care este cel mai bun tratament pentru diesel?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    INUMAN! Am mai spus treaba asta....Motor nou si sa bagi aditivi...Mai cautati si voi pe net (e suficient) sa vedeti ce au patit altii cu aditivii astia minune...
    Mi-a ramas in minte un tip care spunea cat e de nasol (pshihologic) sa ti se duca naiba motorul si sa sti ca mai ai de achitat rate la banca pt . Masina...

    UN ULEI DE CALITATE NU ARE NEVOIE DE ADITIVI (mai ales cand motorul e relativ nou).

    Comment


    • #17
      Cum sa nu se puna duralube, metabond si altele ? Aia de le fac, n-ar trai si ei? Ca si aia cu magnetii in benzina sau generatoare de vartejuri in admisie, care dau consum cu 40% mai mic si 25% mai multa putere...
      on-topic: cel mai bun tratament e sa bagi uleiul specificat de producator, la timp, combustibil de la o sursa de incredere si sa nu folosesti aiurea (subturat sau excesiv de turat) motorul si transmisia. Asta-i cel mai bun tratament...
      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

      Comment


      • #18
        Bun sfat .Sunt incepator in motoare diesel si o sa tin cont de acest sfat @csebalyn.
        Aditivii cred ca sunt buni la motoare mai uzate, sau la cele cu regimuri mari de turatie..forjate...
        passion 1.5 DCi

        Comment


        • #19
          FOARTE BUN tratamentul pt motor cu metabond. VERIFICAT

          Comment


          • #20
            Din smilul tau se intelege altceva... deci e bun sau nu?

            sigpic

            Comment


            • #21
              Aditivi pt uleu sut pt motoare uzate ... Daca cititi pe ele scrie clar acest lucru. Nu sunt pentru motoare noi.

              In principoiu un aditiv creste vascozitatea uleiului atat la rece cat si cand e cald. Astfel se incearca sa se elimine pierderile de ulei prin zonele de uzura cat si sa mentina un strat de ulei in zonele de frecare unde au aparut jocuri mai mari.

              uni aditivi mai au in componeta lor teflon sau alti compusi chimici care favorizeaza ungerea si diminueaza frecarea.

              nu se recomanda pt motoare noi
              1.5 dc

              Comment


              • #22
                Cel mai bun tratament este cel cu motorina buna.

                Comment


                • #23
                  Nu recomand

                  La motoarele noi nu se recomanda aditivi pentru ulei .Motorina de calitate si ulei schimbat la timp este suficient.Unele tratamente pentru motor sunt cu depuneri de materiale lubrifiante pe piese si aceste depuneri pot cauza probleme la motoarele noi , care nu au uzura .

                  Comment


                  • #24
                    Baga motorina buna, nu te zgarci la uleiul de motor si nu-i da talpa aiurea!Asta e cel mai bun tratament!
                    In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                    Comment


                    • #25
                      Daca vreti sa nu ave pb cu motoarele incercati saschimbati mi des uleiul mai ales la diesel pt ca se umple de funingine. Vedeti si voi cum schimbi uleiul la doar dupa 5 minute de mers cu masina uleiul va fi negru. Asa ca schimb ulei de ce nu chiar la 5000. Eu unul cam asa am de gand sa fac. La 5000 cate un schimb de ulei.
                      1.5 dc

                      Comment


                      • #26
                        Daca ai bani, e ok.

                        Cel mai bine e sa bagi un ulei de calitate si n-ai treaba ~15000 km (ulei care sa fie garantat 20-25000 km).
                        Daca bagi un ulei relativ bun, dar il schimbi la ~5000 km iesi mai rau cu banii.

                        Cat despre tratament, cum am spus, un ulei de calitate si e cel mai bun tratament pt motor.

                        Comment


                        • #27
                          Dau omiti ceva. Degeaba e bun uleiul dar ce faci cu funinginea. E filtrul ala dar cat crezi ca filtreaza. Nu zic. E ok dar ma gandeasc ca se aduna cam multa funingine in filtru si sar putea sa nu mai filtreze si chiar sa obtureze trecerea uleiului
                          1.5 dc

                          Comment


                          • #28
                            Ce spui tu e aproape imposibil la un dci (numai daca bagi in el ulei mineral si-l schimbi la ~10000 km, ala lasa mal - pamant, face depuneri)

                            Tocmai de asta spun de un ulei de calitate, pt ca nu se aduna mizerie multa in filtru.
                            Ca se innegreste e ok, n-are nimic, treaba e cum isi pastreaza proprietatile in timp.

                            Comment


                            • #29
                              Metabond bagam in vechea dacie dar in benzina
                              ce ii placea la carburator au au mergea si mai bine motoru
                              la dCi la revizia de 30 de mi miau recomandat ceva aditiv pt motorina sa curete injectoarele
                              sigpic

                              Comment


                              • #30
                                Si eu am avut mici probleme cu injectoarele,(pe la ~130Km/h dadea mici intreruperi,smucituri usoare), am sunat la service si mi-a spus sa incerc o diagnoza a motorului,si neoficial mi-au spus sa incerc motorina EFIX (care are ceva aditivi in ea).
                                A fost cel mai bun tratament..Acum merge struna ,si au disparut toate "smuciturile"si intreruperile....Trageti concluziile....
                                passion 1.5 DCi

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google