Montare anvelope

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by albinoium View Post
    Nu am gasit alt loc unde sa lipesc intrebarea mea. Acesta pare cel mai aproape de idee. Nu am gasit nici pe tot internetul cum se monteaza singur o anvelopa pe janta, doar cu levierele, fara baros. Acum multi ani faceam curent chestia asta dar de cand ne-am emancipat, magnati fiind, am uitat pasii exacti si chiar nu as vrea sa ma chinuiesc cu invatatul cand sunt sigur ca gasesc aici un coleg la fel de umil ca mine si care stie cum se face. Multumesc anticipat.
    deci stiai cum se face dar intre timp uitasi , te cred ai o varsta

    Comment


    • #17
      La 1300 tata facuse o presa manuala de genul celei din fotografie. Nu era nevoie sa bat cu ciocanul. Folosind acea presa si 2 leviere, eram "profesor", ce-i drept cauciucurile aveau camere si asta ajuta mult fata de cele tubeles (fara camera). Deci se poate si cu efort minim.
      Attached Files
      ex:
      Logan Laureat 1,2 16V mpi E5N-2012-->2022(112.100km)
      Logan Preferance 1,5dci E3/03-2006-->2012(76.100km)

      Comment


      • #18
        Originally posted by albinoium View Post
        Nu am gasit alt loc unde sa lipesc intrebarea mea. Acesta pare cel mai aproape de idee. Nu am gasit nici pe tot internetul cum se monteaza singur o anvelopa pe janta, doar cu levierele, fara baros. Acum multi ani faceam curent chestia asta dar de cand ne-am emancipat, magnati fiind, am uitat pasii exacti si chiar nu as vrea sa ma chinuiesc cu invatatul cand sunt sigur ca gasesc aici un coleg la fel de umil ca mine si care stie cum se face. Multumesc anticipat.
        Nu e vorba de emancipare, e vorba de evolutie, de automatizare, automatizari care in general fac treaba si mai repede si mai bine si mai ieftin decat un om. De ce s-ar apuca cineva sa-si schimbe singur anvelopele, te zgarcesti de 10E cat dai la vulcanizare si ai toate sansele sa zgarii janta de aliaj sau sa ciupi un cauciuc, numai la o roata iti faci paguba de 10 ori cat dai la vulcanizare, si cand te gandesti ca ai 4 roti, sansele cresc.
        Bun, sa zicem ca reusesti sa montezi la levier toate cele 4 anvelope fara incidente, dar apoi nu trebuie sa ajungi la vulcanizare pentru echilibrare?

        Comment


        • #19
          Originally posted by Nepotu123 View Post
          Bun, sa zicem ca reusesti sa montezi la levier toate cele 4 anvelope fara incidente, dar apoi nu trebuie sa ajungi la vulcanizare pentru echilibrare?
          Nu, ca se poate face cu(,)creta, ca roata de bicicleta...dupa care aplici prin lipire cu prenadez pietricele de forma si dimensiuni pretabile, de diferite gramaje, pe janta.

          Comment


          • #20
            eu zic sa ne intoarcem si la carburator ca in injectoare nu mai sufla nimeni...

            Comment


            • #21
              Au fost distractive unele replici care denota mare experienta in vis. Cat despre mojicii, who cares? Singura problema cu adevarat complicata ramane "pornirea" umflarii la tubeless. A mers la una cu sapun lichid dar la a doua - nici vorba. Ramane solutia camerei pana la prima vulcanizare sau folosirea pastei vulcanizatorilor dar de a carei compozitie nu sufla un cuvant (sau nici nu o stiu, mare parte dintre ei). Uitasem de "dansul" cu calcaiele pe anvelopa.In rest, folosirea doar a levierelor este foarte usoar, daca gandim putin. Ca o completare, nu se foloseste ciocanul pentru ca se alege praful si de janta si de anvelopa iar pentru a da jos anvelopa de pe talon se poate urca incet cu roata masinii pe ea.

              Comment


              • #22
                eu stiu ca unele Michelin Energy dar model mai vechi, aveau sens de rotatie. scria pe lateral OUTSIDE si INSIDE.

                Comment

                Working...
                X
                Anulare DPF
                Politica de Securitate Google