Cum Fac Sa Am 100cp La 1.4MPI

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Un asmenea salt nu se poate face fara montarea unei turbine, lucru usor de observat si din poza de mai sus atasata de dan.Gutu. Si daca o sa aiba motorul de 1.4, 100 de cai o sa vezi un consum mai maricel, o sa fii tentat sa apesi pedala si cand o sa te saturi de opriri dese la benzinarie, o sa ajungi la un stil de mers foarte relaxat si atunci degeaba mai ai toate modificarile.
    Daca nu iti pasa de opririle la benzinarie, cea mai buna solutie e sa iei un 1.6 16v sau orice crezi ca te va satisface.
    Semnalizatoarele unora, nu se aprind din lipsa de bun simt. Mare defect tehnic!

    Comment


    • #17
      Originally posted by usurelu_okok View Post
      Dupa cum e si titlul m-ar interesa sa aflu cum pot aduce masina la 100cp, ce implica asta(turbina, chip tuning, costuri etc.)
      Stiu pe cineva din constanta,avea un clio symbol cu acelasi motor care e si pe logan 1.4 8v 75cp.
      A reusit sa scoata din el 100cp prin schimbarea chiulasei(montarea uneia 16v cu 4 supape/cilindru),schimbarea asta a necesitat si automat schimbarea galeriei de evacuare care iese din chiulasa,serpisori cu uneia de 16v,apoi o noua resoftare,evacuare complet schimbata sebring,si cam atat.
      Cauta pe la dezmembrari piesele de pe clio symbol 1.4 16v si apoi apelezi la un mecanic sa iti faca schimbarea si ai rezolvato.

      Comment


      • #18
        Sa nu uiti de ecu injectie, fara ala poti sa te pisi in chiulasa cu 16 supape si evacuare sebring...Daca ala e delphi si tu ai siemens pe masina, chiar as fi curios cum pornesti motorul dupa ce-l modifici
        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

        Comment


        • #19
          Nu am stat sa il intreb pe ala toate modificarile exacte care le-a facut ca nu ma interesat,eu avand diesel...Oricum masina trage foarte bine,facea un 1.6 16v de pe logan lejer,oricum clio si mai usor,ea dat prin mamaia 140 si schimba numai in 6000rpm
          Cand ma mai intalnesc cu persoana respectiva o sa il mai intreb,pentru cine interesat era un clio symbol rosu cu nr CT-84-LEU
          Uitati si un filmulet cu masina lui dupa modificare http://www.youtube.com/watch?v=fQGkE5Cnx8M
          Last edited by SUPERCAR; 14 November 2008, 13:19.

          Comment


          • #20
            Mai bine ma lipsesc. Prea multa bataie de cap. O mai tin pe asta asa cum, dupa care vedem noi.
            Multumesc pentru sfaturi!

            SE POATE INCHIDE!!!
            Mai bine sa pui raul înainte, si sa lasi ce e mai bun ca o surpriza.sigpic

            Comment


            • #21
              Clio la 960kg gol, are demaraj de 11,5 sec pana la 100km/h, in conditiile in care prestige-ul are cu o secunda mai putin; il face clio la repriza poate, ca e mai usoara masina, dar pana la "lejer" mai e un pic 130 iei cu loganul in tr3, schimbi la 6500. Ca fapt divers, acelasi motor 1.4_16v de 98 de cai, pus pe logan, nu cred ca va mai parea asa "vioi" din cauza cutiei de viteze si a rotilor care "strica" motorul; mai bine un 1.6_16v si cutia de viteze dintr-o dauna totala...E si mai ieftin si se potriveste sigur
              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

              Comment

              Working...
              X
              Anulare DPF
              Politica de Securitate Google