If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Salve...Am un logan 1.6 16v...Are cam 2500 km si de cand am pus o frana brusca (a intr abs-ul)mi se aude ceva pe partea dreeapta ca si cum ar fi rulmentul (la logan franare,adik abs-ul e pe rulment sin cate stiu eu).AM FOST LA SERVICE CU EA SI CIK NU ARE NIMIC..La peste 140 km se aude nasol in ea.Aveti idee ce ar putea fi???
Da, e pompa de abs si asa face ea. Senzorul de abs lalogan nu citeste de pe rulment ci de pe fuzeta, sunt niste dinti pe care ii numara senzorul in cauza.
in celmai rau caz, daca simti cev ain volan e o bucsa de bascula , daca doar caraie este pompa de abs care este montata undeva in dreptul rotii dreapta fata.
[QUOTE=DeLuXe;202760]Poate fi un pivot sau roata neechilibrata ... Presiune aiurea in roti ... Fiind masina noua ma gandesc al lucruri mai putin complicate mecanic ...
zgomotul e ca si cum ar fi de rulment,nu e zgomot de pivot,,,
Da, e pompa de abs si asa face ea. Senzorul de abs lalogan nu citeste de pe rulment ci de pe fuzeta, sunt niste dinti pe care ii numara senzorul in cauza.
in celmai rau caz, daca simti cev ain volan e o bucsa de bascula , daca doar caraie este pompa de abs care este montata undeva in dreptul rotii dreapta fata.
nu e carait si in volan nu se simte nimic doar k pe la 180 incepe sa vibreze
Daca vibreaza numai la viteza mare, nu-ti face probleme, ca ar fi ceva mecanic, este doar bara fata care se va lasa. Uitat-te cu atentie la contraaripa si pe dedesubt la capacele de plastic de sub bara sa fie bine imbinate si sa nu fie vre-un surub smuls sau un bradut lipsa (asta daca ai unde s-o urci pe elevator).
Si sa ii verifici presiunea pe roti ca mai mult ca sigur ai peste 2.8 din fabrica (cand m-am dus la prima revizie aveam 3.2 fata de 2 cat e pe carte....) si asta poate sa dea vibratie pentru ca nu calca pe toata suprafata de rulare.
Rodajul tine 1500km, dar motorul isi va da drumul pe la 3000-4000km. La mine cel putin, dupa 1500km si-a schimbat brusc zgomotul si undeva dupa 3000km s-a mai simtit o schimbare de ton in zgomotul motorului. Si de tras bine a inceput sa traga de pe la 5000km si 4000rpm
nu te grabi sa-i dai in gura, mai ai un pic rabdare, asta nu inseamna ca ocazional sa nu-i dai un 4500-5000rpm...
Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment