1.000.000 de frane cu 2 lei

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 1.000.000 de frane cu 2 lei

    Exista vreo metoda sa te tina placutele de frana mai mult? Sau ce trebuie sa faci sa nu te tina doar 1/2 din timpul de functionare normal? Exista o arta a franarii, sunt smecherii si aici sau e doar cu ti-o fi norocul?
    Loganisti de pretutindeni ia ziceti cum faceti!

  • #2
    incearca frana de motor,evita acceleratiile si franarile bruste...incearca sa te opresti luand piciorul de pe acceleratie...si eventual apasand foarte usor frana...eu in 40 mii km le'am schimbat de 3 ori ,deci nu prea merg economic,incearca totusi niste placute sport dureaza mai mult
    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

    Comment


    • #3
      Si incearca sa nu pui placute ieftine, se duc cel mai repede.
      Cel mai nou proiect auto din România!
      Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

      Comment


      • #4
        si incearca sa nu bruschezi franele.....sa franezi din timp unde se poate

        Comment


        • #5
          Originally posted by Cristi_Xp
          incearca frana de motor,evita acceleratiile si franarile bruste...incearca sa te opresti luand piciorul de pe acceleratie...si eventual apasand foarte usor frana...eu in 40 mii km le'am schimbat de 3 ori ,deci nu prea merg economic,incearca totusi niste placute sport dureaza mai mult
          Treaba asta cu frana de motor, nu uzeaza mai repede si mai tare placa de ambreaj? Ce ar trebui sa prefer, ce se strica mai repede si mai costisitor?

          Comment


          • #6
            multa lume recomanda frana de motor,plus ca in momentul acela consumul iti este 0% deci faci si putina economie de benzina,cat despre ambreiaj...nu stiu sa iti raspund
            Am prieten care de 30 mii km n-a schimbat odata placutele , nu pot sa zic acelasi lucru despre mine
            Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

            Comment


            • #7
              Originally posted by zenit
              Treaba asta cu frana de motor, nu uzeaza mai repede si mai tare placa de ambreaj? Ce ar trebui sa prefer, ce se strica mai repede si mai costisitor?
              1. Ce e aia placa de ambreiaj?
              2. Nu se uzeaza nici placa de presiune, nici discul, nici nimic. Solicitarile asupra ambreiajului sunt chiar mai mari in momentul accelerarii fata de momentul in care folosesti frana de motor.

              On topic: Ia in considerare toate sfaturile primite mai sus de la coforumisti si vor tine mai mult placutele. Insa unde mai e placere de a conduce sportiv?
              numar secundele

              Comment


              • #8
                doar sa tii cont "Condusul sportiv costa!!!" ...
                Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                Comment


                • #9
                  stai tu linistit zenit, cum ti-a zis si marius, nu se uzeaza ambreiajul de la frana de motor foarte mult. mult mai mult se uzeaza de la plecatul cu scart si de la accelerari puternice.

                  ca sa te tina cat mai mult placutele trebuie sa franezi cat mai putin si cat mai putin frana violenta.
                  in oras franezi mult la semafoare si daca mergi mai tare decat cel din fata si esti nevoit sa franezi ca nu poti schimba banda/depasi.
                  in extraurban cel mai mult se franeaza cand mergi tare, nu poti depasi si franezi puternic in spatele celui pe care vrei sa il depasesti. De asemenea se franeaza mult pe drumuri cu viraje stranse cand nu folosesti frana de motor.
                  Ca o concluzie, placutele te vor tine in functie de stilul tau de condus. Oricum, cel mai mult se tocesc de la franare violenta, stil de la peste 100 kmh la 50 - 60 kmh sau mai jos cu pedala apasata la maxim. Daca eviti astfel de franari si folosesti frana de motor cat mai mult te vor tine mai mult.
                  Dacia Logan Ambition 2006 1.5 dci 65cp
                  10.000 km - 22.01.2007

                  Comment


                  • #10
                    Va multumesc tuturor pt. raspunsuri. Tocmai de aceea am intrebat, ca sa invat din experienta altora.

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Anulare DPF
                    Politica de Securitate Google