o mica nelamurire

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • o mica nelamurire

    Salutare sunt si eu nou pe acest forum, in primul rand vreau sa va felicit pentru ce faceti aici(tot ce am citit aici mi a fost foarte util in a ma decide ce masina va urma sa imi cumpar, aveam de ales intre un logan nou si un sh, iar toate puse cap la cap au rezultat loganul).As avea si eu o intrebare; in prezent posed si sofez o dacie breack din '97 si obijnuiesc sa o scot pe liber si sa o las sa curga de capul ei de fiecare data cand am ocazia(sematoare ect), daca din obijnuinta fac acelasi lucru si cu loganul dauneaza?sau nu are nici un efect "nociv" asupra stari de functionare a masinei.Va salut
    sigpic
    Golanca...gri-platinata...16v...105...:D---concluzie--- ma simt bine in masinuta mea:)

  • #2
    Bine ai venit pe forum .Man eu nu prea ma pricep da gandind logic cu ce poate dauna acest lucru? probabil un consum mai mic ceea ce cred ca iti este de folos.
    Renault Scenic II
    Dacia Logan 1.4 MPI

    Comment


    • #3
      Pai asa ma gandeam si eu ca nu prea ar avea ce dauna, numai ca tema de gandire mi a dat tot un user de aici cand a intrebat lucru asta si nimeni nu ia rsp.Oricum sunt deschis incontinuare la sfaturi, pareri, opini.
      sigpic
      Golanca...gri-platinata...16v...105...:D---concluzie--- ma simt bine in masinuta mea:)

      Comment


      • #4
        Bun venit pe forum
        Daca o lasi sa mearga pe liber chiar nu are ce dauna, precum nici la Logan nu dauneaza. Daca te mai putem ajuta si cu altceva zi-ne.
        Cel mai nou proiect auto din România!
        Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

        Comment


        • #5
          Ajutor mai mult ca sigur o sa am nevoie destul, tocmai pentru ca spre sf veri probabil am sa pot sa imi iau si eu "golanul" si vreau sa l intretin pe cat de bine posibil tocmai pentru a ma putea bucura de masinuta mea fara prea multe incidente neplacute.Va multumes pentru rsp prompte si la subiect .
          P.S. inca o mica intrebare as avea; oare daca as avea bani pentru un disel(9400 euro din cate stiu un laureat fara abs) s-ar merita sa-mi cumpar?din moment ce eu sa zic asa sofez in jurul a 10000 de km pe an? sau mai bine un benzinar 1.4 laureat plus cu extindere a garatiei si abs si asta pana in 9000 de euro?Daca aveti ceva sfaturi de dat chiar va rog.
          sigpic
          Golanca...gri-platinata...16v...105...:D---concluzie--- ma simt bine in masinuta mea:)

          Comment


          • #6
            Nu merita investitia in Diesel daca faci in jur de 10.000 km pe an. De-abia daca faci 20.000 iti scoti banii dati in plus. Si nici nu ai ABS pe Laureate, deci clar nu merita. Cel mai bine Laureate Plus, are si ABS si geamuri electrice spate si Radio CD.
            Cel mai nou proiect auto din România!
            Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

            Comment


            • #7
              Mda pai asa ma gandeam si eu si in plus de asta eu de la inceputul carierei mele de sofer(1 an si jumate), vasta ce e drept, am sofat numai benzinari.Abs-ul este cu adevarat ultil? am inteles si eu de pe la alti ca vara spre exemplu sau in conditi de carosabil uscat franeaza mai greu abs-ul (intradevar ca in conditii de carosabil ud sau zapada, polei ect., este superior).
              Last edited by tezeu; 24 June 2007, 09:55.
              sigpic
              Golanca...gri-platinata...16v...105...:D---concluzie--- ma simt bine in masinuta mea:)

              Comment


              • #8
                Da, ABS-ul este util. Ai inteles gresit: in conitii de carosabil uscat franeaza muuult mai bine decat o masina fara ABS, dar in conditii de drum umed, zapada si mai ales polei franeaza pe o distanta foarte mare, chiar mult mai mare decat a masinilor fara ABS, de-aia e bine pe zapada sau polei sa franezi din timp, am auzit foarte multe cazuri in care a intrat ABS-ul si masina s-a oprit greu si a intrat in masina din fata.
                Cel mai nou proiect auto din România!
                Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                Comment


                • #9
                  sa stiti ca dauneaza daca o lasati pe liber inainte de a opri!!! avand in vedere ca nu mai exista frana de motor, placutele de frana vor fi utilizate mai mult, de aici si o uzare mai accentuata a acestora. eu am momente in care nu utilizez deloc frana pentru a opri la semafor, totul din frana de motor pana cand ajung in treapta 1-a la relanti si atunci o las pe liber si se opreste singura. bineinteles ca fac asta mai mult noapte cand nu prea sunt masini pe strada ca sa am loc sa fac aceasta manevra!
                  Citroen C4 Coupe 1.6 hdi 110 cp 2006 rouge lucifer

                  Comment


                  • #10
                    Pai si daca abs-ul in conditi de umezeala,zapada, polei franeaza mai greu nu e un dezavantaj? Si chiar un dezavantaj pe care eu mai dau si bani.Deci te rog in cateva cuvinte spuneti-mi care sunt avantajele si dezavantajele fiecarui sistem de franare in parte + o concluzie finala .Multam
                    sigpic
                    Golanca...gri-platinata...16v...105...:D---concluzie--- ma simt bine in masinuta mea:)

                    Comment


                    • #11
                      ABS-ul franeaza foarte bine pe suprafete uscate si in conditii limita, practic "masina ingheata". Pe suprafete umede distanta creste pentru ca nu se blocheaza rotile ci ele merg si franeza progesiv. Iarasi, ABS-ul e bun pe suprafete cu nisip, pietris sau cand o roata nu are aderenta, franeaza mai mult celelalte roti si chiar rotile din spate.
                      Concluzie: Merita ABS-ul. Mie mi-a intrat de vreo 3-4 ori intr-un an si chiar a fost bine, a intrat unde cu masina fara ABS nu oprea bine, pe pietris, si de doua ori cand mi-a sarit cineva in fata.
                      Cel mai nou proiect auto din România!
                      Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                      Comment


                      • #12
                        O intrebare poate stupida, cum poate stii masina cand pe jos este alceva decat asfalt uscat?Si per total abs-ul net superior sistemului de franare normal?
                        sigpic
                        Golanca...gri-platinata...16v...105...:D---concluzie--- ma simt bine in masinuta mea:)

                        Comment


                        • #13
                          Pai masina nu stie ce e pe jos. ABS-ul intra cand o roata (sau mai multe) se blocheaza. Si in cazul meu, pe nisip s-au blocat rotile si a intrat ABS-ul care a franat toate 4 rotile.
                          In concluzie ABS-ul este mai bun decat un sitem de franare normal, pentru ca are si repartitor electronic de franare, ceea ce la un sistem normal lipseste.
                          Cel mai nou proiect auto din România!
                          Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                          Comment


                          • #14
                            Bun deci la capitolul asta m-am lamurit(fac tot posibilul si imi iau varianta cu abs).Si acum dat fiind faptul ca nu se justifica in cazul meu investitia intru-un disel, ce varianta pe benzina e cea mai ideala(tin sa mentionez ca nu o cumpar sa ma "trag" cu ea,o cumpar pentru deplasari pe la munca, pe la piata ,pe la padure cu preteni,pe la munte ect. deci condus in regim decent; dar nu batraneste).1.4 sau 1.6 exclus 1.6 16 valve(prea scump pt viitorul buget al meu) e diferenta mare de consum intre primele doua? aici fac apel la cei ce detin modelele nu la acele date tehnice de pe situl dacia.ro.
                            sigpic
                            Golanca...gri-platinata...16v...105...:D---concluzie--- ma simt bine in masinuta mea:)

                            Comment


                            • #15
                              in primul rand abs_ul franeaza mult mai bine pe orice suprafatza, pe zapada sau gheata tocmai faptul ca nu lasa rotile sa se blocheze face ca distantza de franare sa fie mult mai mica, pt ca in momentul in carepe zapada ti se blocheaza rotile.....esti sanie, te opresti mult mai greu

                              daca vrei benzina ia-ti 1.6 consumul nu e mult mai mare iar cei 15 cp in plus o sa te ajute foarte mult la deplasarile in afara orasului, eu am 1.6 are 43 000 si consumul mediu e undeva la 7,3-7,4 eu recomand cu caldura 1.6 pt ca 1.4 am inpresia ca e cam putzin pt logan

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google