Montare anvelope

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Montare anvelope

    Am un logan 1.6 abs+ si acum cateva zile am observat o chestie la anvelope.
    Anvelopa de pe roata fata si spate de pe partea stanga snt puse corect....Cu "mersul" inainte , iar cele de pe partea dreapta sunt puse invers pe janta.
    Aveti vreo explicatie ?
    eu unu tind sa cred ca aia din fabrica au montat anvelopele gresit.
    sunt anvelopele michelin

  • #2
    Anvelopele cu care vine masina din fabrica nu au sens de rotatie...Deci merg puse oricum...
    sigpic

    Comment


    • #3
      Chiar o sa ma uit pe ele sa vad daca au sens de rotatie.
      dar eu cred ca au....Ca au un mic V la profil.

      Comment


      • #4
        Anvelopele folosite pe unele versiuni Abs+ sunt MichelinEnergy si nu au sens de rotatie...Te las sa te convingi singur dimineata
        sigpic

        Comment


        • #5
          Sa ziceam ca nu au sens de rotatie..Dar dc au fost puse unele cum trebuie si altele invers ?
          trebuie sa existe o explicatie..Sau erau aia beti cand le`au pus..
          ori le`au pus noaptea..

          Comment


          • #6
            Nu sunt din acelasi lot...Asa am patit si eu..
            am pus unulk nou ca l-am spart pe celalalt...Si am observat ca are profilul invers...Dar cum ziceau si baitii nu are sens deci,.....E bun

            Comment


            • #7
              Chiar daca pe el nu indica nici un sens, e bine sa fie toate in acelas fel. Eu stiam ca la Michelin Energy "romburile" trebuiesc puse in afara rotii, asa am vazut la toate masinile.

              Cam in halu' asta:
              Attached Files
              sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

              Comment


              • #8
                Asa stiam si eu...Dar deh..Cei de la dacia sunt cu mult peste alti

                Comment


                • #9
                  Nu am gasit alt loc unde sa lipesc intrebarea mea. Acesta pare cel mai aproape de idee. Nu am gasit nici pe tot internetul cum se monteaza singur o anvelopa pe janta, doar cu levierele, fara baros. Acum multi ani faceam curent chestia asta dar de cand ne-am emancipat, magnati fiind, am uitat pasii exacti si chiar nu as vrea sa ma chinuiesc cu invatatul cand sunt sigur ca gasesc aici un coleg la fel de umil ca mine si care stie cum se face. Multumesc anticipat.

                  Comment


                  • #10
                    te duci la vulcanizare.....
                    Am pierdut multe in viata,dar niciodata nu mi-am pierdut respectul fata de cei care-l merita!!

                    Comment


                    • #11
                      D.ta crezi ca ne mai intoarcem la leviere si paitzere? A trecut vremea; pana si camionagii au uitat de aceasta metoda. Acum avem masini de montat/dejantat, echilibrat anvelope
                      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                      Comment


                      • #12
                        Si de echilibrat cum faci colegule? Nu-i rau sa mai facem cate ceva cu mainile noastre , dar sa schimbi anvelopele nu se merita , la fel cum nu se merita sa schimbam uleiul daca nu avem canal sau elevator.
                        Filtre , bujii, reglaj culbutori , placute frana , brate , amortizoare , etc , astea se pot face in spatele blocului.
                        o/____\o
                        (i)
                        .........

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by albinoium View Post
                          Nu am gasit nici pe tot internetul cum se monteaza singur o anvelopa pe janta, doar cu levierele, fara baros.....
                          Intrebarea colegului nu e chiar atat de deplasata pe cat s-ar crede...nu e viabila in conditiile unei utilizari normale a masinii dar poate fi o cunostinta utila intr-o expeditie in zone dificile si izolate: erau niste documentare pe la Discovery cu 2 tipi care chinuiau un Jeep vechiut prin toate coclaurile.
                          In astfel de conditii...o simpla roata de rezerva poate sa nu fie suficient si de aceea se mai pot lua cateva cauciucuri (fara janta) pe care trebuie sa le montam...iar intrebarea colegului devine interesanta!
                          Nu stiu cum se monteaza cauciucul dar am vazut cum se "umfla" pentru a sa aseza pe janta: cu alcool sau benzina, toarna putin, lasa sa produca ceva vapori si arunca un chibrit. Mica explozie fixeaza cauciucul. Cam asa ceva. Pe coclauri nu trebuie echilibrare.
                          Poate gasim pe undeva ceva filmulete cu astfel de ispravi.

                          Comment


                          • #14
                            Sometimes you get a tire that is just wont seat no matter what you do, well this is how you get the beads to seat! Spray some starting fluid around it, light...

                            Comment


                            • #15
                              @ CeDeBe-L Am schimbat cauciuc cu 2 leviere cand eram pe la 15 ani. Chinul de pe lume.

                              Prima data la demontat e bine sa ai bocanci in picioare, sau pantofi cu talpa mai groasa si tare. Cu calcaiele mergi pe cauciuc langa janta pana coboara talonul de pe umarul jantei, pe ambele parti. E foarte utila si o pana de lemn la operatia asta si bineinteles un ciocan. Depinde si de jante cum au umarul/buza de etansare. Dupa aia incepi lucrul cu levierele, insa mare atentie sa nu ciupesti anvelopa. Dupa ceva transpiratie reusesti. E bine sa ai vaselina la tine, ca sa intre anvelopa mai usor pe janta. Si apropos - daca pleci in "expeditie" si crezi ca o sa "experimentezi" asa ceva, ia si 2 - 3 camere cu tine, fiindca cu tubless-urile s-ar putea sa ai de furca pana reusesti sa umflii roata.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google