la interior arata bine ,ia m dat mansonul acela jos si ia m dat si cu wd40 ,la m mai boncanit putin cu patentu ,sucestel piulita aia din capat cu patentu,nimic tapan,axul sau tija care intra an repartitor nu se misca ,bratul acela care se lasa cand se lasa si masina de ai da comanda repartitorului se mica bine fara probleme ,axul nimic
Repartitor De Frână
Collapse
X
-
Citirea presiunii se efectuează în X prin comparaţie între presiunea pe roţile spate şi o presiune dată pe rotile din fata.
Reglajul permite să ajustaţi presiunea spate în funcţie de presiunea faţă.
Reglajul acţionează simultan asupra celor două corpuri.
În caz de presiune incorectă pe unul singur dintre cele două corpuri,înlocuiţicompensatorul.
Diferenţa de presiune între cele două roţi spate trebuie să fie mai mică de 4 bari, indiferent care ar fi încărcarea pe trenul spate.
Pentru nivelul de echipare E0, presiunea spate trebuie să fie cuprinsă între 27 şi 38 bari pentru o presiune de 100 bari în faţă.
Pentru nivelul de echipare E1, presiunea spate trebuie să fie cuprinsă între 32 şi 43,8 bari pentru o presiune de 100 bari în faţă.
Pentru nivelul de echipare E2, presiunea spate trebuie să fie cuprinsă între 33,8 şi 46 bari pentru o presiune de 100 bari în faţă.
Comment
-
Electrica am patit ca si tine, mers la ITP si mi-a spus ca am probleme cu bieleta de directie cred ca dreapta si ca nu tine frana pe spate dreapta decat la jumate.
intrebare: daca ai dat cu WD40 la repartitor ai observat ceva inbunatatiri sau chiar nimc?
Cat ai platit aproximativ pe manopera la schimbat repartirorului?
Mersi,
Comment
-
Bogdan20cj clar anainte de a cumpara altul mi am bagat nasul ,ia m dat burduful antr o parte ca nu iese ...asta pe masina am dat cu wd40 batut cu ciocanelul usor de toate ia m facut ,nimic ,am pus nou pentr u 150 de roni ,am ceva nou + un bidonas de lichit dot4 dacia si manopera 40 de roni ,alti an oras ami lua 100 si 120 de roni cu piesa mea ,am un cervice prin cornetu cine e din buc. stie si aia iau cat trebui nu jupoaie omu.
deci cu piesa mea +lichid de frana ,aierisit fiecare roata an parte si testele aferente 40 de roni.
mi afacut testele la amortizoare de nu mi venea a crede ,la itp nu cred ca pot sa faca asta .
da ti seama ca am facut revizia cu 30 de roni la astia ,uleiul meu si filtrul atat si schimbat (ferodourile pe spate astea de la ei ) (marca ferodo)daca am zis bine 160 de roni
Comment
-
Salut, eu in 140.000 km am schimbat 2 repartitoare de frana pe Logan 1.5 2006, primul care l-am schimbat a fost original care a tinut aprox 20-25000 km iar al doilea ASAM care a tinut o luna )) cat dai atata face.
Dupa asta, avand si arcuri H&R, am decis sa-l anulez ca masina sa franeze relativ egal pe toate 4 rotile.
Sincer sa fiu nu am nicio problema acum si nici batai de cap din cauza repartitorului. Precizez ca la frana brutala masina nu se duce de "cur" nici stanga nici dreapta cum facea inainte...dar toate astea cu arcuri H&R si roti 215/40/17
Parerea mea este ca asta este configuratia ideala
Oricine poate sa anuleze acel repartitor la un mecanic "dibace" care stie cat de cat sa sudeze. Bafta.
Comment
-
Originally posted by morisz25 View PostSalut, eu in 140.000 km am schimbat 2 repartitoare de frana pe Logan 1.5 2006, primul care l-am schimbat a fost original care a tinut aprox 20-25000 km iar al doilea ASAM care a tinut o luna )) cat dai atata face.
Dupa asta, avand si arcuri H&R, am decis sa-l anulez ca masina sa franeze relativ egal pe toate 4 rotile.
Sincer sa fiu nu am nicio problema acum si nici batai de cap din cauza repartitorului. Precizez ca la frana brutala masina nu se duce de "cur" nici stanga nici dreapta cum facea inainte...dar toate astea cu arcuri H&R si roti 215/40/17
Parerea mea este ca asta este configuratia ideala
Oricine poate sa anuleze acel repartitor la un mecanic "dibace" care stie cat de cat sa sudeze. Bafta.
Comment
-
Originally posted by psanyiro View Postcu ce metoda ai putut anula repartitorul?
Iar astfel repartitorul nu va mai face nimic in afara faptului ca trece lichidul de frana prin el si se leaga conductele de frana.
Atentie, dupa ce sudati sa il lasati sa se raceasca treptat, nu il bagati in apa sa-l raciti imediat iar inainte sa-l montati pe masina ar fi recomandat sa-l spalati in interior cu lichid de frana.
Cand ridic masina pe elevator o sa fac si cateva poze ca sa vedeti exact.
Oricum nu e mare inginerie.
Originally posted by madhorsefuzzy View PostSi la primul accident ca s-a rotit masina de fund fara repartitor ii trimitem la tine la usa? Daca mai traiesc bineinteles.
Dar orice este posibil, si sunt mai multi factori aici: starea drumului, viteza in curba, tipul si starea anvelopelor, indemanarea soferului s.a.m.d.
Eu am spus doar ce am facut si cum pt cei ce dorec o alternativa atata tot, nu recomand nimanui sa faca la fel daca nu considera ca este bine.
Comment
Comment