becuri pentru dacia logan?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hirayama
    replied
    Salutare,


    Am mai scris - mai sus- si eu folosesc Narva rally 100/90 (sau 120/90 sau cat or fi...)


    Ideea este ca e bine sa nu risti si sa pui relee.....instalatia la logan este facuta pt 60/55w

    La vechea Dacia a prajit blocuri de lumini.....La logan nu am riscat si am pus relee......la masinile de raliu care folosesc aceste becuri sunt montate relee si ele merg relativ putin....


    Inca ceva.....este posibil ca la prietenul tau sa fi mers si fara relee, eu nu am vrut sa risc....am blocul original de lumini de 13 ani de cand e masina si cam asa vreau sa ramana......prietenul tau ar face bine sa arunce o privire la fire si circuite, s-ar putea sa dea cu virgule la inspectie.....


    Eu nu ma pricep la electricitate insa nu vreau sa iau foc....sau sa prajesc instalatii, mai ales ca merg destul de mult cu ele aprinse ( 40-50 000 km/an)

    Leave a comment:


  • COSTAS_EXD
    replied
    Salut, revin si eu si ma bag in seama si va rog daca are cineva mai multe informatii despre becurile 100/90w. Am si eu o pereche dar nu am montat-o inca pentru ca citind ce ati scris voi pe aici observ ca este nevoie de relee. Instalatia de lumini a masinii nu are relee, de ce mai trebuie in o pereche, in serie, probabil? Cu toate astea, am o cunostinta care sustine ca merge pe becurile astea de 2 ani fara relee, pe logan si nu are nici o problema, pana acum. Cel mai lung drum a fost de 500km pana in Moldova, din Constanta.

    Leave a comment:


  • Hirayama
    replied
    Uite poze cu releul meu de rezerva - 12v 30 A ( desi tin minte ca pe masina sunt de 40 A)
    Attached Files

    Leave a comment:


  • Hirayama
    replied
    Sunt relee de 40 A daca nu ma insel...

    Sunt luate din dezmembrari de la un bmw si inca 2 de la un clio....

    Maine daca ajung la masina fac o poza ca am unul de rezerva in portbagaj....

    Sa nu ma intrebi de legatul firelor ca sunt manga in electronica....batranu meu sa ocupat mereu cu electronica...

    Leave a comment:


  • vdmihai
    replied
    Originally posted by Hirayama View Post
    Hmmm....sa stii ca si eu sunt tamaie in electronica, modificarea am facut-o cu batranu meu

    Din ce stiu, se incalzeste ff tare ( la vechea dacie) si efectiv il topeste....la logan n-am riscat si am modificat

    Alternatoru duce fara probleme inclusiv 240 w faruri cu proiectoare ...... am pus 4 releuri - 2 pe far, faza scurta si faza lunga ....am un releu de rezerva dupa mine dar pana acum nu sa ars nimic

    Blocul meu de lumini e ala din 2004 al masinii
    Poti sa dai detalii despre rele-uri?un link ceva

    Leave a comment:


  • Octavian
    replied
    Originally posted by vdmihai View Post
    ..........
    Ce diferente sunt intre becurile pentru far normale si becurile pentru raliuri? Asa super-puternice sunt alea de nu sunt pentru uz normal?
    Nu e vreo super tehnologie (Xenon nu e ceva nou), au 4-6 proiectoare plus perechea de faruri ale masinii.

    Tu cum crezi ca ai vedea cu 6 proiectoare toate pe faza lunga ...? ...si instalatie Xenon...

    Nu avem ce discuta de legalitate, aia se dau in circuit inchis, tu mergi pe drum public

    Leave a comment:


  • Hirayama
    replied
    Hmmm....sa stii ca si eu sunt tamaie in electronica, modificarea am facut-o cu batranu meu

    Din ce stiu, se incalzeste ff tare ( la vechea dacie) si efectiv il topeste....la logan n-am riscat si am modificat

    Alternatoru duce fara probleme inclusiv 240 w faruri cu proiectoare ...... am pus 4 releuri - 2 pe far, faza scurta si faza lunga ....am un releu de rezerva dupa mine dar pana acum nu sa ars nimic

    Blocul meu de lumini e ala din 2004 al masinii

    Leave a comment:


  • vdmihai
    replied
    Si cum sunt praf in chestii electrice, curiozitatea mea se incheie aici .
    Topire bloc lumini? Adica se arde sau efectiv chiar se topeste

    Leave a comment:


  • Hirayama
    replied
    Am mai scris...am eu Narva rally 90/120 w, am avut si GE 100/140w

    Farul nu are nimic, merg cu ele zilnic aprinse de peste 3 ani

    Fara releuri insa pe faza scurta si faza lunga, eu nu le-am folosit, vor topi blocul de lumini al loganului....deci trebuie mici modificari

    La fel avea si taica-meu la vechea dacie 1600 modificata cand alerga cu ea.....si la aia era si mai bine, farul era metalic si geam de sticla dar topea blocul de lumini....

    Deci se impune sa pui releuri...

    Ca performanta nu exista comparatie.....taie tot, xenon, LED orice vrei tu....

    Imi sunt bune pt a ma deplasa noaptea in siguranta cu viteza....

    Leave a comment:


  • vdmihai
    replied
    Pai eu vad foarte bine, din fericire . Eram doar curios. De ce sa afecteze farul, Logan-ul de raliu de ex. are alte faruri ?Nu cred.

    Leave a comment:


  • ManGreek
    replied
    Alea sunt in general duble la putere, ilegale si nu stiu in ce masura iti afecteaza farul sau mai rau... instalatia
    Sunt de parere ca daca nu poti vedea cu niste philips +130% atunci trebuie sa vizitam oftalmologul.

    Leave a comment:


  • vdmihai
    replied
    Salut, demonteaza panoul si scoate becul si ia-l ca model. Se potrivesc si de passat daca nu ma insel. Eu nu am gasit pentru Logan si am luat pt passat sau golf, nu mai retin. Acum s-a ars si celalalt (climatizare PH2)

    Ce diferente sunt intre becurile pentru far normale si becurile pentru raliuri? Asa super-puternice sunt alea de nu sunt pentru uz normal?
    Last edited by vdmihai; 28 January 2017, 16:29.

    Leave a comment:


  • ManGreek
    replied



    Stie cineva ce tip de becuri sunt la consola: la geamuri si la climatizare ? Am cautat pe forum si am gasit la PH1 ca sunt T5 (la climatizare). Nu stiu cum sunt la geamuri si climatizare la PH2


    MS
    Last edited by ManGreek; 16 December 2016, 22:56.

    Leave a comment:


  • ManGreek
    replied
    Cam asa e. La faza scurta am vazut si eu ca intre xtreme 130% si altele no-name nu e diferenta mai deloc, abia la faza lunga se observa un pic.

    Leave a comment:


  • casper20
    replied
    Am facut aseara un test cu Night Breaker si sunt ok dupa care am montat un set de silverstar 2.0 si sincer nu prea am vazut diferente intre ele.
    Doar diferenta de pret NB 70 lei/set si Silverstar 38 lei/set.

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google