If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
la interior arata bine ,ia m dat mansonul acela jos si ia m dat si cu wd40 ,la m mai boncanit putin cu patentu ,sucestel piulita aia din capat cu patentu,nimic tapan,axul sau tija care intra an repartitor nu se misca ,bratul acela care se lasa cand se lasa si masina de ai da comanda repartitorului se mica bine fara probleme ,axul nimic
am gasit original la 150 de roni, (sigla renault pe el) banuiesc ca e original si cel de iasi era 90 de roni .,acum sa ma duc la cervice,sau se poate si acasa o idee ceva ,ati mai schimbat acasa ,dar repartitorul de nou se mai regleaza si de unde ,ca nu am vazut nimic pe el .
Citirea presiunii se efectuează în X prin comparaţie între presiunea pe roţile spate şi o presiune dată pe rotile din fata.
Reglajul permite să ajustaţi presiunea spate în funcţie de presiunea faţă.
Reglajul acţionează simultan asupra celor două corpuri.
În caz de presiune incorectă pe unul singur dintre cele două corpuri,înlocuiţicompensatorul.
Diferenţa de presiune între cele două roţi spate trebuie să fie mai mică de 4 bari, indiferent care ar fi încărcarea pe trenul spate.
Pentru nivelul de echipare E0, presiunea spate trebuie să fie cuprinsă între 27 şi 38 bari pentru o presiune de 100 bari în faţă.
Pentru nivelul de echipare E1, presiunea spate trebuie să fie cuprinsă între 32 şi 43,8 bari pentru o presiune de 100 bari în faţă.
Pentru nivelul de echipare E2, presiunea spate trebuie să fie cuprinsă între 33,8 şi 46 bari pentru o presiune de 100 bari în faţă.
Electrica am patit ca si tine, mers la ITP si mi-a spus ca am probleme cu bieleta de directie cred ca dreapta si ca nu tine frana pe spate dreapta decat la jumate.
intrebare: daca ai dat cu WD40 la repartitor ai observat ceva inbunatatiri sau chiar nimc?
Cat ai platit aproximativ pe manopera la schimbat repartirorului?
Bogdan20cj clar anainte de a cumpara altul mi am bagat nasul ,ia m dat burduful antr o parte ca nu iese ...asta pe masina am dat cu wd40 batut cu ciocanelul usor de toate ia m facut ,nimic ,am pus nou pentr u 150 de roni ,am ceva nou + un bidonas de lichit dot4 dacia si manopera 40 de roni ,alti an oras ami lua 100 si 120 de roni cu piesa mea ,am un cervice prin cornetu cine e din buc. stie si aia iau cat trebui nu jupoaie omu.
deci cu piesa mea +lichid de frana ,aierisit fiecare roata an parte si testele aferente 40 de roni.
mi afacut testele la amortizoare de nu mi venea a crede ,la itp nu cred ca pot sa faca asta .
da ti seama ca am facut revizia cu 30 de roni la astia ,uleiul meu si filtrul atat si schimbat (ferodourile pe spate astea de la ei ) (marca ferodo)daca am zis bine 160 de roni
repartitor schimbat an 2013 ,gasit defect an 2014 la testul de frane (schimbat discuri) ,repartitor de origine ,la calculator din cele 3 culori verde,galben,rosu ,sa oprit la mijloc parca galben,la discuri sa oprit la verde,deci ok,nu stiu de sa dus asa repede,nici ca al schimb.
repartitorul de iasi are un an si aproximativ 15000 de km. Surprinzator dar inca n-a picat. Avand in vedere ca cel original a picat dupa 20 000km eu sunt multumit.
Voi lubrifiati anual (la 6 luni) repartitorul? Sunt acolo 2 bucati de fier care se freaca.
Al meu are 8.5 ani si 128.000km, cel din fabrica, dar de la prima vizita in service Dacia la prima revizie mesterul a trecut cu pompita cu ulei pe la repartiror. Cica ii zice "servisare".
Salut, eu in 140.000 km am schimbat 2 repartitoare de frana pe Logan 1.5 2006, primul care l-am schimbat a fost original care a tinut aprox 20-25000 km iar al doilea ASAM care a tinut o luna )) cat dai atata face.
Dupa asta, avand si arcuri H&R, am decis sa-l anulez ca masina sa franeze relativ egal pe toate 4 rotile.
Sincer sa fiu nu am nicio problema acum si nici batai de cap din cauza repartitorului. Precizez ca la frana brutala masina nu se duce de "cur" nici stanga nici dreapta cum facea inainte...dar toate astea cu arcuri H&R si roti 215/40/17
Parerea mea este ca asta este configuratia ideala
Oricine poate sa anuleze acel repartitor la un mecanic "dibace" care stie cat de cat sa sudeze. Bafta.
Salut, eu in 140.000 km am schimbat 2 repartitoare de frana pe Logan 1.5 2006, primul care l-am schimbat a fost original care a tinut aprox 20-25000 km iar al doilea ASAM care a tinut o luna )) cat dai atata face.
Dupa asta, avand si arcuri H&R, am decis sa-l anulez ca masina sa franeze relativ egal pe toate 4 rotile.
Sincer sa fiu nu am nicio problema acum si nici batai de cap din cauza repartitorului. Precizez ca la frana brutala masina nu se duce de "cur" nici stanga nici dreapta cum facea inainte...dar toate astea cu arcuri H&R si roti 215/40/17
Parerea mea este ca asta este configuratia ideala
Oricine poate sa anuleze acel repartitor la un mecanic "dibace" care stie cat de cat sa sudeze. Bafta.
Se scoate parghia, burduful si ce mai e pe acolo, tot dispozitivul din interior (practic ramane doar carcasa) si va ramane o gaura rotunda unde se va suda o tabla, ban, dar dintr-un material care sa nu fie atacat de lichidul de frana.
Iar astfel repartitorul nu va mai face nimic in afara faptului ca trece lichidul de frana prin el si se leaga conductele de frana.
Atentie, dupa ce sudati sa il lasati sa se raceasca treptat, nu il bagati in apa sa-l raciti imediat iar inainte sa-l montati pe masina ar fi recomandat sa-l spalati in interior cu lichid de frana.
Cand ridic masina pe elevator o sa fac si cateva poze ca sa vedeti exact.
Oricum nu e mare inginerie.
Si la primul accident ca s-a rotit masina de fund fara repartitor ii trimitem la tine la usa? Daca mai traiesc bineinteles.
Atunci cum iti explici ca eu nu m-am rotit cu masina pana acum si merg cu repartitorul anulat de un an jumatate si iti garantez ca nu merg incet in general.
Dar orice este posibil, si sunt mai multi factori aici: starea drumului, viteza in curba, tipul si starea anvelopelor, indemanarea soferului s.a.m.d.
Eu am spus doar ce am facut si cum pt cei ce dorec o alternativa atata tot, nu recomand nimanui sa faca la fel daca nu considera ca este bine.
Last edited by morisz25; 14 April 2014, 23:46.
Reason: Automerged Doublepost
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment