becuri pentru dacia logan?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • chiar deloc. tablitza aceea este menita sa reduca lumina nedorita.

    am facut asa ceva la un Logan cu poze before / after ale luminii pe un zid si din fata.
    lumina era aeceasi doar ca la poza facuta din fata farurilor nu se mai observa lumina deranjanta
    se face usor modificarea doar ca este greu de procurat acea tablita. trebuie sa fie maleabila si rezistenta la temperaturi mari. am incercat cu aluminiu si nu face fata. se aseaza la nici macar 1 mm de bec

    Comment


    • da, se poate modifica orice, dar tre sa gasesti materialele potrivite, sa te pricepi si sa vrei sa faci asta ... parerea mea e ca nu renteaza
      Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

      Comment


      • Din ce metal sa fie tabla aia? Xenonul nu are temperaturi mari, fata de un halogen.
        In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

        Comment


        • Tablita de inox desigur.

          Originally posted by samy0388 View Post
          eu din martie pana acum am facut peste 15 mii cu philips x-treme power si nu s-au mai ars, dar le astept sa crape fapt pentru care am in masina un set de osram ultra life, uite-asa !
          Po' sa faci si 30000 si nu se ard daca mergi cu ele mai mult stinse.

          Eu nu pot sa dau triplu pe niste becuri cu ceva mai multa lumina si sa ma tina aprox triplu mai putin...Nu pot sa accept asta.
          De ce nu le fac sa tina mai mult daca tot sunt asa de scumpe? Nu cred ca nu pot.
          Last edited by Octavian; 31 December 2011, 13:10. Reason: Automerged Doublepost

          Comment


          • Dupa parerea mea aceste surse de lumina care "sar" oarecum de la o emisie de lumina standard si ma refer la un raportul wt/lm, o fac in detrimentul duratei de viata.
            Personal de 7 ani de cand am Logan nu am inlocuit becurilr stock si sa nu credeti ca am circulat numai intre orele cu lumina de zi.
            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

            Comment


            • Cand ai sa inlocuiesti unul din halogenele de far cu unul absolut stock ai sa constati diferenta mare de luminozitate. Din pacate la noi statiile ITP nu masoara si intensitatea luminii unui far, desi exista normativ de minim/maxim in acest sens.
              sigpic

              Comment


              • Sunt absolut convins, dealtfel am postat cateva pagini mai inainte, sunt in cautarea unor becuri pentru far, astea stock au cam orbit, ori eu am imbatranit. Ideea ere ca astea stock tin mai mult.
                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                Comment


                • Incearca Philips Premium +30%, care se lauda ca tin cel putin cat cele stock.
                  sigpic

                  Comment


                  • Drept sa-ti spun, sunt total nehotarat, am avut acum vr-o saptamana o tentativa sa cumpar, dar ce am gasit prin market, nu m-a impresional.Si sincer nici nu m-as arunca la pret.
                    Dupa Anul Nou, neaparat, mai ales ca am cateva drumuri mai lungi de facut, iar felinarele astea ma omoara.
                    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                    Comment


                    • N-ar trebui sa fie problema sa gasesti Philips sau Osram in supermarket-uri. Philips sunt la preturi civilizate prin benzinariile Luk, Rompetrol.
                      sigpic

                      Comment


                      • Philips NightGuide Double Life, se lauda cu durata de viata dubla fata de celelalte becuri cu luminozitate mai multa. Ei spun ca ar tine chiar mai mult ca un bec stock.
                        '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

                        Comment


                        • zilele astea am avut ocazia sa fac iste drumuri mai lungi pe timp de noapte calauza fiindu mi Osram Night-Racer Plus

                          niste becuri extraordinare. lumina pe sosea cum nu am mai avut de la nici un set de becuri incercat pana acum.
                          pe faza scurta si reglate sus intensitatea luminii este mai mare decat a becurilor stock pe faza lunga. lumina are o putere de patrundere foarte mare si pierde foarte putin in intensitate odata cu cresterea distantei.

                          diferenta dintre niste xenozne 4300 k si aceste becuri este cvasi inexistenta. am avut ocazia sa probez o instalatie 4300 k doar de fun sa vad ce diferenta este. si am ramas uimit sa constat ca lumina este identica. un plus de distanta pentru xenon dar cam atat
                          singura diferenta intre cele doua a fost inregistrarea unui consum mai scazut pe DDT in cazul instalatiei xenon cu aproape 200 mililitri pe ora la ralanti

                          Comment


                          • Alessandro ma iau dupa tine si cand or crapa extremele power din acestea voi lua..osram..
                            Vrei sa te remarci ca fiind idiot?Atunci da quote la ultimul mesaj postat!!

                            Comment


                            • eu nu fac recomandari. doar relatez ce am vazut, ce am experimentat eu

                              Comment


                              • 0.2 litri / ora in minus pentru Xenon ? Asa mare diferenta la ralanti ? E ceva .
                                '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google