Economie nu prea faci daca o lasi pe liber pentru ca daca ai avea consum instant ai vedea ca atunci totusi iti consuma 0.2 -> 0.5 , in schimb daca o lasi in viteza consumul este 0 + ca ai aderenta mult mai buna.
o mica nelamurire
Collapse
X
-
Ca sa nu mai fac alt thread.
Imi spuneti si mie va rog ce mufa/senzor/sonda e aceasta din poza si solutia pt ea?
De ceva vreme imi pare 'uda' si se vede urma si pe carcasa alternatorului. Banuiesc ca este agent refrigerant (de aici si puterea slaba a AC-ului, care inca, cupleaza).Limba noastra'i o comoara, in adancuri infundata..
My ride
Comment
-
Originally posted by yoz13 View Postsa stiti ca dauneaza daca o lasati pe liber inainte de a opri!!! avand in vedere ca nu mai exista frana de motor, placutele de frana vor fi utilizate mai mult, de aici si o uzare mai accentuata a acestora. eu am momente in care nu utilizez deloc frana pentru a opri la semafor, totul din frana de motor pana cand ajung in treapta 1-a la relanti si atunci o las pe liber si se opreste singura. bineinteles ca fac asta mai mult noapte cand nu prea sunt masini pe strada ca sa am loc sa fac aceasta manevra!
Originally posted by Punk View PostCa sa nu mai fac alt thread.
Imi spuneti si mie va rog ce mufa/senzor/sonda e aceasta din poza si solutia pt ea?
De ceva vreme imi pare 'uda' si se vede urma si pe carcasa alternatorului. Banuiesc ca este agent refrigerant (de aici si puterea slaba a AC-ului, care inca, cupleaza).
Originally posted by Punk View PostCa sa nu mai fac alt thread.
Imi spuneti si mie va rog ce mufa/senzor/sonda e aceasta din poza si solutia pt ea?
De ceva vreme imi pare 'uda' si se vede urma si pe carcasa alternatorului. Banuiesc ca este agent refrigerant (de aici si puterea slaba a AC-ului, care inca, cupleaza).
Comment
-
Las-o in pace ca e numai un pic transpirata, am vazut asta la masini mai serioase ca Loganu. La 50000 km am fost cu ea in service pe tema asta, n-au schimbat nimic si iaca am 110000 km fara probleme.
La mine e transpirata de ani buni si nu a scazut nivelul (poate vreun mm, nu-mi dau seama)
Comment
-
Originally posted by Octavian View PostLas-o in pace ca e numai un pic transpirata, am vazut asta la masini mai serioase ca Loganu. La 50000 km am fost cu ea in service pe tema asta, n-au schimbat nimic si iaca am 110000 km fara probleme.
La mine e transpirata de ani buni si nu a scazut nivelul (poate vreun mm, nu-mi dau seama)
O sa schimb la primavara lichidul de servo, poate asa o sa se mai usureze efortul pe care il depun acum cand invart de volan.
Multumesc pt. raspuns.Limba noastra'i o comoara, in adancuri infundata..
My ride
Comment
Comment