Influenteaza tipul de benzina consumul?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    da am mai auzit la unii ca nu alimenteaza de la xxxoil ca ar fi litrul mai scurt cica

    Comment


    • #32
      Nu, nu influenteaza. Am aflat asta de la un prieten mecanic la Dacia. Insa, trebuie sa respecti cifra ocanica de pe clapa rezervorului, adica 95-98. Si eu foloseam la inceput benzina 99+ si am fost sfatuit sa folosesc 95-98.

      Comment


      • #33
        mai chestia cu nu folositi benzina decat cea spusa de producator sau sa nu fiu off topic nu folositi uleiul decat cel care trebuie ,mi se pare o tampenie ,
        ce faci daca te duci intr-o alta tara si nu gasesti dacat de 99 sau 100 si stim foarte bine ca sunt mult mai superioare decat astea de la noi ,nu ?
        masinile dacia nu au fost testate destul timp si le este frica sau nu sunt siguri de motorul pe care-l fabrica pt alta benzina nu stiu
        totusi nu cred ca ar pati ceva iar treaba cu arsul supapelor este cu semn de intrebare
        "cromul este placerea mea"
        "cui nu-i place , valea"

        Comment


        • #34
          Nu se arde nici o supapa. Motoru' asta e pe piata de multi ani in Europa si la noi desigur. N-am auzit pe nimeni sa aibe asa ceva.

          Referitor la benzina de la OMV, sa nu traiti cu impresia ca e adusa de afara, nici vorba! E productie autohtona, cu aditivi OMV. Nothing more.
          Valabil si pentru celelalte companii.

          Comment


          • #35
            Normal ca influenteaza......de 500 de mii bagi benz normala cam 15 litri si dinaia scumpa cam 13-14 litri....deci normal ca faci un drum mai lung cu 15 litri decat cu 13.....vrajeliile cu cifra octanica 95/98/99 nu au nici un sens...sunt simple reclame......chiar amuzante pe alocuri....

            Comment


            • #36
              Pai nu-s chiar vrajeli, daca iei de la pompa un esantion de 95 si de 98 si le masori, vei vedea o diferenta de cifra octanica intre ele. Aia de 95 va avea undeva la 92-94 si cea de 98 undeva intre 95-97. Cam asta e treaba din pacate si oricum diferenta de pret nu se justifica in mare masura.

              Comment


              • #37
                eu am bagat in ea omv 100 si am facut vreo 500km afara cu vreo 35 de litri.
                am tinuto constant 120 dar la depasiri aveam aceasi viteza cu 3.am mers foarte turat.
                nu e nici o problema ca de fapt asta de 100 e 98 si in felul asta nu are nimic.
                cu 98 nu se mai aude zgomotul motorului ca si cu benzina de 95 care de fapt are 92 sau naiba stie cat dar e jalnica

                Comment


                • #38
                  Originally posted by Octavian___28
                  Nu se arde nici o supapa. Motoru' asta e pe piata de multi ani in Europa si la noi desigur. N-am auzit pe nimeni sa aibe asa ceva.

                  Referitor la benzina de la OMV, sa nu traiti cu impresia ca e adusa de afara, nici vorba! E productie autohtona, cu aditivi OMV. Nothing more.
                  Valabil si pentru celelalte companii.
                  Apropo de ars supape. Cu berlina din '98 am facut 100.000 km pe GPL. Mi s-a spus ca o sa ard supapele. Am cca 135.000 km acum su nu am schimbat decat doua garnituri de chiulasa. Taica-miu zice ca am talpa mare. )
                  http://www.loganclub.ro/forum/vand_m...or-t35360.html

                  Comment


                  • #39
                    Originally posted by drone
                    Apropo de ars supape. Cu berlina din '98 am facut 100.000 km pe GPL. Mi s-a spus ca o sa ard supapele. Am cca 135.000 km acum su nu am schimbat decat doua garnituri de chiulasa. Taica-miu zice ca am talpa mare. )
                    am eu un prieten care dupa 30000 numai pe gpl (exceptie pornirile motorului) si-a schimavt garnitura de chiulasa si a trebuit sa-si rectifice si scaunul supapelor. ceva adevar tot e in aia cu gpl-ul si arsul supapelor/chiulasei.
                    iar daca te gandesti cat costa rectificarile si supapele si garniturile, mai merita diferenta de bani? de ex. prietenu asta al meu. la 35k cu consum 10% gpl si reparatii n-a facut mare vrajeala. a economisit aprox 2 milioane in 3 ani. si motorul e compromis. se merita? mai ales ca multi nu-si pun gpl si merg linistiti, ci simt nevoia de a egala sau chiar depasi performantele motorului pe benzina.
                    sa evit discutiile, diferenta de 5k e din faptul ca n-a montat gpl-ul imediat ce si-a luat masina
                    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                    Comment


                    • #40
                      ca sa fiu on-topic, personal am vaz't ca 99+ merge o idee mai bine decat 95 (la un consum sensibil egal, cu performante sensibil mai bune). la fel 98 mol peste orice 95. dar cum in romania toate benzinele sunt de la aceeasi sursa si difera doar aditivii, si cum n-au cifra octanica declarata, depozitarea e foarte diferita de la statie la statie...greu de zis un lucru clar. parerea mea e ca totusi influenteaza tipul de benzina consumul, dar nu intr-un mod foarte evident.
                      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                      Comment


                      • #41
                        Da, nu intr-un mod evident si pretul nu prea justifica performantele (sau invers...). Cam aici e durerea, ca asta de 95 la noi e doar pe hartie 95, in realitate rar are 93...
                        OMV sau Mol sau ce o fi, corect, e made in RO , toata treaba e din aditivi.
                        Era aia in trecut de la Shel: V Power+ (cu + la urma!) care o laudau multi, chiar si straini veniti la noi...

                        Comment


                        • #42
                          Din cate stiu eu, cifra octanica este un indicator de antidetonatie. Ideea e sa se previna autoaprinderea, si cu cat cifra octanica e mai mare, cu atat autoaprinderea este evitata mai bine. in cazul benzinelor cu plumb, acesta este folosit pentru a mari cifra octanica a benzinei, in cazul celor fara plumb se folosesc diferiti aditivi.
                          In colcluzie e bine ca cifra octanica sa fie cat mai mare.

                          La motorine este un indicator numit cifra cetanica, numai ca acolo ideea e ca motorina sa se aprinda cand e injectata, iar la benzina e invers, sa se aprind doar cand i se da scanteie.

                          Cat despre daca trage mai bine sau nu masina cu diferite benzine, da, daca benzina are o capacitate calorica mai mare, dezvolta mai multa energie, daca nu, nu ca nu are de unde...


                          Cam asta stiu eu... astept completari, corectii

                          Bafta.
                          Don't touch! Never ever steal
                          Unless you're in for the kill

                          Comment


                          • #43
                            dar nu exista aditivi si aftermarket? adica faci plinu cu "95", bagi o sticluta de mazga daia si ai benzina de 95(reala)?
                            stie cineva...ceva

                            Comment


                            • #44
                              mah, exista niste aditivi, care cica protejeaza motoru si bla bla bla, dar sincer nu stiu ce fac aia de fapt, asa ca nu risc... eu nu stiu pe nimeni sa foloseasca... so...
                              Don't touch! Never ever steal
                              Unless you're in for the kill

                              Comment


                              • #45
                                La mine dupa ce am incercat tot ce este "indicat" am ramas pe Carrera100.
                                Asta dupa ce am urmarit consumul (instantaneu), comportarea masinii la diferite turatii si am urmarit sa obtin cel mai bun consum final. Ulei motor Mobil1-5w40-sintetic.
                                Nu este de neglijat, pentru ca are o influenta mare asupra motorului si tipul de ulei de motor pe care il utilizi.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google