becuri pentru dacia logan?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • nu are voie sa se abureasca inauntru, si nu ai ce sa cauti cu mana pe bulb, il tii de "coada". poate nu ti-a pus bine guma peste bec si intra pe acolo aer cald/rece si se aburesc continuu

    Comment


    • Originally posted by darksid3 View Post
      Ideea e simpla: Balastul este considerat si ridicator de tensiune.

      Offtopic: Bobina de inductie este considerata un transformator.
      Ca sa nu fiu off, poti cauta pe un alt forum,nu-i dau numele,e al unei bresle de meseriasi, in care se discuta despre instalatie aprindere xenoane si se poate vedea exact daca eu spun prostii sustinand ca balastul nu e un transformator.
      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

      Comment


      • Bun, hai sa zicem ca "transformator" e prea mult spus DAR, balastul de HID ridica tensiunea sau ba? Intre balast si bec mai exista doar cablul, deci nu mai e altceva pe traseu, iar gazul din bec nu-l aprinzi decat cu inalta tensiune.
        In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

        Comment


        • Lampile HID functioneaza cu ajutorul balastului electronic, care produce tensiunea de amorsare.
          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

          Comment


          • Cat va tin pe voi balasturile si becurile ? Si de ce se ard asa de repede ? :|
            sigpic
            Nu există întrebări proaste, doar oameni proşti.

            Comment


            • Originally posted by IancuMIC View Post
              Lampile HID functioneaza cu ajutorul balastului electronic, care produce tensiunea de amorsare.
              Si dupa "amorsare", ramane gazul ala aprins, singur, nu ?
              In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

              Comment


              • Originally posted by dias02 View Post
                nu are voie sa se abureasca inauntru, si nu ai ce sa cauti cu mana pe bulb, il tii de "coada". poate nu ti-a pus bine guma peste bec si intra pe acolo aer cald/rece si se aburesc continuu
                stiu si eu ca nu au voie sa se abureasca.. si ca nu se pune mana pe bulb. dar accidente se mai intampla si de aia pe ambalaj e indicat sa folosesti manusi. prefer sa ma duc la ei ca sa stie ce au de facut decat sa ma zgarcesc pt 40 lei in plus si sami strice cineva becurile sau sa se abureasca in continuare.

                Originally posted by darksid3 View Post
                Si dupa "amorsare", ramane gazul ala aprins, singur, nu ?
                si la neon cum e?! dupa ce-i da starterul impulsul pt aprindere, ramane aprins independent. incearca sa scoti starterul dupa aprindere si o sa vezi ca n-are nimic eu am vazut neon aprins de undele radio de antena de langa tancabesti. ii legai tubului doar doua sarme dezizolate pe capete
                Last edited by B997NDL; 8 January 2012, 21:16. Reason: Automerged Doublepost

                Comment


                • La neon e alt principiu de functionare si alt tip de balast (droser). Vorbim de HID, s-a si specificat asta.
                  In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                  Comment


                  • Originally posted by darksid3 View Post
                    Si dupa "amorsare", ramane gazul ala aprins, singur, nu ?

                    Pai cine a zis ca ramane aprins singur?Am spus clar;lampile HID au nevoie de acel balast electronic pentru amorsare.Inteleg ca nu esti de acord si spun iar prostii ca in cazul balastului?
                    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                    Comment


                    • Sunt vreo 3 feluri de balasturi. In HID se specifica foarte clar ca balast -> ridicator de tensiune. Tu, in becul xenon nu ai 16.000/23.000 volti doar la pornire, apoi merge pe 12 volti, ca d-aia ai firele alea groase precum fisele la bujii. E o pulsatie care, de fiecare data, se face la tensiune inalta.
                      In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                      Comment


                      • cred totusi, ca principiul e acelasi: ardere in gaze rare. au nevoie de o tensiune mare pt aprindere si apoi una f mica pt intretinere. de aceea consumul la xenon, neon, argon e f mic si temperaturile degajate mai mici, ceea ce confera si viata mai lunga a becurilor fata de halogen, bec clasic...etc

                        Comment


                        • Ieri mi-am montat si eu Osram Cool Blue, insa abia seara asta am facut un drum de vreo 50 de km.
                          La prima vedere sunt mai slabe decat night breakers pe care le-am avut inainte, insa avantajul lor consta in lumina de un alb rece, care bate un pic spre albastru, tenta seamana destul de bine cu xenon de fabrica.
                          Luminozitatea este foarte buna, lumineaza foarte bine pe lateral dreapta, acolo unde trebuie sa vedem pietoni/biciclisti/carute, etc...
                          Deocamdata ma declar multumit.
                          Astept cu interes primul drum noaptea, pe ploaie, cu asfalt negru si fara marcaje, acolo si vechile NB isi aratau limitele.
                          Voi reveni cu feedback!

                          Comment


                          • Originally posted by darksid3 View Post
                            Bun, hai sa zicem ca "transformator" e prea mult spus
                            Discutia se duce spre alt subiect pe care nu doresc sa-l aprofundez.Sa nu uitam de la ce am plecat ca balastul e un transformator.
                            E bine ca am lamurit problema, restul e can can.
                            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                            Comment


                            • Fantastic Facem semnatica? Ai adus explicatia balasturilor de neon, care folosesc un principiu asemanator dar intensitatea luminii este cu totul alta, basca peretii becului sunt ticsiti cu o substanta speciala. La xenon e becul clar, deci e nevoie de o intensitate mult mai mare. Mai ramane sa ia cineva un fir in mana si sa spuna daca se electrocuteaza sau ba si daca e doar la aprindere sau tremura permanent. Posturi fara rost, sincer, pentru ceva evident.

                              @NDL: Vezi ca le cam incurci - neonul functioneaza pe principiul reactiei dintre electroni si gaze. Fotonii creati in urma arcului electric initial (ultraviolete), reactioneaza cu substanta de pe peretii tubului, transformandu-se in lumina vizibila. La xenon, electronii se izbesc de atomii de gaz, si formeaza un flux luminos.
                              Last edited by darksid3; 8 January 2012, 22:02.
                              In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                              Comment


                              • si unde e semantica (nu "semnatica" ) ?! ce are semantica cu legile fizicii? normal ca xenon si neon nu sunt acelasi lucru dar sunt principii similare. eu nu cred ca ai continuu in fasung , 16000 V substanta aia , daca nu ma insel e fluorura de argint.. de unde si expresia "tub fluorescent". dreptate ca vbim prostii care pana la urma n-au nicio importanta. thread-ul era despre becuri. nu se punea problema sa le fabricam noi.
                                Last edited by B997NDL; 8 January 2012, 22:07.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google