If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
eu l-am curatat ieri la o spalatorie auto oarecare cu o carpa uscata, jet de aer si 2-3 "fas-uri" de solutie de cauciucuri, iar rezultatul este cel din foto.
tin sa precizez ca nu am sesizat nici o problema in ceea ce priveste functionarea motorului
Arata frumos! Zici ca e noua. Mie mi-e cam teama sa o spal motorul. Mi se par cam neprotejate unele piese pe sub capota ca sa pot face o curatare ca lumea. Cu aer ar fi ceva, poate incerc si eu zilele astea ca am un amic la curte care are compresor si pistol de suflat aer.
eu l-am spalat la 1.4: punga pe bobina si pe carcasa de la calculator. nu sunt probleme. la sn l-am spalat si fara sa acopar nimic doar incercand sa evit calculatorul.
la1.6 16v(megane) e mai riscant pt ca trebuie acoperite toate bobinele(la mine e mai simplu ca am capac de plastic peste si doar bag o punga cat tine chiuloasa sub el si il pun la loc) si calculatorul. dar exista riscul sa mai bubuie cate o bobina daca nu sunt bine izolate.
ca sfat: dupa spalare la motor lasati-l macar 20-30 minute pornit cu capota deschisa sa se usuce apa deoarece cu capota inchisa se creeaza condens care in timp poate dauna.
Eu l-am spalat cred ca de 10 ori fara sa pun nimic pe el.
1. Motorul sa nu fie fierbinte daca se poate sa fie rece.
2. Nu puneti jetul aproape decat in zona bujiilor (acolo se depune cel mai mult praf si mizerie si dauneaza la un moment dat)
3. Daca aveti bobina crapata intre capac culbutori si bobina , dupa spalare se scoare bobina se sterge bine , inclusiv capacul de la culbutori.
4. lasati-o la soare sa se zvinte nitel si apoi porniti masina pana se incalzeste de cupleaza GMV.
Acesti pasi i-am facut dupa spusele unui mecanic de la MERIDIAN Buc. din-spre iesire pe Autostrata Pitesti in 2008, cand am luat masina .
De atunci din 2008 pana acum nu am patit nimic in legatura cu motorul.
In legatura cu bobina am constatat-o eu.......
eu nu am spalat motorul niciodata la spalatorie (nici la supernova nici la logan)
eu cand ma duc la spalatorie le cer sa sufle de praf tot motoru iar dupa am o solutie de curatat motorul de la omv dar cateva fasuri si sterg cu carpa. e mai sigur decat sa patesc vro belea
A curs apa, in valuri, pe motorul lui vitriol. Si pe bujii si pe calculator si pe bobina...atat ca i s-a scos bateria in prealabil si masina a stat cateva ore la uscat. A pornit la sfert.
In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Motorul l-am spalat si eude vreo 2-3 ori la spalatorie;mi-au dat baietii cu jetul pe el si mi l-au curatat nu a avut nimic pana acum;se pare ca chestiile care ar fi sensibile sun protejate,capsate
In acest sens vreau sa va zic ca si cheia de al masina mi-a picat in apa(parau) am gasit-o dupa 10 minute am scuturat-o,mi-am deschis masina,pus contact pornit si plecat fara probleme
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment