Am Si Eu O Problema

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Am Si Eu O Problema

    Salve...Am un logan 1.6 16v...Are cam 2500 km si de cand am pus o frana brusca (a intr abs-ul)mi se aude ceva pe partea dreeapta ca si cum ar fi rulmentul (la logan franare,adik abs-ul e pe rulment sin cate stiu eu).AM FOST LA SERVICE CU EA SI CIK NU ARE NIMIC..La peste 140 km se aude nasol in ea.Aveti idee ce ar putea fi???

  • #2
    Inca nu ti s-au asezat segmentii, cuzinetii ai rabdare ai si tu rabdare cu ea ...
    sigpicMy ride

    Comment


    • #3
      Da, e pompa de abs si asa face ea. Senzorul de abs lalogan nu citeste de pe rulment ci de pe fuzeta, sunt niste dinti pe care ii numara senzorul in cauza.

      in celmai rau caz, daca simti cev ain volan e o bucsa de bascula , daca doar caraie este pompa de abs care este montata undeva in dreptul rotii dreapta fata.
      Fuarte Nervos !!!

      Comment


      • #4
        Poate fi un pivot sau roata neechilibrata ... Presiune aiurea in roti ... Fiind masina noua ma gandesc al lucruri mai putin complicate mecanic ...
        sigpicMy ride

        Comment


        • #5
          sal

          [QUOTE=DeLuXe;202760]Poate fi un pivot sau roata neechilibrata ... Presiune aiurea in roti ... Fiind masina noua ma gandesc al lucruri mai putin complicate mecanic ...


          zgomotul e ca si cum ar fi de rulment,nu e zgomot de pivot,,,

          Comment


          • #6
            Originally posted by kAndrrei View Post
            Da, e pompa de abs si asa face ea. Senzorul de abs lalogan nu citeste de pe rulment ci de pe fuzeta, sunt niste dinti pe care ii numara senzorul in cauza.

            in celmai rau caz, daca simti cev ain volan e o bucsa de bascula , daca doar caraie este pompa de abs care este montata undeva in dreptul rotii dreapta fata.
            nu e carait si in volan nu se simte nimic doar k pe la 180 incepe sa vibreze

            Comment


            • #7
              Daca vibreaza numai la viteza mare, nu-ti face probleme, ca ar fi ceva mecanic, este doar bara fata care se va lasa. Uitat-te cu atentie la contraaripa si pe dedesubt la capacele de plastic de sub bara sa fie bine imbinate si sa nu fie vre-un surub smuls sau un bradut lipsa (asta daca ai unde s-o urci pe elevator).
              Si sa ii verifici presiunea pe roti ca mai mult ca sigur ai peste 2.8 din fabrica (cand m-am dus la prima revizie aveam 3.2 fata de 2 cat e pe carte....) si asta poate sa dea vibratie pentru ca nu calca pe toata suprafata de rulare.
              sigpic
              Ambition 1.5 dc

              Comment


              • #8
                sal

                ms
                vibratiile apar pe la 180 dar zgomotul se aude pe denivelari si la viteze mici
                o sa verific ce mi-ai zis
                ms ptr sfat

                spuneti-mi si mie am deja 2600 km mai trebuie sa merg cu ea usor ?s-a lasat motorul?

                nu mai raspunde cu "quote" la utimul post, se subantelege ca la el raspunzi. foloseste "port reply"
                Last edited by Seba; 11 November 2008, 11:18.

                Comment


                • #9
                  Rodajul tine 1500km, dar motorul isi va da drumul pe la 3000-4000km. La mine cel putin, dupa 1500km si-a schimbat brusc zgomotul si undeva dupa 3000km s-a mai simtit o schimbare de ton in zgomotul motorului. Si de tras bine a inceput sa traga de pe la 5000km si 4000rpm
                  nu te grabi sa-i dai in gura, mai ai un pic rabdare, asta nu inseamna ca ocazional sa nu-i dai un 4500-5000rpm...
                  Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                  Comment

                  Working...
                  X
                  Anulare DPF
                  Politica de Securitate Google