Montare aer conditionat pe logan

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Trebuie sa faci referire la nivelul meu de informatii sau incerci altceva ?Stai calm colega ca am destul einformatii altfel nu as pune astfel de intrebari !
    Iar ca sa-ti bati joc de banii clientului prin montarea unui sistem AC "a la dorel" mi se pare rusinoasa.
    Am intrebat ceva,sunt curios cum se fac modificarile.Am intrebat cum se fac modificarile,ca la carte sau "pe genunchi".
    Stai sa-ti spun cum se petrec lucrurile la orice masina,indiferent de sistemele de injectie,diesel sau benzina.Evident repet,poti sa verifici conectand un tester.Am testat personal parametrii AC-ului,(detin testere CLIP,FordIDS,STAR,multi diag),nu am intrebat asa de dragul conversatiei.Ti-am explicat ca la un diesel se modifica parametrii injectiei la pornirea AC.
    Spui ca la sistemul clasic AC,nu ECU comanda pornirea compresorului.Atunci de ce compresorul porneste si se opreste intermitent ,butonul fiind apasat ?
    Cine,cum se procedeazapentru a comanda treapta 2(3) la ventilator ?Asta intreb si toti se leaga de treapta I.C
    Empiric cum precizezi ,poti porni compresorul cu un singur fir de plus tras din baterie si ventilatorul la fel.Alimentezi alectromagnetul,se cupleaza ambreiajul si gata ai presiune si ai AC.Asta nu inseamna ca este corect.Compresorul saracul se invarte indiferent daca ai presiune in instalatie.
    Daca nu ai presiune de freon in instalatie ,compresorul nu porneste pentru a evita deteriorarea in lipsa uleiului(uleiul este in amestec cu freonul).
    Daca nu ar fi comandat de ECU(prin citirea simpla a presiunii din instalatie) ar trebui sa porneasca legat direct de la buton.
    Dar in cateva minute il faci praf in cazul unei pierderi de presiune,cauzata de o banal piatra ce a trecut prin radiator in timpul drumului,fara sa-ti dai seama !
    Atunci ai paguba nu gluma !
    Turatia:
    Corect,turatia de relanti este mentinuta constant intre anumite limite 750-800 rpm datorita softului.In momentul cand motorul are o scadere de turatie (consumatori electrici cum precizezi) ECU aduce turatia prin corectii ale amestecului la valoarea stabilita 750 rpm.Asta poate fi denumita "autocalibrare" desi nu este !
    Pe acest principiu cred ca se monteaza AC-ul la logan
    Dar la o masina cu AC din fabrica ,in momentul cand se porneste compresorul turatia motorului creste de la 750 rpm la 850-900 rpm,deci turatia este crescuta nu este mentinuta intre acelasi limite.Explicatia o deduci,evident poti verifica,legand testerul si monitorizand turatia de relanti cu si fara AC pornit.Monteaza CLIP-ul pe renault/dacia si vezi turatia !
    Acum sa nu ma iei cu turatia "ochiometrica" pe turometru ,ca nu este relevant.50-100 rpm nu prea le sesizezi ochiometric.Turatia exacta conteaza !
    Te inseli daca spui ca sistemul AC nu poate fi programat si diagnosticat !Exista "rubrica" aparte AC pe langa PCM,ABS,AIRBAG,etc.,etc..
    Programarea se face pentru presiunile existente in instalatie.Altfel cum este comandata electrovalva sa deschida la temperatura si presiunea X,aia la care faci referire ?
    Domnule Fane cum ai realizat protectia compresorului/oprirea acestuia in cazul in care accidental pierzi presiunea din sistem ?Lovesti banala piatra aruncata de masina din fata si fara sa-ti dai seama in cativa kilometrii distrugi compresorul in lipsa uleiului.
    Unde ai legat senzorul de presiune de pe conducta ?Asa teoretic cum o "dau eu" ?

    Comment


    • Deci hai sa clarificam.Montajul l-am facut adaugand la instalatia electrica a masinii tot ce o diferentia de cea a unei masini cu AC montat in uzina. Comanda de la butonul din habitaclu merge in ecu, acesta autorizeaza pornirea AC prin comanda releului aferent. Nu e legat pe direct sau alte improvizatii. Cele trei fire ale senzorului de presiune sunt legate in ECU, repet, exact ca la instalatia originala.
      Uite doua printscreenuri facute acum 2 minute pe masina mea.
      Attached Files
      INTALNIRE LOGAN CLUB CALARASI DUMINICA ORA 15

      Comment


      • Ziceai ceva de IDS?
        Attached Files
        INTALNIRE LOGAN CLUB CALARASI DUMINICA ORA 15

        Comment


        • are dreptate Fane

          Comment


          • Originally posted by Fane View Post
            Deci hai sa clarificam.Montajul l-am facut adaugand la instalatia electrica a masinii tot ce o diferentia de cea a unei masini cu AC montat in uzina. Comanda de la butonul din habitaclu merge in ecu, acesta autorizeaza pornirea AC prin comanda releului aferent. Nu e legat pe direct sau alte improvizatii. Cele trei fire ale senzorului de presiune sunt legate in ECU, repet, exact ca la instalatia originala.
            Uite doua printscreenuri facute acum 2 minute pe masina mea.
            Vezi ca nu este greu de explicat ?
            Asta am intrebat: Cum se face modificarea ? Profi sau artizanal !Intra in functie ECU sau nu ?Atunci ai si softul aferent ,totul este corect !
            Daca ai IDS ai avut sau ai, ori repari Ford.
            Hopa !!!!!!! Uite ca la pornirea AC-ului in pozele lui Fane apare "relanti accelerat" in CLIP si turatia de baza a crescut cu 50 rpm,de la 800 la 850 rpm..
            Deci s-au modificat paramentrii injectiei pentru a suplini consumul de putere !Pozele edifica ce am scris anterior !
            Aviz "curiosilor" !
            Fane sa-l stapanesti sanatos pe "monsieur" IDS,sa ai posibilitatea se upgrade gratuit, si sa-ti aduca venituri !
            Daca mai ai si Star-ul pentru Mertz esti tare !!
            Last edited by Rac; 21 June 2013, 08:27.

            Comment


            • Originally posted by Rac View Post
              Uite ca la pornirea AC-ului in pozele lui Fane apare "relanti accelerat" in CLIP si turatia de baza a crescut cu 50 rpm,de la 800 la 850 rpm..
              Deci s-au modificat paramentrii injectiei pentru a suplini consumul de putere !Pozele edifica ce am scris anterior !
              Omu', ia da drumu la dezaburire, sa vezi ce se intampla cu turatia
              La mine scade instant apoi dupa nici 2 secunde creste putin mai mult decat era inainte.

              Comment


              • Deci , ca sa inteleg si eu si restu lumii , nu se inlocuieste ecu-ul daca se monteaza o instalatie AC (montaj ca la carte) asta am inteles ca vrei sa intrebi, deci nu se inlocuieste softul din ecu ,ca el stie ce sa faca cand intra in sarcina motorul la momentul cuplarii compresorului, la fel si cand se porneste dezaburirea lunetei se observa o scadere de turatie dupa care revine la normal.

                L.E Cum a spus si colegu de mai sus
                Last edited by AlexR34; 21 June 2013, 12:27. Reason: adaugare de informatii

                Comment


                • nu se inlocuieste nimic,doar daca vrei tu,se monteaza absolut toate piesele lipsa se incarca cu freon 600 gr si se porneste,nu vreau sa jignesc pe nimeni dar este o discutie fara rost

                  Comment


                  • Unde pot sa montez un ac pe un logan 1.5 in iasi sau prin zona SV,BC,GL etc.Va multumesc!

                    Comment


                    • La Aurelian in Galati, fara ezitare. Mi-a montat mie si totul functioneaza perfect.

                      Comment


                      • Originally posted by gigiman View Post
                        La Aurelian in Galati, fara ezitare. Mi-a montat mie si totul functioneaza perfect.
                        Cat a ajuns montarea cu tot cu piese cu tot? Poti sa-mi dai si o adresa sau un nr. de tel.multumesc frumos.

                        Comment


                        • Originally posted by iulyk_hgn View Post
                          Cat a ajuns montarea cu tot cu piese cu tot? Poti sa-mi dai si o adresa sau un nr. de tel.multumesc frumos.
                          eu am dat vreo 3000 de lei, dar difera in functie de echiparea masinii. 0745501725 aurelian,

                          Comment


                          • 3000 de lei cu tot cu montaj ?
                            sigpic
                            "BRABUS" STYLE

                            Comment


                            • da, am modelul chel - ambiance, la preferance e mai scump

                              Comment


                              • Originally posted by Razvy View Post
                                Omu', ia da drumu la dezaburire, sa vezi ce se intampla cu turatia
                                La mine scade instant apoi dupa nici 2 secunde creste putin mai mult decat era inainte.
                                Daca iti apare pe tester "relanti accelerat" cand dai drumul la dezaburire esti tare.Sa ne arati si noua cum iti creste turatia cu 50 rpm din cauza consumului de curent !Citeste cu atentie !
                                Pana acum Fane a explicat ca modificarea a facut-o profesional cu schimbarea(modificarea) instalatiei electrice legarea sondelor in ECU.
                                Pe genunchi pune oricine AC.Leaga compresorul la curent printr-un buton,face instalatia de presiune monteaza conducte,vaporizator,radiator,etc,etc si gata !

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google