o mica nelamurire

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Lol da intradevar cu adevarat ceva deosebit au facut cei de la dacia in legatura cu stopurile) mai bine mai puneau un cal, doi acolo la fiecare motorizare decat sa imi puna niste triunghiri mici in centru stopului.Apropo cu taxa asta de prima inmatriculare ce se mai aude o scot? o lasa? pentru euro 4 cat se mai plateste?
    sigpic
    Golanca...gri-platinata...16v...105...:D---concluzie--- ma simt bine in masinuta mea:)

    Comment


    • #32
      Taxa de prima inmatriculare pentru Loganul Euro 4 este de 647.92 lei, sau 183 de euro.
      Cel mai nou proiect auto din România!
      Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

      Comment


      • #33
        Off jumatate din casco (aproape) si apropo ce firma de asigurari considerati ca ar fi cea mai buna servici/pret.Am un coleg care a semnat un contract pe 5 ani sau cam asa ceva si plateste relativ putin full casco(parca 8 mil pe an pt un golan laureat plus cu un an vechime si un accident usor), si faza e ca poate renunta oricand la acea firma adica nu e obligat sa ramana clientul lor timp de 5 ani(nu mai stiu cu ce firma a semnat am sa ma interesez)
        Last edited by tezeu; 24 June 2007, 23:18.
        sigpic
        Golanca...gri-platinata...16v...105...:D---concluzie--- ma simt bine in masinuta mea:)

        Comment


        • #34
          Oameni buni chiar asa este 1.6 16 valve in oras consuma mai putin decat ceilalti benzinari?(mi-am aruncat privirea pe dacia.ro) si diferenta intre ele practic la consumul mediu este doar de o,200 de L/100 in favoarea celui de 75 de cai.Posesori de 1.6 16 valve dati-va cu parerea va rog.
          sigpic
          Golanca...gri-platinata...16v...105...:D---concluzie--- ma simt bine in masinuta mea:)

          Comment


          • #35
            1.6 16v teoretic ar trebui sa consume mai putin de 1.6 8v pentru ca se face mai bine amestecul de benzina oxigen,oricum diferenta este aproape inexistenta..plus ca daca simti aia 15 cp in plus...o arzi...si consuma !!! :P
            Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

            Comment


            • #36
              am mai citit si eu si cred ca dogy_10 are dreptate. Faptul ca-ti ingheata rotile nu inseamna ca si distanta de franare este mai mica decat la ABS. Unde la ABS nu simti rotile blocate esti tentat (fals) sa crezi ca distanta de franare este mai mare.
              Eu am ABS si mi-a intrat si pe uscat, asfalt curat la frane foarte bruste, cand mi-a sarit ceva in fata. In situatii d'astea nu conteaza ce crezi si ce se intampla. In nici un caz un auto cu ABS nu are distanta de franare mai mare. Ar fi un non-sens. Blocarea rotilor inseamna ca te faci sanie si te duci... ABS-ul face diferenta.

              Comment


              • #37
                zenit pe uscat diferenta intre ABS si non-ABS este infima si asta este valabila nu numai la Logan. Diferenta este pe drum umed sau pe gheata. Si intradevar senzatia este ca distanta de franare este mai mare dar nu este adevarat.
                La masinile cu dispozitive de franare de urgenta( nu stiu exact cum se numesc, are var-miu pe JEEP) da acolo si pe uscat se reduce mult distanta, practic zici ca i-a asfaltul de pe sosea.
                Cel mai lent 1,6 8v

                Comment


                • #38
                  si pe uscat conteaza viteza ca daca s-au blocat rotile te-ai dus,nu mai controlezi tu unde se duce...ABSul previne chestia asta,adica derapajul in timpul franarii...care poate sa aibe loc si pe "uscat"
                  Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                  Comment


                  • #39
                    Cristi_XP ai dreptate dar eu ma gandeam mai mult la distanta de frinare.
                    Cel mai lent 1,6 8v

                    Comment


                    • #40
                      Hmm am tot citit si pe aici si pe alte forumuri si pare ca se 1.6 16valve ar avea un consum mai redus decat 16 8 valve , dar nu prea inteleg cum poate sa consume in oras mai putin si decat 1.4 si in afara mai mult o idee, parctic in oras la mers in coloana cu viteze ce variaza de la 5km/h pana la 50km/h ect cum poate consuma cel in 16valve mai putin decat 1.4 care este mai mic si in afara unde ma asteptam sa consume mai putin 16 valve de fapt consuma mai mult.De fapt daca mergi cu ambele masini pe autostrada cu 120km/h cu aerul dat drumu normal nu ar fi ca motorul care merge mai putin turat sa consume mai putin tocmai ca merge mai "lejer"?Parereavoastra ar fi care 16 valve isi merita bani (10550 full- cu arbaguri laterale,extindere a garantiei si vopsea metalizata)?
                      sigpic
                      Golanca...gri-platinata...16v...105...:D---concluzie--- ma simt bine in masinuta mea:)

                      Comment


                      • #41
                        pai consumul in ciclu urban cred ca se refera la circulatie fluenta si atunci datorita diferentei de putere poti sa-i dai a 5-a si menti o turatie scazuta,asa cum a zis si Cristi_XP 16V are amestecul carburant mai omogen deci arderi mai bune uitate la emisia de CO2 ca e mai mica decit la 8V.
                        daca iti permiti sa dai banii astia merita.

                        Comment


                        • #42
                          Pai cam pe unde prin bucuresti poti merge cu un logan in 16 valve cu a 5 fara a fi subturata(ceea ce face rau masini din cate banuiesc+consum inutil)?eu la dacia mea din prezent (breack din 97) rar de tot ii dau a 5 in oras si asta se intampla seara cand mai merg peste 80km/h(dar rar se intampla si asta ; am o "teama" din cauza radarelor)
                          sigpic
                          Golanca...gri-platinata...16v...105...:D---concluzie--- ma simt bine in masinuta mea:)

                          Comment


                          • #43
                            La dacie ii dai a 5-a la 60-65 km/h si o mentii constanta. Merge bine si consumul este scazut cu conditia sa nu bagi piciorul brusc in ea.
                            Cel mai lent 1,6 8v

                            Comment


                            • #44
                              Nu stiu ce cutie am eu pe a mea dar daca ii dau a 5 la 50 la ora "troncane" pana pe la 70-80km/h sta in 2000 de ture si parerea mea este ca nu cere o trepta superiora pt consum.
                              sigpic
                              Golanca...gri-platinata...16v...105...:D---concluzie--- ma simt bine in masinuta mea:)

                              Comment


                              • #45
                                Originally posted by tezeu
                                1.6 16 valve in oras consuma mai putin decat ceilalti benzinari?
                                da si explicatia e logica. dupa cum zicea si Cristi_XP, se face amestecul de oxigen/benzina mult mai bine.
                                aici as completa si faptul ca la consum se adauga si greutatea caroseriei.
                                dupa parerea mea, 1.4mpi este un motor foarte mic pentru caroseria logan. saracutul 1.4 se chinuie sa impinga caroseria. 1.6 8v si 1.6 16v compenseaza prin putere, orice este mai uor daca ai putini muschi (sau cai) in plus .
                                nu iti recomand 1.4mpi deloc, daca te tine un 1.6 16v e ok, daca nu...8v e cel mai bun ). Consumul il scoti si din felul de a conduce si cit de mare ai numarul la pantof. Accelerarea brusca urca consumul, pardon, dubleaza consumul pe cind accelerarea constanta si progresiva tine consumul foarte jos. Cei care au consum instant stiu. Cel mai usor e sa faci media. Sora mea cu un fiat Multipla nu scotea sub 9 in oras, diesel. I-am aratat cum sa mearga si a fost surprinsa cind a scazut consumul la 6.9-7 in oras.
                                Mersul subturat nu scade consumul
                                ABS-ul face diferenta la controlul masinii pe orice suprafata de rulare. DAR ABS-ul nu e tot, fara cauciucuri ai dijaba ABS .
                                Eu nu am ABS pe preferanceul meu, dar fac pariu cu oricine ca pe asfalt frinez si opresc masina in distanta mai scurta ca si un ABS. Diferenta o face Goodyear-ul de pe golanul meu unde stockul de pe golan e jalnic.
                                Posesorii de kormoran, montana si continental stiu de ce.
                                Eu pentru motorizarea 1.5dCi nu am avut de ales cu sau fara ABS. Prima aparitie dCi cu ABS a aparut dupa 6-8 luni prima lansare. As fi ales modeul cu ABS daca era disponibil cind am comandat eu .
                                Sfatul meu e 1.6 cu sau fara 16v si neaparat ABS, o sa pui si cauciucuri pe viitor.
                                Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google