Lumini - Am Nevoie De Un Sfat...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Lumini - Am Nevoie De Un Sfat...

    Trebuie să recunosc ca am ceva emoţii. Am deschis un thread, deşi sunt nou pe aici. Am um MCV fabr. 2008, preferance 1,6 GPL. Am citit (cred) cam tot ce s-a scris despre lumini, şi vroiam să vă cer un sfat.
    Aş vrea să umblu un pic pe la faruri şi proiectoare.
    Am citit ce aţi scris mulţi dintre voi despre luminile cu xenon, şi am decis să nu recurg la această metodă deocamdată, până nu văd un logan cu aşa ceva personal. Nu vreau să deranjez în drafic şi să-mi iau înjurături...Deci, iată ce variante am în cap:
    1. Las becurile stock;
    2. Faruri xenon, proiectoarele stock;
    3. Faruri halogen (PHILIPS H4 X-treme Power ?) şi proiectoare idem;
    4. Faruri halogen (PHILIPS H4 X-treme Power ?) şi proiectoare ceaţă.

    Mă tentează xenonul, dar nu înţeleg ceva: aspectul farului de la exterior e modificat în vreun fel ? Are cineva poze cu un drum luminat cu aşa ceva ? Cum pot să văd şi eu diferenţa ? Pierd garanţia ? Mai trec ITP-ul peste 2 ani?
    Vă mulţumesc anticipat pentru răspunsuri.

  • #2
    Deci, dacă vreau xenon, pe lângă căruţa de bani pe instalaţie, etc, tb să îmi schimb şi farurile ? Asta ca să nu deranjez ? Hm....
    Mă gândesc...
    1. Cea mai grozavă, minunată, demenţială, etc pereche de becuri H4 cu lumină albă (mă interesează să văd BINE, nu să fiu cool - a nu se face confuzii), sau
    2. xenon, mai ieftinutz.
    Doamne sunt atât de confuz....

    Mulţumesc Anca pentru poze... diferenţa e evidentă !!
    Last edited by budaipmihai; 28 October 2008, 01:34.

    Comment


    • #3
      Mie unul farurile cu lupa care se gasesc pt logan pe piata nu imi plac nu se gaseste nici o firma sa scoata niste faruri in firea lor si stopuri gen bmw seria5 sau seat leon...

      bi-xenon gasesti incepand de la 370ron, sunt multi pe site care au montate pe masina si xenon si faruri, cred ca ei te pot ajuta si cu niste poze
      Last edited by gogoasha69; 28 October 2008, 01:34. Reason: edit
      sigpic

      Comment


      • #4
        Opteaza pt varianta 4. Cea mai la indemana, deloc costisitoare, si chiar utila.
        PS: gogoasa, ai probleme de personalitate: vrei stopuri gen bmw seria 5, sau seat leon? Lasa-le pe astea de Dacia, ca arata bine.

        Comment


        • #5
          Doamne, nu am apucat să închid fereastra că am şi primit răspuns ! Vă mulţumesc frumos ! Varianta 4... Credeţi că diferenţa de calitate între H4 albe de bună calitate şi xenon este proporţională cu diferenţa de preţ ? Nu vreau să fiu stresant, dar vreau să înţeleg bine...
          deci, bixenon înseamnă xenon pe ambele faze.. Corect ? Corect.... înţeleg că aşa nu prea merge cu flash-urile... Xenon fără "bi" ce înseamnă ? Doar fază scurtă ? Cum arată farul în cazul asta ? Trebuie să schimb şi farurile ? Nu vă enervaţi pe mine, nu sunt idiot, doar că vreau să înţeleg... Pe ce dau banii. Maşina o an de trei luni ! :=)

          Comment


          • #6
            Xenon = xenon faza scurta si halogen lunga. Poti pune si xenon sau bixenon in farurile stock
            sigpic

            Comment


            • #7
              Avantaje/dezavataje ? Multumesc....Unde pot face modificarea in Bucuresti fara sa dau foc la masina ?

              Comment


              • #8
                Problema este ca xenonul in far fara lupa este foarte deranjant pentru ceilalti participanti,si din cate am inteles,in far cu lupa ar fi voie (din punct de vedere legal) insa nu au ce cauta in cele fara lupa daca nu au fost montate din fabrica.
                Diferenta dintre xenon si bi-xenon este aceea mentionata mai sus,merg flashuri in ambele situatii.In cazul farurilor angel eyes ,becurile sunt H1 deci o sa fie bec separat pentru lunga si scurta,Xenonul se pune pe scurta,in lupe,insa se poate pune o instalatie separata si pentru lunga,dar aici o sa fie probleme cu flashurile pentru ca timpul de incarcare al xenonului este un pic mai mare decat tine un flash.A 2a problema ar fi faptul ca loganul pe faza scurta aprinde faza scurta,pe lunga aprinde doar lunga,nu ca la reno megan care lasa si scurta aprinsa,inconvenientul fiind la trecerea de la lunga la scurta,xenonul este rece,necesita incarcare 3-4 s,care noaptea la 100 la ora...O sa ai cativa metri de lumina slaba ...
                Se instaleaza destul de simplu ,pe instalatia veche ,doar ca la H4 din cate am inteles ,o sa ramana in bord aprinsi ambii martori si lunga si scurta,lucru ce se rezolva cu un bec montat sub capota din cate imi amintesc.Problema asta nu exista la H1
                Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                Comment


                • #9
                  Si sfatul meu este sa mergi pe varianta 4,am si eu philips x-treme power si sunt foarte multumit,xenon in farurile de logan sunt total ilegale si daunatoare celorlalti participanti la trafic,este o gaselnita a romanului care vrea ceva fara sa-i pese de ceilalti.Afara n-ar fi mers nici 100 m cu xenon in farurile stock,aia au legi pe cand noi tentative de legi.
                  KISS ,1.6 mpi , 90 de gloabe ... inviorate

                  Comment


                  • #10
                    Vă mulţumesc frumos pentru tot. Atunci o să merg pe varianta 4. Nu vreau să deranjez pe alţii.

                    Comment


                    • #11
                      Pune linistit becuri de calitate, oricum farurile de Logan sunt corect gandite, dau lumina buna.
                      In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                      Comment


                      • #12
                        Multumesc. Am vazut si eu ca lumina este corect repartizata. Numai ca inainte eu am avut o dacie din 95 si aveam pe ea blocuri optice noi, cu becuri cu lumina alba, si proiectoare nesimtite nemtesti tot cu lumina alba. Era alta treaba. Lumina nu era atat de corect repartizata pe drum, dar aveam zi in fata. Lumina galbena stock ma oboseste teribil la drum lung.
                        Sa va mai pun o intrebare. Pe ploaie sau pe ceata, nu vezi nimic la lumina alba. Ce pot sa pun pe proiectoare ca sa ma ajute ? Exista vreo varianta ? Proiectoarele stock bat 2-3 m in fata masinii. La proiectoare pot face ceva ?

                        Comment


                        • #13
                          Mulţumesc tuturor pentru sfaturi. Pt. Anca - am vorbit cu D-nul Catalin, din link+ul tau, şi a rămas să ne întâlnim să vedem la faţa locului ce avem de facut.

                          Comment


                          • #14
                            In proiectoare lasa becurile stock, o sa te ajute mult pe ceata.
                            Cel mai nou proiect auto din România!
                            Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                            Comment


                            • #15
                              Nu stiu inca ce sa fac cu proectoarele. Am decis sa pun xenon pe faruri, dar cu proiectoarele... Vreau sa gesesc cea mai buna solutie sa sparg ceata cu ele. A avut cineva pana acum lumina galbena pe proiectoare ? Ajuta la ceva ?

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google