Voi spalati motorul?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • mie cand am ridicat masina mi-au zis ca e indicat ca la 16 valve se nu ii fie spalat motorul,cel mult cu o carpa umezita,asa ca,al meu nu o sa vada apa ,bine ca nici caroseeria nu prea o vede,doar cand ploua sau e prea murdara,acum iarna nu are nici un rost

    Comment


    • eu l-am spalat dar era vara.mi-a acoperit bateria si comp.de bord cu o punga si l-a spalat..e indicat sa-l speli vara ca iarna cand is temp.joase peste un timp poate sa iti crape blocu'motor

      Comment


      • Acum multi ani spalam motorul de 2 ori pe luna,chiar mai des,vorbesc despre masini cu carburatie. Se intampla in spatele blocului,cu apa de la ghena de gunoi.Dupa spalare urma un tabiet sofisticat,desfaceam toate mufele si contactele posibile,le stergeam si le tratam cu spray-uri speciale antioxidante.nu porneam masina pana ce nu ma asiguram ca apa nu mai este prezenta. Asta se intampla la o varsta,atunci cand esti tanar si ai timp liber...acum,putin i-mi pasa de compartimentul motor,aer sub presiune la o vulcanizare si carpa de praf,din primavara in toamna...timpul nu mai i-mi da voie. Consumabilele insa sunt pe primul plan.

        Comment


        • Pana acum nu l-am spalat poate de cateva ori am sters cu carpa asa de suprafata...o spalare nu vad la orizont poate numai sa fie atat de imbacsit de praf incat sa ma decid...deocamdata e curatel

          Comment


          • never ever! o data l-au suflat cu aer cei de la service. nici nu are multi km din iunie: 13k
            sigpic

            Comment


            • De altfel spalarea motorului nu-si are rostul daca se merge preponderent in mediu urban, pentru ca nu e chiar asa de mult praf, precum ai merge pe un drum neasfaltat.
              Si oricum, motorul merge foarte bine si murdar, fara nici o problema.
              Cel mai nou proiect auto din România!
              Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

              Comment


              • dar mai e si problema de aspect. mie imi place sa fie curat totul. n-am spalat motorul la jet, doar in curte, cu carpa pe unde se putea . la spalatorie vreau sa incerc la primavara, dar mi-e frica sa nu pateasca ceva stiu ca trebuie acoperit ceva. dar ce? si cu ce sa acopar?
                Dacia Logan Abs Plus 1.4 2008 / Dacia Duster Black Touch 1.6 16v 2017 -- BV 83 RMJ / BV 84 RMJ --

                Comment


                • in carte scrie ca nu se spala motorul,asa ca....cu carpa umeda,cel mai corect
                  Logan Kiss Fm 1.4 MPI Gri Comete

                  Comment


                  • asa au zis si cei de la ASV. dar unii il spala. cred ca tot cu carpa o sa il ingirjesc

                    offtopic: theo...la ora 15 te asteptam sub tampa in parcare(urcare de la universal)
                    Dacia Logan Abs Plus 1.4 2008 / Dacia Duster Black Touch 1.6 16v 2017 -- BV 83 RMJ / BV 84 RMJ --

                    Comment


                    • In general este bine sa nu il speli, dar daca tot vrei sa faci asta trebuie sa te asiguri ca, calculatorul este bine protejat pentru a nu intra apa la el.

                      Comment


                      • Cele mai fiabile si fara probleme se adeveresc a fi motoarele care nu sunt spalate ,daca speli des motorul se oxideaza si legaturile electrice

                        Comment


                        • Asta cam asa e si un lucru important spalarea nu se efectueaza pe motorul cald. ( Forte important )

                          Comment


                          • Toti mecanicii cu care am vorbit mi-au spus ca motorul nu se spala . Cred ca cea mai buna solutie este suflarea cu aer comprimat si carpa.Daca dai cu apa e chestie de noroc.Cine are , are .Cine nu....asta este.
                            Last edited by cristizzi; 18 January 2009, 16:59.

                            Comment


                            • Motorul nu se spala...Al meu pe unde nu am fost cu el si e varza, mi-e frica sa deschid capota dar asta e mai dam un jet de aer la compresor mai dau si cu o carpa putin si vedem cum mai arata pe urma
                              Pazea ca vine AND-ul

                              Comment


                              • Am citit toate posturile din acest thread si am observat ca nimeni nu a pomenit de urmatoarea CHESTIE>>>>>
                                Am auzit la cineva ca daca speli motorul masinii la jet,furtun sau orice altceva ce implica apa este bine sa ai motorul pornit si sa il lasi asa in timpul operatiunii de spalare si dupa vreo 30 de minute pt. a se evapora apa complet si a evita astfel eventualele neplaceri de a nu porni motorul dupa ce ati spalat motorul la rece .
                                Fals sau adevarat?? A spalat cineva motorul in acest fel????
                                La vechea dacie 1310 scoteam bateria si puneam 2 pungi pe delcou ca sa nu intre apa la platina si apoi ii dadeam bataie.La loganul asta inca nu ma incumet pana no sa-i mai intreb si pe astia din service.....De mie frica.....Cu garantia asta sa no pierd

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google