If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Buonaroti, vizioneaza acest filmulet si vei vedea ca renault nu sunt asa de "nesigure" cum spui tu: http://www.youtube.com/watch?v=HbV98cnBbLg
si uite, asta e accident frontal:
cel cu renaultul symbol argintiu era lateral
Da, buonaroti as fi curios sa aflu de ce te-ai inscris aici. Daca te-ai inscris sa critici marca Renault, trebuia sa te inscri pe ClubRenault.
Mai incerc sa iti demonstrez ca renaultul din poza postata de tine este lovit din lateral. Am atasat si eu 3 poze cu renaulturi lovite din fata sau lateral. Clioul este lovit frontal si Meganeul in lateral.
Dati-va cu parerea si in acest caz, voi atotcunoscatorilor, voi care le stiti pe toate, stiti cum, cand, unde, cat si de ce sar airbag-urile.
Dar sa nu va doara capul!
Masina a avut toate "conditiile" sa-si activeze airbag-urile: viteza 40-45 km/h, impact frontal in jumatatea stanga-fata, centuri de siguranta active, decelerare, accelerare... Absolut totul.
Concluzie: TOT CE E FACUT DE RENAULT NU FUNCTIONEAZA!
la cum ai inceput postul te astepti la raspunsuri decente? Te astepti sa nu fi "premiat"?
expertule! vad ca te pricepi la masini cum probabil te pricepi si la ziare...Si nici n-ai probleme de orientare in spatiu sau cu vederea...ala a fost impact frontal?
iar concluzia e data clar de un tip fara gandire logica. Nu poti generaliza cateva cazuri particulare in teorema. Chestie de matematica, ce nu se face la facultatea de jurnalistica.
acestea fiind spuse, acest citat va fi ultima ta "urma" pe acest forum. Pana te calmezi un pic sau pt totdeauna. Nu pt ca ai spus ceva de renault, ci pt tonul cum ai vorbit, in repetate posturi...
fara nici cea mai mica urma de stima sau respect, un "mahalagiu"
LE: tot ce e facut de renault e doar asamblat, ecu-urile le fac bosch, siemens, delphi, sagem, iar airbagurile la face bos, trw...cablurile electrice le face yazaki, kromberg&schubert, delphi...
culmea dracului, aceeasi furnizori dau aceleasi subansamble si pt bmw, mercedes, volvo, de unde rezulta clar ca tot ce e masina nu functioneaza
Ce va luati de om...El a zis ca lucreaza in presa,da n-a zis ca ce ...Sau la ce ziar...In ce sat ...
Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
@Cristi_Xp Pt a pastra tonul ironic al discutiei, m-am gandit si eu sa intreb ca ce lucreaza in presa, sau daca nu cumva o fi pe la revista unui liceu/scoala generala
Seba, apreciem efortul depus .....si mai ales ca omul parea ca ar avea nevoie de o vacanta, era cam stresat, numai ca avea nevoie de putin ajutor din partea ta....o sa iti multumeasca mai incolo.
Daca nu se supara nimeni, as vrea sa pun un articol pentru cei care hulesc loganul. Uitati aici desteptilor ca si o masina care costa de 5 ori cat loganul poate avea problema asta:
PORSCHE ROMANIA, CHEMATA IN JUDECATA DIN CAUZA AIRBAIG-URILOR
Un bucurestean a decis sa dea in judecata firma Porsche pentru ca, in urma unui accident, airbag-urile de la autoturismul sau Audi A4 nu s-au deschis.
Bucuresteanul si sotia au suferit, joi, un accident la Targu Jiu, cand Audi-ul a intrat intr-un camion care a semnalizat gresit. Pentru ca airbag-urile nu au reactionat la impact, care a fost violent, cei doi au suferit mai multe traumatisme, necesitand internare urgenta, informeaza CanCan in editia de vineri..
"Ii dau in judecata. Am dat 40.000 de euro pe ea. Puteam sa murim. Nu s-au deschis nici in partea dreapta, unde s-a lovit masina mai tare", a declarat bucuresteanul. Acesta nu este singurul caz, Porsche Romania fiind implicata in numeroase procese pana acum. (SURSA)
Dar vreau sa scot in evidenta ca la Logan, aproape toate cazurile de actionare in judecata pe motivul asta, au fost deschise din prostia proprietarului. Pentru ca la multe s-a constatat ca nu era nevoie de airbaguri. Sunt multi care inca mai cred ca daca au airbaguri la cea mai mica decelerare trebuie sa se deschida, si se inseala amarnic.
Plus 200.000 de BMW-uri rechemate tot pentru grave probleme la AIRGABURI.
Compania BMW a rechemat 200.000 de autovehicule produse intre 2004 si 2006, dupa ce s-a constatat ca prezentau probleme la airbag-urile pentru pasagerii din dreapta fata. Problema este extrem de grava, deoarece airbag-urile nu se declanseaza in cazul unui accident. (sursa)
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment