ea.
                      PS: De care ELF? Full-synt? Semi-synt?

                      Comment


                      • #12
                        Full synt parca.. oricum revizia asta m`a costat cam mult in juru a 7 mil ..

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Anulare DPF
                        Politica de Securitate Google