Influenteaza tipul de benzina consumul?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Mai deci am vrut sa postez inaintea ta darkside, da e pe spate ceva aicea ori netul meu ori forumul!
    In fine, deci eu nu cred in reclame, si nici nu sunt genul de om care cand vad la tv ca Vanish scoate ketchup de pe bluza alba ma duc si imi dau cu el pe haine sa vad daca chiar scoate, deci eu cam 90% bag de la petrom benzol si restul de 10% bag efix,aia insemnad cand imi aduc aminte, oricum haideti sa nu mintim, ca si voi cand ati vazut reclama la efix ati bagat in benzol de la ei ca era-ti siguri ca va curata masina de "calcar" ))
    sigpic

    Comment


    • #62
      si dupa ce o curata de calcar iti infunda injectoarele.
      Fuarte Nervos !!!

      Comment


      • #63
        Asa este cum au spus si colegii de forum in posturile anterioare,benzinele cu CO mare la motorasele noastre e fix apa de ploaie si risipa de bani.Referitor la consum utilizand diferiti producatori,la mine cel putin am observat o scadere semnificativa a consumului atunci cand bag de la lukoil(euroluk 95),am facut mai multe acelasi drum de mai multe ori si cam in aceleasi conditii iar cu lukoil mi-a iesit cel mai mic consum 5.7 l/100 iar cu petrom 6.3 l/100,nu stiu ce sa mai cred.
        KISS ,1.6 mpi , 90 de gloabe ... inviorate

        Comment


        • #64
          Cu statiile lukoil e suspecta treaba, cred ca depinde cine administreaza statia (cat de mult se fura).
          Cat timp voi avea masina, nu va vedea benzina de lukoil (doar in caz de extrema majora...), un cunoscut cu Aveo si-a nerorocit motorul (in sensul ca nu mai statea la ralanti motorul pornit) si frate-meu dupa ce a alimentat la lukoil (de 95) la Ford Focus, la ralanti motorul a inceput sa mearga sacadat, urca si cobora in turatii (plus toba plina de funingine). A bagat de la OMV d-aia 100, luata un pic la forja si si-a revenit.

          PS: Margelatu, daca tu spui ca al tau 16V n-a vrut sa urce mai mult de 160/h cu benzina de 95....ce sa mai spunem noi cu 1.4 ))
          Last edited by Octavian; 3 September 2008, 08:18.

          Comment


          • #65
            Voi ziveti ca nu are nici o treaba benzina de diferite tipuri si ca nu influienteaza cu nimic performantele.Pai atunci de ce constructorul pe capac la rezervor indica anumite cifre octanice la benzina.Nu se poate sa nu aibe influienta si eu am vazut la tigaia mea si inainte am avut 2 dacii si se simtea atat in functionare cat si la performante.daca o sa am ocazia sa fac un test va pun un film.
            Last edited by margelatu; 3 September 2008, 10:19.
            Welcome to the Club, We Have Jackets !

            Comment


            • #66
              @margelatu: daca 16v-ul tau are probleme in a trece de 160km/h, fa-i o diagnoza. Al meu cu motorul stock a scos 205 pe bord, cu benzina de 95. Deci merge si cu aia de 99 tot atata, nici o diferenta, poate ca pana la 160 a ajuns ceva mai repede, dar nu vreo mare minune.
              cifra octanica mare impiedica detonatia, care e de evitat in orice motor cu benzina. O cifra octanica mare, din cauza aditivilor de marire, produce arsuri asupra scaunelor supapelor, iar o cifra octanica mica produce detonatii; de aia se specifica CO pe capacul rezervorului. Baga benzina de avion CO125 si sa vezi ca trage doar o idee mai bine, dar in schimb arde tot in motor.
              diferenta de CO se simte la benzinarele pe carburatie, la injectie nu e mare diferenta, mai ales la motoare de rasnita de cafea, cum avem noi la logan. Un +5CO de la 95 la 100 chiar nu e cine stie ce progres, cum ar fi de la 95 la 125
              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

              Comment


              • #67
                Cu siguranta tipul de benzina influenteaza consumul.Incercati efix de la Rompetrol de 95 si dupa aia bagati de 98 si o sa vedeti diferenta.

                Comment


                • #68
                  Mda....Specific romanesc: toti ne dam cu presupusul, putini in temei tehnice.
                  Se pare ca unii de aici isi bat gura de pomana ( seba etc).
                  Cum mama dracu se face ca vine cu detalii tehnice, iar apoi mai apare cate un "rasarit" ( ma abtin sa nu zic ceva urat), si spune: " lasa domne, baga si daialanta, ca am vazut eu CA COnsuma altfel. Las ca stiu eu mai bine."
                  Bai baieti, puneti mana pe o carte, si renuntati las sportul asta national, DATU' CU PRESUPUSUL.
                  PS: pot sa primesc si warn, insa o zic: atat de multi imbecili necititi vehiculeaza pe aici....De fapt problema este ca acesti imbecili se cred si mari destepti, mai dau si sfaturi, emit axiome, STIE IEI MAI BINE decat restul.

                  Comment


                  • #69
                    Off: Cu riscul de a-l supara pe Cezar datorita lipsei termenilor tehnici, nu credeti ca mai bine incercati sa aveti talpa mai usoara (si/sau sa scapati de diverse porcarii din portbagaj) si sa economisiti astfel mai mult combustibil decat prin alte "metode" mai mult sau mai putin reale? (valabil pentru cei "pasionati" de consum pana la ultimul ml)
                    If everything seems under control, you`re just not going fast enough...

                    Comment


                    • #70
                      Mai era unul paci sau pe yotube cu un filmulet cu un 16 v care atat se mai chinuia sa treaca de 180 si nu reusea (batea vantul prea tare)da nu-l gasesc .205 volti sau ce?Cu 16 v?
                      Last edited by margelatu; 3 September 2008, 14:04.
                      Welcome to the Club, We Have Jackets !

                      Comment


                      • #71
                        Aici un test despre ocatane boosters< aditivi de benzina>. http://www.youtube.com/watch?v=2jbcCr2ll3c
                        iar aici o comparatie intre benzine cu diferite cifre octanice si consum. http://www.youtube.com/watch?v=0QGCYLwTCGI

                        primul test e facut pe un motor renault.....asa ca trageti concluziile. eu tot cu petrom de 95 o sa merg . n-am subaru.
                        Last edited by NerviiMei; 3 September 2008, 14:54.
                        Fuarte Nervos !!!

                        Comment


                        • #72
                          Originally posted by margelatu View Post
                          Mai era unul paci sau pe yotube cu un filmulet cu un 16 v care atat se mai chinuia sa treaca de 180 si nu reusea (batea vantul prea tare)da nu-l gasesc .205 volti sau ce?Cu 16 v?
                          Nu ma pot abtine: cam ce stii tu despre seba? Ai citit posturile lui in general? Vad ca nu prea crezi ce zice, dar eu iti spun ca poti trece de 200 pe bord,nu cu mult, in anumite conditii.
                          PS: poate-l provoci sa-ti puna si el filmulet
                          If everything seems under control, you`re just not going fast enough...

                          Comment


                          • #73
                            La final spune omul tare si clar. Influenteaza puterea si cuplu o benzina cu cifra aoctanica mai mare, dar numai daca masina ta e o masina care site sa aprecieze diferenta intre benzine.

                            acu o sa-mi sar ain cap toti cei care au remapari: a mea e remapata si stie sa faca diferenta.
                            raspuns: daca clio sport nu a facut diferenta.....Ma indoiesc ca masina remapata la x sau y va sti sa faca diferenta.

                            Bucură-te de videoclipurile preferate și de muzica preferată, încarcă conținut original și arată videoclipurile tale prietenilor, membrilor familiei și lumii întregi pe YouTube.
                            Last edited by Cristi_Xp; 3 September 2008, 15:25.
                            Fuarte Nervos !!!

                            Comment


                            • #74
                              Stai ma linistit...A mea e remapata, e 1,4 si nu stie

                              Comment


                              • #75
                                Gata hai ca nu vreau sa i-au bataie si nu vreau sa supar pe nimeni. Aveti dreptate toti.warn,ban stergeti contu gata am tacut.
                                Last edited by margelatu; 3 September 2008, 16:03.
                                Welcome to the Club, We Have Jackets !

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google